ezért írtam bele a hirdetésbe is hogy számlával tudom igazolni, hogy nem koklerkedve lett, hanem rendesen megcsinálva, 113ezret hagytam ott az apriliában....
Az angoloknak van egy mondásuk. Ami jó azt nem kell megjavítani. Én pl. inkább megveszem felújítandóként, mint felújítottként, mert kis hazánkban annyi nyavajás kókler mujkoló van, hogy senkiben nem bízok. Ha felújítom magamnak, tudom mi van benne. Ha felkészített állapotban kívánod eladni a motort akkor kopó cuccok cseréje. A blokkhoz csak akkor nyúlni, ha muszály, de akkor azonnal. Nem megvárni míg kiütik egymás szemét az alkatrészek. Pl. álat kopott motorba a fúróMESTER ajánlja a dugattyú cserét, felfúrás mifene nélkül szar főtengellyel. A tulajdonos jóhiszeműen felújítottként árulja a motort, közben kopog benne a dugattyú a 15 század hézagtól.
Nekem is az bántja a csőröm hogy nem anyuka apuka pénzéből lett megcsináltatva és beszart :(:(
Köszi a jókívánságot remélem meggyógyul a kicsi szive
Am én is 75-80 körül utazgattam vele
Mi is rengeteget mentünk kapta mindig mindenből a legjobbat sosem hagyott cserben nagyon imádom most is annak ellenére hogy nemjó! Megnéznek vele ha 50ccm ha nem! Rengeteget jártunk föl vele a hegyekbe motorozni és igazán jó tempót lehetett vele menni! Hornett 600 at utólértem vele kanyarba xD
Annaka gazdája nemvolt bátor vagy nemtudott motorozni csak kigyorsításokon persze feszt ellógott
Én is megyek majd jogsira amint meglesz a saját zs-m rá!
ha bevezetnék ezt a B-.s jogsival 125 ccm et is vezethetsz dolgot még időben akkor nem mennék el Akorl-ra mert akkor jöhetne úgy a 125-ös RS!
Ha mégsem akkor majd eldől mi lesz! De nem állok meg amíg gixxer nem lesz a picsám alatt
nekem sajnos azért kellett, mert amikor megvettem, jól nézett ki, dabasról hazajöttem vele győrbe, de 1 hónap után elkezdett fémes hangokat adni, mint kiderült, el volt törve a léptetővilla, fémig el voltak kopva a lamellák így megette a kuplungfedelet is, be volt állva a főtengelycsapágy, igy az álló csapágyban forgott a főtengely, stb. Rendberaktam, becsülettel, akkor még szóban sem volt az eladás, 1 hónapja elkezdtem a korlátlan A jogsit, jövö kedden lesz a forgalmi vizsgám, ezért kezdtem árulni. Remélem nem lesz komoly baja a gépednek. Egy normális motornak meg a 90 nem számít "ütés"nek, nem padlón megyek vele, ami kb 110 körül lehet, nem tudom, azt sose probáltam, de 90 ről még gyorsulna. szentivánról járok vele dolgozni győrbe (20km) naponta, meg a motoros cimbikkel szoktunk kirándulni, semmi bajom sincs vele. Csak azért lesz nagyobb, hogy asszonyt is tudjam vinni.
Szerintem is a gyűrűkkel lesznek a problémák! Utólag majd hozzáállítjuk az a legkevesebb eddig is ment mennie kell tovább is!
Egyébként azért gyanakszok a gyűrűre mert fokozatos volt az elgyengülés! Kb olyan 200 km er alatt! A blokk nem csörög nem zörög úgyhogy nemhiszem hogy főtengó de kopp-kopp! Melegedni se melegszik úgyhogy remélem nemaz Először azt hittem, hogy már sok olaj lehetett a kipuba a pusz keverék miatt azt szépen ki is takarítottam egy fél napomba került. Karbit légszűrőt mindent! De csak nem tért vissza a power
Keveset kaphat, esetleg nagyobb főfúvóka kell bele. Körbe kellene nézni a motort, mert csak akkor gyengül el a motor, ha beszorul a gyűrű és nem tömít rendesen. De ez orvosolható. Ha beállítási probléma az is orvosolható. Gond akkor lenne, ha mondjuk a főtengő kezdené megadni magát.
