Jó lenne levillogni, hogy mekkora előgyulát állítottál.
HA túl kicsit, akkor tényleg könynebben beindul visszafelé is.
Nem ismerem a duci energia lekivilágát annyira, hogy tudjam melyik hullámra gyújt(az is lehet, hogy bármelyikre amelyik elég nagy)
Stroboszkóp.
Amúgy egy jó műszaki állapotban lévő motor, egészen perverzül elálíltva is beindul, az már más kérdés, hogy nem hsznál neki.
ducati gyula van benne!
na most pöc röf a moci! de ha be tolom hátra fele beindul és hátra fele megy! na most tseknél hallotam ilyenröl ha szar a gyujtás akkor br lehet ugy rugni hogy hátra fele indujon be! na most gyujtást le veszem vissza adom és be rugom tejesen normálisan elöre megy, de ha le álitom és be tolom hátra fele akkor hátre fele megy!
nem mindegyik elektronikus gyula ad szikrát visszafelé is, viszont az elődordul, hogy visszefelé, tökre elcsúzsva adja, plétául a 2ya gyújtás iylen.
Szerencsés esetben jó irányba tolódik el a gyújtás, és semián elindul.
Megszakítósokat rendszerint csint nélkül be lehet tolni hátrafelé, de nem nbegyon ajánlatos ezzel szórakozni, mert rondán durrognak az utógyújtás miatt
Ríííttok itt hogy nemtudtok motorozni mert szar a motorotok!
Egyem a sziveteket, én meg péntek este óta még ma keveredtem haza, a 7végém kint volt Ausztriában, az Ybbs-i benzinkúton.
Ahelyett hogy motoroztam volna....
na gyerekek, ma elvittem szerelőhöz a motort! hálistennek nem nagy baja van.. csak a lánc volt megnyulva meg az első lánckerék kopott szal ma nagy kő esett le a sziwemről
az a blokk már sajnos nincs meg.
De van egy másik 40-ért az is frissen generálozva csak még nincs meg bele a dugó majd csak péntek környékén lessz meg a dugó.
HA túl kicsit, akkor tényleg könynebben beindul visszafelé is.
Nem ismerem a duci energia lekivilágát annyira, hogy tudjam melyik hullámra gyújt(az is lehet, hogy bármelyikre amelyik elég nagy)
Stroboszkóp.
Amúgy egy jó műszaki állapotban lévő motor, egészen perverzül elálíltva is beindul, az már más kérdés, hogy nem hsznál neki.