És ezt mi alapján számoltad mérted ki? Egyszer 0,4mm-t szedtünk le a henger aljából, mert a dugattyú nem ment szintbe a hengerrel felső holtpontban. Azonnal kellett a 10-es gyertya a 8-as helyett. Igen, erősebb lesz alulra viszont esetleg kevesebbet forog.
A célja valszeg a tuning megvalósulása, de minden minden esetre nem biztos, hogy jó. Előfordulhat olyan, hogy a Te motorodba 0,35mm-es kell abba nem jó a 0,4-es, de a 0,3-as sem.
sztem forgatja a vizet,mert mikor leállok 90fokkal,várok 5-10percet,gyújtás ra akkor ugyanugy 90 körül,beindítom,húzok egy kis gázt,meg ha elindulok olyankor lemegy kb 80-ra,de ezt a 80-at kb 5 percig tartja utánna megint felmegy 90-95-100-ra
jó lett nagyon
Kapott teflonos vertex dugót prox felső tügörgőt hozzá lett lőve a karbi meg kitisztítva minden levegő benzin út, váltóolaj cserélve, vízpumpa szimering és tömítés meg ilyen apróságok még
Jó lett kapja a tankba + 1:50 be még a keveréket de kell az neki, majd ahogy halad bele a km fokozatosan leállok a + olajjal!
Egyenlőre max 6000 ig forgatom nem bántom hagy kopjon szépen össze!
A gyári dugó meglepő módon KARCMENTES VOLT! A henger is szintén hibátlan állapotban volt/van Annyi volt h már átvolt égve az alsó gyűrű is! De már 17500km alatt ez ne legyen meglepő szerintem!
Majd ha lesz még zs kap egy új gyertyát hátsó fékbetétet ki lesz javítva az oldala és sztem ehogy vége a szezonnak hírdetem megfelé.
Aki dugócserére készül!
Probáljátok ki a kompressziónövelést. Ha már szét van szedve a gép vigyétek el a hengerfejet egy esztergályoshoz és szedessetek le 1 mm-t a hengerfejből.
Változás:
Nekem alacsony fordulaton jobbanhuzott a gép és alapjáraton is el tudtam indulni xD
KArburálni kell utána..nekem kevesebb lett a fogyasztásom is.
a leesztergált hengerfejet szépen vízpapírral tükörlapon polírozzátok fel a tökéletes szigetelés céljából.
Nem volt megfőzve a hűtővíz valamikor? Lehet hogy deformálódott tényleg, és azért ereszti el. Nincs az a tömítés ami a deformálódott hengerfejet leszigeteli.
Nekem volt ilyen Futura-nál
HA EZ A GOND, AKKOR síkoltasd ki a hengerfejet esztergályosnál,
ráteszi gépre, 10 perc alatt kisíkolja, jó esetben alig kell leszedni róla valamit!
2csako@citromail.hu
A kép illusztráció.
olyat csinál a gépem,hogy termosztát nélkül is felmelegszik 90-100 fokra,(Hűtőbe nincs dugulás,kiegyenlítő tartály tele,vizet nem engedi)
mi lehet a baja?
Kapott teflonos vertex dugót prox felső tügörgőt hozzá lett lőve a karbi meg kitisztítva minden levegő benzin út, váltóolaj cserélve, vízpumpa szimering és tömítés meg ilyen apróságok még
Jó lett kapja a tankba + 1:50 be még a keveréket de kell az neki, majd ahogy halad bele a km fokozatosan leállok a + olajjal!
Egyenlőre max 6000 ig forgatom nem bántom hagy kopjon szépen össze!
A gyári dugó meglepő módon KARCMENTES VOLT! A henger is szintén hibátlan állapotban volt/van Annyi volt h már átvolt égve az alsó gyűrű is! De már 17500km alatt ez ne legyen meglepő szerintem!
Majd ha lesz még zs kap egy új gyertyát hátsó fékbetétet ki lesz javítva az oldala és sztem ehogy vége a szezonnak hírdetem megfelé.
Probáljátok ki a kompressziónövelést. Ha már szét van szedve a gép vigyétek el a hengerfejet egy esztergályoshoz és szedessetek le 1 mm-t a hengerfejből.
Változás:
Nekem alacsony fordulaton jobbanhuzott a gép és alapjáraton is el tudtam indulni xD
KArburálni kell utána..nekem kevesebb lett a fogyasztásom is.
a leesztergált hengerfejet szépen vízpapírral tükörlapon polírozzátok fel a tökéletes szigetelés céljából.
(nincs lebegés)
MI a külömbkség a malossi membrán lappal?
Jobban megy a motor vagy valami?
Engem érdekelne, milyen a szivatója?
bowdenes vagy még a karos?
Én az enyémbe jövöhéten akarom cserélni, mert meg lesz benne a 20 ezer:)
Nekem volt ilyen Futura-nál
HA EZ A GOND, AKKOR síkoltasd ki a hengerfejet esztergályosnál,
ráteszi gépre, 10 perc alatt kisíkolja, jó esetben alig kell leszedni róla valamit!