Az 10 től piros az enyém 11től, de ez az ami lényegtelen! Az enyém is gyári állapotban van a szar se nyúlt hozzá előtte jól be volt állítva ha 20 km ert mentem vele 105 el akkor se melegedett úgyhogy ezt nem cska a Te motorod tudja! Az hogy énis felújítattam de csak azért mert én is el szeretném adni! Azrét újítattam fel ( nem azért mert szar volt sőt...! ) Egy megbízható állapotú motort szeretnék továbbadni egy következő srácnak aki vígan használhatja tovább problémamentesen, ahogy ezt én is tettem! Sajnos ez nem jött össze mert a bejáratás altt megragadt hogy rohadjon meg....!
Én csak jót akartam de nem sült el jól! Hétfőn viszem egy szerelő bácsihoz aki megnézi nekem hozzáértő szemmel, hogy mi is legyen vele tovább! Remélem megúszom egy győrőcserével még használom ezt a szezont és mehet eladó sorba! Az hogy valakijé megvesziu és nem megy 70 nél többet emg vessen magára, nemkell a szart megvenni erről ennyi a véleményem! az hogy valami kívülről szép nem azt jelenti hogy jó is! Az hogy most az enyémmel gyík van nagyon sajnálom, lehet hogy az én hibámból ragadt meg lehet hogy nem. Sajnálom mert nyárimunkám pénzébe került a felújítás....
de mindegy is, nem akarok meggyőzni senkit, nem mindenáron akarom eladni, legfeljebb megmarad asszonynak, csak mivel veszek vszinű egy gs500f-et így felesleges lesz hogy otthon álljon.
9300at, egyébként meg 10000-től piros, de nem erőlködik, haverokkal mentem most is szerecsenybe, simán mentünk 80-90 el végig, nem melegedett, szépen tette a dolgát, sokan nem hiszik hogy egy rendesen gyárilag öszerakott motor, gyári alkatrészekkel, normálisan beállítva a gyári értékekre csodákra képes és jobban megy a motor mint egy tuning hengerrel, össze vissza elállítgatva, mert a szomszéd pistike azt mondta ugy jó, utánna meg látom hogy írogatnak itt is hogy nem megy 75 nél többet, meg nem forog 7000 fölé....
Mennyit forog 90-nél? Mert 9000ret tuti...de inkább 9500
11ezertől piros! Akkor az aztán kényelmes lehet neki! Az egy dolog hogy tudja a 90et de hogy ez nem egy laza utazó 50ccm-nek az is biztos!
Vagy akkor nem gyengén csal az órád
Haver Mito Evo II-vel jár 100 al utazóba.....
teljesen fel lett újítva, ha valaki nem tákolt szart akar, akkor megveszi, vagy vesz egy széthajtottat, és rákölt 100-at és ugyanennyibe áll meg, és még bosszankodik is, számlával tudom igazolni és munkalappal hogy az aprilia márkaszervíz újította fel.
Mi nerm szedtük le a hengert csak a hengerfejet. Akkor ugye megnéztük a hengerfalat is amennyire láttuk! Majd előszedem unokatesómat hogy adja ide a képeket mert azok jó minőségűek és látni is valamit belőle!
Egyébként hétfőn viszem szerelőhöz aki megnézi! Jobban ért hozzá mint én!
Főfuvim így is 96-os.....sztem nemkell nagyobb sőt!
Csak a dugattyún van nyoma a ragadásnak? Azt, ha szerencséd van és tényleg csak felületes, finom polírpapírral (600, 800, 1000) el tudod tüntetni és gyűrűcserével megúszod. Ha a hengeren is látszik akkor az nagyobb baj, minimum hónoltatnod kell.
Azt hogy "kevesel" elmagyaráznád nekem? Megköszönném
De egyébként az a furcsa érted hogy bajáratás alatt semmi baja nemvolt sőt előtte se soha az életben nem kellett a karbin állítani olyan szépen ment hogy abban hiba nemvolt!
Azóta hogy megragadt bejáratás alatt azóta gyengült el folyamatosan.
Sziasztok. ki tudna nekem segiteni?. van egy Aprilia Rs50-em. 1993-as evjarat. kellene hozza kapcsolasi rajz. Ha valaki tudna segiteni megköszönném. Előre is köszi....
