Eladó vagy cserélhető DR 80as hengerfejem.
semmi baja nincs, csak nemtom már mire felrakni. henger nincs meg.
cserélném:Af1 50 hátsó lánckerékre.
ár 3500ft
Üdv Ghost!
Érdekelne a te hozzászólásod is ,ahogy mindenkié aki szerzett már némi tapasztalatot, beállításokban,üzemeltetésben,stb, mindenben ami motorral kapcsolatos ,persze csak ha nem gond, és vissza szoktál olvasni a kommentekben.
Ma cseréltem dugót Vertexre, de olyat adtak amin van 2 ablak azt mondták az is jó bele, na most ez mit befolyásol a motoron? A motor egyébként össze lett rakva és be is indult elsőre. Járatással kapcsolatban pedig szívesen fogadok bármilyen tanácsot, tippet!
Tegnap előtt kimozdultam kicsit mocizni ebben a nagy hőségben. Mivel rég mociztam, mondom, kicsit kiégetjük RS-két. Hát ki lett. 115-ről lefékeztem, megálltam, motort leállítottam, ámde kipum füstje szinte ugyan úgy jelen volt. Nem gyengén füstölt a kicsike, büdös éget szaggal társulva.
Most jön a java:
A kipuból kicseppent egy kis olvadt fém ami ráragadt az aszfaltra (olyan színe volt mint forrasztáskor a cinnek, amikor lecseppen). Gőzöm nincs, hogy honnan származik, az égéstérből biztosan nem.
Konklúzió:
Sok a trutyi.
Úgy gondolom megérett a kipufogó rendszer a teljes kiégetésre (benzin, meggyújt, kompresszorral fújat).
Elméletileg minden mindennel keverhető, de óvatosságból lehet trutymó tesztet csinálni. A régi és új olaj egy egy cseppjét összekevered. Ha trutymósodik nem öntöd össze. Tárolásnál a fagyveszélyre kell odafigyelni egyes olajok a mínuszokat nem kedvelik. Van nedv szívó képességük. Szóval lezárva tárolni.
Sziasztok! Bizonyára nagyjából gondolhatjátok hogy most készülök motort venni és ha találok Rs-t megfelelőt akk azt veszek..
Nézegetem őket és meik Rs ek a legjobbak (évjáratba gondolok.) Én 2002-2005 gépeket nézegettem ..
Nagyon szépen köszönöm válaszotokat...!
hali, semmi baj nem lesz ha a 2 olaj összekeveredik, és megbontott flakont is lehet tárolni nagyon sokáig, multkor én is kevertem, de nem lett gond belőle, a habzás meg hülyeség
Mi amikor Mátrában voltunk akkor utazó 70-75 körül volt!
A hegyekben meg ugye amit bír Volt egy 5 km eres szakasz ott voltunk mert kanyar hátán kanyar jóminőségű úttal stb!
Debrecen - Eger túrát 60 65-el jártuk meg.
Na jó a 25-ösön kerecsendtöl egerig 14 kmen utazóba a 80at ütni kellett másképp nem bírták a dombokat:D
De nem volt semmi baj. 245 km 1 nap alatt.
Helló nekm van hozzá tanksapkám gyári eredeti Rs 50.-re való.kulcsal együtt 10 000ft.Van km meghajtóm is újban 10 000ft bontva 7500ft bowdent meg kell néznem de valószinü az is lesz ha kell
Sziasztok.
Elég jókat hallani az Agip Racing olajról és gondoltam én is kipróbálom de krosszmotorba. Ez ugye tartalmaz ricinust is. Az a kérdés hogy hozzáönthetem a tankban lévő Repsol-hoz vagy elötte teljesen ki kell üríteni(nehogy habozzon vagy valami)? A ricinus ki tud száradni. Egy felbontott flakon meddig áll el kb? Még 1 kérdés: Fót,Dunakeszi és vác közelében lehet kapni valahol Racing 2T-t? Nagyon megköszönném ha válaszolnátok.
repsol600
köszi a segítséget! de ezen akarbin nem levegő csavar van a súberütköztető mellett ,hanem alapjárati keverék mennyiség szabályozó, ez dellorto PHBG 19 CS , ezen így van utána néztem .
nem azt mondtam hogy nyélgázon, énse megyek nyélgázon de az a fordulat amit írt az nagyin döcögős nekik:S amúgy meg azért írtam másodszorra azt hogy 70-esen úgy megyek vele, mert a menet tulajdonságai a motornak nem ehhez a "nagy tempóhoz vannak" ha biztonságosabb lenne mennék vele..
Egyszer azt mondod, hogy kímélni kell másodjára meg azt, hogy nem? Hogy van ez?
Jól teszi ha kíméli nemfog bekoxxosodni semmi se, ez nem simson technika!
Nyílván meg kell néha hajtani, hogy kiégjen stb, de fölösleges állandóan nyél gázon használni!
semmi baja nincs, csak nemtom már mire felrakni. henger nincs meg.
cserélném:Af1 50 hátsó lánckerékre.
ár 3500ft