Nem megy, nem fogja meg az ón. Próbáltam azt, hogy egy rongyot köré fogok, majd azzal belenyomom. + tettem rá ilyen szilikon állagú tömítő anyagot ennek a kis csőnek a tetejére jó bőven, hogy a hengerfej fedélhez oda fogja még ez is valamennyire. De még így is kinyomta a nyomás.
Most már csak egy gond van. Csatoltam képet. Az első képen látható ami kijött a hengerfej fedélből. A második képen pedig az látható, hogy honnan. (Gyertya mellett jobbra, vízcső alatt.)
Ennek baromira nem kellett volna szerintem kijönnie a hengerfej fedélből, nem de? Még is kijött, pedig tényleg finoman nyúltam ahhoz a kis bilincshez.
Hogy tudnám ezt vissza szerválni valahogy? Ha önmagában visszanyomom, akkor az udvar végén kinyomja a víznyomás a hengerfej fedélből.
Háát... Én kb 310 irányárra gondoltam! Nagyon szeretem a gépet de már van nagyobb helyette ezért adom el! De adsz egy email vagy egy msn címet aztán megtárgyaljuk!
Hengerfej az rávaló. Henger az simán rá is csúszik a tőcsavarokra. Tehát szerintem nem lehetnek ferdék a tőcsavarok. Hengerfejet meg úgy kell erőltetni. A hengerfejfedél és a hengerfej között van egy gumi gyűrű. De csak ez a kettő között. Tehát ami a lentebb linkelt képen a 18 -as. http://www.oemmotorparts.com/o...
És több gumi gyűrű nincs.
Hengerfej, (ami ugye az ábrán a 15ös) lehetséges, hogy nem a megszokott irányba van rá rakva, tehát van ugye a 4 tőcsavar, és 90 vagy 180 fokkal lenne fordítva a hengerfej, ezért megy rá nehezen? Mert igazából az oldalai ugyan olyanok. Vagy rá kéne menjen mind a 4 féleképpen? Közben ezt addig kipróbálom, hátha.
Elég bonyolult az elmagyarázásom, de remélem valamennyire érthető. Tudom már lassan ott tartunk, hogy vigyem szervizbe. Elvinném, csak nincs rá keret, ezért kénytelen vagyok én próbálkozni vele.
Nincs esetleg meggörbűlve 1 tőcsavarod? Mert olyat láttam már hogy azért megy rá nehezen mert azon szorúl. De akkor se lenne szabad lazúlnia. A hengerfejben a gumigyűrűd nincs kiégve, vagy nem volt ezelőtt odacsípve, stb...? Mert akkor ott belemehet a víz a hengerbe.
áá én nemigazán ütögetném a hengerfejet könnyen törik..
annak passzosan kellene fölmenni ütögetés nélkül.. ott akkor valami gond van nálad.. rá való az a hengerfej?
kell 6 db gumigyűrű ha nem különvan a égéstér a hengerfej fedéltől.
ha meg külön van akkor 7db
4db a tőcsavarnál, 1db a égéstérnél, 1db a fedélnél
ezeket pasztával kend meg.. és nyomatékkulcsal kellene meghúzni a hengerfejet az lenne a turi..
de én a gumigyűrűre gondolok az égéstérnél ami neked a problémád lehet!
Csady
Tömítéssel nem lenne gond szerintem, bár teszek oda most majd ilyen, (ha megszárad) szilikon állagú, hőálló tömítő anyagot.
A csavar az úgy meg volt húzva mint a franc, arra tisztán emlékszem. Bár azt hozzátenném, hogy hengerfejet kínlódva tudom csak rátenni, a tőcsavarok okán. Lehetséges, hogy a hengerfej nem feküdt rá a hengerre rendesen, majd mikor elindítottam a motort, a kompresszió vagy a rezgés a hengerfejet a helyére igazította? Ha így van, akkor ha elvileg ha ráütök gyengébben kalapáccsal a hengerfejre akkor csak-csak a helyére kerül. Vagy rossz az elméletem?
Valami egyéb ötlet?