Ezek szerint nagyon kevesel, mert akkor is előfordul, hogy füstöl és nem megy. Sőt még a gyertya is taknyos. Szerezni bele való főfuvit és 2 tizedekkel, több lépcsőben feldörzsárazni amíg jó nem lesz a motor. Közben próbálgatva.
Kipu kiömlőjénél van rajta a húzás majd lesz kép és megitélitek h szerintetek mi legyen vele
Felidegel visszabaszom bele a gyári dugót....
Egyébként gyújtással lehet gond? Mert tök oylan mintha tiltana xD
Ha adok neki anyagot többet forog akkor 8-9 be is beleszalad üresbe de darálva ha visszaveszem szokásos 6 max 7 ezer!
De az 1-est se forogja le csak felmegy párezerig és darál
Gyári dugón húzásnyom sincs semmi! Hidd el én csak jót akartam magamnak is és másnak is
Köszi a jókívánságot remélem meggyógyul a kicsi szive
Am én is 75-80 körül utazgattam vele
Mi is rengeteget mentünk kapta mindig mindenből a legjobbat sosem hagyott cserben nagyon imádom most is annak ellenére hogy nemjó! Megnéznek vele ha 50ccm ha nem! Rengeteget jártunk föl vele a hegyekbe motorozni és igazán jó tempót lehetett vele menni! Hornett 600 at utólértem vele kanyarba xD
Annaka gazdája nemvolt bátor vagy nemtudott motorozni csak kigyorsításokon persze feszt ellógott
Én is megyek majd jogsira amint meglesz a saját zs-m rá!
ha bevezetnék ezt a B-.s jogsival 125 ccm et is vezethetsz dolgot még időben akkor nem mennék el Akorl-ra mert akkor jöhetne úgy a 125-ös RS!
Ha mégsem akkor majd eldől mi lesz! De nem állok meg amíg gixxer nem lesz a picsám alatt
Egyébként azért gyanakszok a gyűrűre mert fokozatos volt az elgyengülés! Kb olyan 200 km er alatt! A blokk nem csörög nem zörög úgyhogy nemhiszem hogy főtengó de kopp-kopp! Melegedni se melegszik úgyhogy remélem nemaz Először azt hittem, hogy már sok olaj lehetett a kipuba a pusz keverék miatt azt szépen ki is takarítottam egy fél napomba került. Karbit légszűrőt mindent! De csak nem tért vissza a power
Én csak jót akartam de nem sült el jól! Hétfőn viszem egy szerelő bácsihoz aki megnézi nekem hozzáértő szemmel, hogy mi is legyen vele tovább! Remélem megúszom egy győrőcserével még használom ezt a szezont és mehet eladó sorba! Az hogy valakijé megvesziu és nem megy 70 nél többet emg vessen magára, nemkell a szart megvenni erről ennyi a véleményem! az hogy valami kívülről szép nem azt jelenti hogy jó is! Az hogy most az enyémmel gyík van nagyon sajnálom, lehet hogy az én hibámból ragadt meg lehet hogy nem. Sajnálom mert nyárimunkám pénzébe került a felújítás....
11ezertől piros! Akkor az aztán kényelmes lehet neki! Az egy dolog hogy tudja a 90et de hogy ez nem egy laza utazó 50ccm-nek az is biztos!
Vagy akkor nem gyengén csal az órád
Haver Mito Evo II-vel jár 100 al utazóba.....
Egyébként hétfőn viszem szerelőhöz aki megnézi! Jobban ért hozzá mint én!
Főfuvim így is 96-os.....sztem nemkell nagyobb sőt!
http://www.kepesmotor.hu/april...
De egyébként az a furcsa érted hogy bajáratás alatt semmi baja nemvolt sőt előtte se soha az életben nem kellett a karbin állítani olyan szépen ment hogy abban hiba nemvolt!
Azóta hogy megragadt bejáratás alatt azóta gyengült el folyamatosan.
Felidegel visszabaszom bele a gyári dugót....
Egyébként gyújtással lehet gond? Mert tök oylan mintha tiltana xD
Ha adok neki anyagot többet forog akkor 8-9 be is beleszalad üresbe de darálva ha visszaveszem szokásos 6 max 7 ezer!
De az 1-est se forogja le csak felmegy párezerig és darál