Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ezt mi alapján számoltad mérted ki? Egyszer 0,4mm-t szedtünk le a henger aljából, mert a dugattyú nem ment szintbe a hengerrel felső holtpontban. Azonnal kellett a 10-es gyertya a 8-as helyett. Igen, erősebb lesz alulra viszont esetleg kevesebbet forog.
A célja valszeg a tuning megvalósulása, de minden minden esetre nem biztos, hogy jó. Előfordulhat olyan, hogy a Te motorodba 0,35mm-es kell abba nem jó a 0,4-es, de a 0,3-as sem.
Valaki volt RS-sel a kakucsi versenyen.
Milyen gyújtása van az rs-eknek? megszakittós ugye?
akkor a hűtődet nézd át
A legyegyszerűbb úgy meggyőződni róla, hogy leengeded a vizet, leveszed a vípumpa fedelét beindítod, ha forog a lapát akkor no problem...
sztem forgatja a vizet,mert mikor leállok 90fokkal,várok 5-10percet,gyújtás ra akkor ugyanugy 90 körül,beindítom,húzok egy kis gázt,meg ha elindulok olyankor lemegy kb 80-ra,de ezt a 80-at kb 5 percig tartja utánna megint felmegy 90-95-100-ra
Vízpumpa bajod lehet, lehet nem forgatja a vizet. Ha kell alkatrész szólj.
2csako@citromail.hu
Jelenleg nem vagyok otthon, így képet max holnap tudok küldeni, a szívatója karos egyébként.
A kép illusztráció.
sziasztok
olyat csinál a gépem,hogy termosztát nélkül is felmelegszik 90-100 fokra,(Hűtőbe nincs dugulás,kiegyenlítő tartály tele,vizet nem engedi)

mi lehet a baja?
jó lett nagyon
Kapott teflonos vertex dugót prox felső tügörgőt hozzá lett lőve a karbi meg kitisztítva minden levegő benzin út, váltóolaj cserélve, vízpumpa szimering és tömítés meg ilyen apróságok még
Jó lett kapja a tankba + 1:50 be még a keveréket de kell az neki, majd ahogy halad bele a km fokozatosan leállok a + olajjal!
Egyenlőre max 6000 ig forgatom nem bántom hagy kopjon szépen össze!
A gyári dugó meglepő módon KARCMENTES VOLT! A henger is szintén hibátlan állapotban volt/van Annyi volt h már átvolt égve az alsó gyűrű is! De már 17500km alatt ez ne legyen meglepő szerintem!
Majd ha lesz még zs kap egy új gyertyát hátsó fékbetétet ki lesz javítva az oldala és sztem ehogy vége a szezonnak hírdetem megfelé.
Aki dugócserére készül!
Probáljátok ki a kompressziónövelést. Ha már szét van szedve a gép vigyétek el a hengerfejet egy esztergályoshoz és szedessetek le 1 mm-t a hengerfejből.
Változás:
Nekem alacsony fordulaton jobbanhuzott a gép és alapjáraton is el tudtam indulni xD
KArburálni kell utána..nekem kevesebb lett a fogyasztásom is.
a leesztergált hengerfejet szépen vízpapírral tükörlapon polírozzátok fel a tökéletes szigetelés céljából.
a malossi membránlap karbon membrán keményebb mint a gyári magasabb fordulaton hamarabb zár
(nincs lebegés)
Még1 kérdés:D
MI a külömbkség a malossi membrán lappal?
Jobban megy a motor vagy valami?
14es delrottyó karbirol tudnál képet rakni?
Engem érdekelne, milyen a szivatója?
bowdenes vagy még a karos?
NOrbikám, milyen a gép dugó csere után?
Én az enyémbe jövöhéten akarom cserélni, mert meg lesz benne a 20 ezer:)
ha nekem szólt akkor robogót tudnék beszámítani de nekem idom nélküli az RS.az oldalidomok megvannak hozzá
Nem volt megfőzve a hűtővíz valamikor? Lehet hogy deformálódott tényleg, és azért ereszti el. Nincs az a tömítés ami a deformálódott hengerfejet leszigeteli.
Nekem volt ilyen Futura-nál
HA EZ A GOND, AKKOR síkoltasd ki a hengerfejet esztergályosnál,
ráteszi gépre, 10 perc alatt kisíkolja, jó esetben alig kell leszedni róla valamit!
Ha betudnád számitani az 50-es tdr-em elfogadható lenne de,így nem nagyon
190 irányárban az enyém.elég olcsó?70es henger van rajta
biked mennyi a motor nem számitanád be a tdr-em,felveszlek msnre.Majd írj rám.
Sztem hengerfej hiba.
Tud valaki idomnélküli RS-t olcsón?
Km óra , Fordszám spirálod és egy Km óra meghajtód nincs véletlen vagy bárki másnak ha van szoljon!
Csady ez secure-link Adj újat