Ahogy igértem a képek!
Ragadás a kipu felőli oldalon van pont a nyílnál (ami a dugeszon van )
A hengert nem vettük le szóval azt nem tudom hogy máshol esetleg van-e a hengeren máshol már nem igazán látszódott semmise!
Nézzétek csemegézzetek xD Várok ötleteket!
Erősen függ a súlytól is. Vélhetően az ötvenes motor váza könnyebb a százhuszonöcsiénél. Kérdés persze mennyit csal az órája pl. Meg hány lóerős a motor, én max. 25-nek taksálom.
Szivatóval nincsgond szerintem máskor indúlt szivató nélkül és akkorsem csinált ilyen dadogásokat meg hogy nemakar pörögni. Próbáltam úgyis hogy beöntöttem neki benzint és önindítóval akkorsem indúlt el. Megpróbálom majd egy új gyertyával hátha. azért köszi
Úristen Te normális vagy? Neharagudj, hogy megkérdezem.....
Tologassad még aztán majd ne csodálkozz ha beszarik és hátrafelé fog menni a motorod!
Főtengelyék fogja bánni a kárát....
Sziasztok. Van egy kis gondom a vassal. Ma elkezdett szopatni. Olyanokat produkál hogy tegnaprol mára nemakart elindúlni az istenneksem tekertettem rengeteget de semmi, karbit levegőszűrőt széttszedtem kitakarítottam de akkor is csak tolásra elindul be. nemakar pörögni kb 3-5000 pörög de nagyon fullad aztán fél percig killódik utánna jó megy mint állat és melegen faszán indul. Mitől lehet ez? Gyertyacserekéne? karbival membránnal nemhiszem hogy valami gondlehet mert akkor melegenis baszakodna. De lehet tévedek. Segítségeteket előreis köszi. heló
Hát üresben nagyon akasztotta az órát:D de nem tudom pontosan:D nagyon ment....mondjuk cakli pakli volt az a motor 700ba:D és egy dugó max 3000km-t ment ilyen terheléssel... azt meg lett emelve a henger és úgymár kevesebbbet ment meg pörgött de most bírja gond nélkül:D
Hallod Sztem kicsit sok érte....de lehet szerencséd lett havernak egy ugyan ilyen idős gépet adtam el múlt évben 450-ért.....de fúl tuningosat 85-öset....160-as végtempóval:D sok sikert:D
Szóval, adott egy AM5 gyújtás(régi), az alaplapból egyből a trafóra mennek a kábelek...a trafón van 4 darab saru, az alaplapon 4 vezeték amik ezekbe csatlakoznak. Namost a sorrendre lennék kíváncsi, hogy melyik színű vezeték melyik sarura megy rá.
Én azt mondom, hogy akinek van egy kis gógyija azt tudja, hogy mit vesz! Gazdája sokmindent elárul, hogy mit is akar eladni! Látszik a tárolásról ahogy beszél róla ahogy el akarja adni...!
Aki sügér meg így járt Persze egy fullos blokk is beállhat a következő gazda alatt 500méter múlva ez meg benne van a pakliban
Én megértem hogy sokba van meg hogy ér annyit de az emberek többsége megveszi inkább az 5000 ft-al olcsóbbat ha szar is mert úgy hiszi hogy milyen jól járt közben 1 hét után meg rákölt. Hát az a 113e elég sok én gyári blokkot vettem 30-ért komplettbe és semmi hiba nem volt benne 10.000km-s volt törött rs ből 2005-ös-é volt már az a gömbölyű deknis, csak önindító nem volt rajta. Az meg a másik hogy 99%-a úgy árulja hogy teljesen felújított blokkal van.
Ragadás a kipu felőli oldalon van pont a nyílnál (ami a dugeszon van )
A hengert nem vettük le szóval azt nem tudom hogy máshol esetleg van-e a hengeren máshol már nem igazán látszódott semmise!
Nézzétek csemegézzetek xD Várok ötleteket!