Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem kéne
Nekem több mint egy hónapja van így....szerinted?
Azt terveztem, hogy egész nyáron a Mátárba koptatom az utat...! Helyette meg....
helli a zöldnek a farokidomát ülésel együtt menyiba adod?
Nemtudom most már lassan 2 hete áll az rs jól megszorult:)Csak nekem szar ez a hulladék motor?
Még nicns szétszedve a masina,mert csötürtöktől ér rá.
Szóval még semmi ninxs a géppel! Csak megérdeklődtem azt az áruházat ahonnan lett rendelve a dugesz meg a többi cucc, hogy külön kapható-e csak gyűrű de írták h olaszból kell rendelni határidő nagyon bizonytalan! Ok mondom kössz
Sikerült a dugattyút "restaurálni"? Gyűrűhorony nem sérült? Nem szorult meg benne a gyűrű? Finom (600, 800) csiszolópapírral sikerült eltüntetni a ragadás nyomát a kipufogóoldali palástról?
Ilyet, hogy nemtudok a 40,26 mmeres Vertex dugómra csak gyűrűt venni.....
mi ez a nagy pangás?
Nekem váltóhiba miatt volt ilyen.
Van főtengelyem ha gondolod.
top 80-as komplett szett 28000ft,airsal 50-es uj dugoval 20000ft,minden AM-es blokkra 06304906559
Hát nekem akkor kezdett ilyet csinálni mikor kezdett eltörni a főtengely a csapágy mellett.
am6-os 6. sebességbe nekem is olyan.
tegnap gurultam a mocival és egy idő után arra lettem figyelmes hogy kis "kopogásokat" hallok.Pontosan nem tudom meghatározni hogy honnan jöhet, de a lábtartón érzem a kopogásokat. Ahogy növekszik a fordulat ugy kezd halkulni a kopogás is. Szerintetek mi lehet a baj?Várom a válaszokat!
Hali amugy ti hallottatok már olyat h am5-ös blokk és az 5-ik sebességben ien huhogó hangja van :DEz milehet?
Érdekes ez egyébként.
A membránház felülete teljesen sík. A gyári rotax membrán teljesen lezár. Ugyanazon a házon, ugyanazzal a határolóval a teljesen sík Malossi membrán kb 0,1 mm rést (éppen befér egy fénymásolópapír és egy hajszálnyi fény átjön) mutat... A membránt megfordítva is... Másik membránházra is rápróbáltam és ugyanolyan...
Szia!

A képen nincs rajta a gyújtásoldali dekni, de megvan az is. Full gyári az egész, 18000km-t ment, gyújtás nem jár hozzá. Tegnap ezt az egy képet csináltam, kívülről nincs rajta semmilyen sérülés.

Megoldható az utánvétel persze.

Ha érdekel akkor hívj fel és egyezkedünk. Tel az adatlapomon.
Elviekben beszerelés közben a határolónak kellene kissé nekifeszítenie a membrán blokknak. A lényeg az, ha nyitva marad alaphelyzetben akkor működés közben kisebb erő kell a kinyitásához, ami alacsony fordulatra előnyös, de magas fordulaton hátrány.
Aprilia alkatrészek valamivel ólcsőbak mint az italmondo

http://bembomotor.hu/module/li...
Az a jó ha sík akkor nyit/zár rendesen!
Konkrétan hogy érted a membránlap előfeszítését? Beszereletlen állapotban nem sík, hanem ívelt? A Malossi membrán pl teljesen sík lapokban kapható. Ez így nem teljesen jó?
amúgy én se vagyok már fent vagy másfél éve msn-en
xd akkor e-mail
Ez azért jó mert igen sokan rühellik az msn.-t.
a tükröket már lecseréltem a gyárira