Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Dob valamennyit persze, jobban is fog gyorsúlni, valamivel nagyobb fúvóka kell bele azért fog valamivel többet enni.
Halljátok ha a rezót kiherélem vagyis kiheréltetem akkor az dob a teljesítményen egy kicsit?és miután kilenne herélve a karbit utána kell állítani és kb mennyivel enne többet?
Én is menni akarok majd jogsira!
Remélhetőleg kifutja a fizum, és sztem télen megyek el vagy jövő tavasszal!
Ráérek mert moci addig úgysem lesz!
"Akorl"-t akarok
De ez még a jövő zenéje
Gyerekek ma voltam rutin pályán(me ugye most teszem le a jogsit) hát mekkora egyszerű élveztem döntögetni a bólyák között a gépet jó volt remélem má lassan meglesz a jogsi és mehetek messzrebbre is végre rs-el
Eladó Aprilia RS 125 ! !

link

tyt001@freemail.hu
nem semmi egy korcs gép szerintem:)
RS 125 külső - Cagiva Mito belső
akkor ez nem lesz egyszerű...
Köszönöm mindkettőtöknek a választ!

Valaki nemtud eladó AM5 vagy AM6-os blokkot?
Eladó minarelli AM6 cuccok:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet erősített lamellákkal 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft

+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.

Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
RS elkelt !
első kép mikor megvettem és másodikmikor eladtam!:)
AM5 helyére AM6 :)
bocs.
és ha kicserélted a forgattyúsházat akkor már a vázat is alakítani kell mert am 5 helyére nem megy be az AM5 el kell tolni jobb oldalra 2,5 cm-t a blokk felfogatásokat és eléggé necces azt megoldani!
igen ez az, AM5-be 5ös váltó való AM6-ba 6os nem lehet felcserélni, szóval forgattyúsházastól kell cserélni a váltót
elkelt az RS!:)
Miért ne? Főleg ha szarakodott a CBR....
Én 1.1 es Trabit ettem meg nemtudom olvastad-e!?
Figyelj, egy CBR 13 le, 4T is!
ELVIEKBEN a mi Rs enink 9,5 lovasak!
Ha azon ül egy nagydarab csóka teljesen elképzelhető!
Am is a CBR a leggyengébb 125ös 4T, ettől függetlenül tuti hogy oylan mint egy kis műszer meg eszik 3litert!
Srácok, létezik hogy a gyári rsemmel meglehet etetni egy cibere 125öt lámpátol lámpáig?
Múltkor bent kalandoztam debibe, és egy csóka megelőzött a metrónál befele a lámpnál elkaptam.
Mögötte voltam úgy indultunk, ő tépte neki amit bírt szegény cibere de ott voltam mögötte még mentem is ráfele.
Aztán a belsőbe megelőztem.
Jött a kövi lámpa ott is megvolt, ott simán megelőztem, a 3.nál meg besokalt a csóka elváltotta vagy nemtom mit csinált vele, de leállt alatta a mocc.Aztán otthagytam.Nemtom mi lett vele, mert soha többet nem láttam.:D
De büszke voltam a kis öszvéremre.
Gyári robesz vs gyári Rs?
Ugyan!
Ha egy gyári robesz bármiben megtud enni ott helyben nekiadom az Rs-t! Engem még gyári robogó nem vert el soha, csak okosan kell váltani és ennyi!
Unokatesómnak a felállás: 08' as SR 70ccm Malossi Sport Gianelli Reverse puff Multivar 2000 stb! Nem kisebb ember mint Aszalós Ádám pakolta neki össze a cuccot szal nem a szomszéd bácsi! És épp jobb! Persze 0 tól gyorsulva megesz de végre jobbvagyok vmennyivel kb 5 km/h val! De az nyomatékosabb stb ha mittom én pl 50 ről gyorsulunk akkor épp csak elmegy,szóval tudok vele menni a gyári motorommal!
Persze azt az SR-t nemkell félteni mert mocskosul tép, szeretek vele menni iszonyatos gép és a hangja valami isten
De gyári vs gyári nemkérdés! Ott az RS viszi a pálmát
most este Érden az alagútban megelőztem egy kis RS50es csókát... melyik volt az?
hali!
Szétbontottad a blokkot amiről beszélltünk?
ha ez az akkor annyit kérdeznék hogy a 6-os váltót belelehet tenni az én AM 5-ös blokkomba?
Ha van komplett blokkod akkor az érdekellne 6 sebességes.
bytbyke Cseténybe van egy bontó onnan vettem:)Ha kell a száma leírom:D
AM6 bontott alkatrészek!
max 1000km-ert ment.

-lamella szett 12ezer ft
-váltó sor 15ezer ft
-henger+dugó 15 ezer ft
-kuplung kosár 5ezer ft
-kuplung belső agy 5ezer ft
-oldaldekli 5 ezer ft
-berúgórész+kar 15ezer ft
-forgattyúsház üresen 15ezer ft
Hát igen ha egy rsbe belevan piszkálva akkor az nemtéveszt. Annó nekem egy honda ns1 em vólt ami gyárilag 80cc azis nagyon ment 120 verte alattamis pedig 92 kg vagyok. Azzal trabantosokat alázgattam végsebességreis
Erre is van pár tuningos robesz 1-2X akartak keménykedni de a 85 cc TOP maxi ellen nem sok esélyük volt
De a gyári rs-t odavernék sztem gyorsulásba.
Heló nekem az előző mocim egy aprilia sr ditech vólt, aztcseréltem el az rs re. hát ilyen lámpás induláskor odaverik a tuningmentes rst Végre annyit tudok hogy a robcim 80km/h tudott az rs em pedig 85 öt. Gyórsulásba sajna jobbak a robeszok, bár egy keményen megpöckőlt rs tud meglepit okozni
Nem tom Baján ien 1-2 rendes robesz van ami rendes tuningos .....
a többi ien 50 aerox meg aprilia sr .........:D
Egyébként itt a környéken baja bátaszék szekszárdon nincs vkinek még rs majd meglesz jogsi tudnék egyet párba motorozni...:D
Megmondom hogy van pár ismerős akinek mondtam hogy rs akarok és mondta h robesszal oda pírit azért arra kiváncsi lennék...
De várom már!:D Robeszosokat píritani a földig....: Remélem sikerül is...:D