Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és 3000 Ft volt a hátsó féklámpa kapcsolo az italmondoban lehetett kapni nem volt bonyesz kicserélni se korrekt volt
80 ezerre akart megbünteni pár aprósággal a féklámpa mellett maga a féklámpa 30 ezer lett volna de jófej volt a rendőrúr :D és hazakísért igen beengedtem a rendőrt mert kész volt a moci szóval leszálltak rólam... hittem eddig mikor meek kkerülök egyet Gyula szép városába megállít a rendőr miért ilyen kopott a hátsó gumi -.-" :D Heidenau K63 110/80/17-es gumi ha valaki tud hótócsón az írhatna egy választ erre :D
Az szép!
De tudtommal ha nincs házkutatási parancsuk akkor kuss van nekik és akkor jönnek be max ha én beengedem őket!
Lényegtelen, ha sikerült megoldani a problémát akkor királyság
Egyébként a hátsó fékről nekem kb 1 éve nemjó a féklámpám.......nemtudok vele mitkezdeni
Másnapra jöttek a rendőrök megnézni h itthon van-e a moci :D
am féklámpa kapcsoló baja volt
derbi32
Tudnál adni mail ,-tel. elérhetőséget?érdekelne a gyújtás bővebben.
köszi!
A LED az RS foncsorába ,-amit viszonylag kis fókuszpontra optimalizáltak,nem hiszem,hogy elérhető lenne olyan LED ami kb 4-5mm-es pontba! tudna koncentrálni,kb40Whalogénnek megfelelő fényteljesítményt (+hűtés helyigénye !) a megfelelően rögzíthető foglalattal stb,stb .
A világítás problémára, mint autó vill .szer. két megoldást tudok , (egy olcsó,egy drága)1.a gyári lámpatest HA ép ,nem füstös,égett tükörrészű,az üveg ill plexi tiszta,ép,akkor a gyárilag belevaló !, halogén izzót kell beletenni.Korábbi hsz-ekben többen is írták az évj.-nak megf. izzó típust,(ami nekem a trapézlámpában az sem volt eredeti ,gyenge is volt,stb)-cseréltem is .2db kör optikásra amibe mehetett a Xenon- ez már a 2. ,a drágább verzió.itt a lámpák, ami több tízezer+a Xenon kb: 25 , szóval sok,még m.díj nélkül is.A gyári lámpatestbe nem biztos hogy elérhető a foglalatába való Xenon "izzó",ez az egyik probléma. vele.
hát megint valamivel okosabb lettem, mert én még nem hallottam műanyaghegesztő szakmáról, vszínűleg azért mert eddig nem volt ilyen problémám
bár nő vagyok, azt mindjárt gondoltam /sőt láttam is mert szétszedtem/ hogy nem tekerhetek bele 220as villanykörtét!
variálási lehetőségként gondoltam itt Xenonra, ledesre vagy ilyesmire, és szívesen veszem a tapasztalaton alapuló tanácsokat, megéri e cserélni esztétika vagy hasznosság miatt, vagy inkább maradni a régi sz@rnál, ami kb. 20 méterre világít, azt is az ég felé :)
a motorgyengüléshez nem értek
a műanyaghegesztő maga egy szakma.így hívják
támpont elég nem?a foglalatba belemenjen aztán azon kívül h te milyet raksz bele azt te döntöd el.
-sebességet kellett visszapakolni Pl: 6-ból 5-be aztán 4-be etc.
-műanyag hegesztő: olyanja kinek is van? műanyagkasznisnak?
- égő: ez aztán a támpont!
Gondoltam esetleg vkinek van már tapasztalata, és lesz ideje leírni...KÖCC
nekem a 8-tól és a 9től soha nme indult a 10-től hidegen melegen pöcre indul :D
vissza kellett pakolni bele az erőt ?burkolat problémára:műanyaghegesztő.izzó:mind1 milyet raksz bele csak belevaló legyen és ne legyen erősebb fényű mert nem fogja bírni se a motor se a foncsor
ha már gyertyát vesz bele akkor 8ast v max 9est tegyen bele.a 10es az max versenyre.10essel még nehezebben fog hidegen elindulni
vegyél bele 10-es gyertyát ngk-t minimum nállam is ez oldotta meg a problémát azóta pöcre indul
szerintem cseréld le a váltó olajat, havernál is ez oldotta meg a problémát, mert sűrűbb olaj volt benne.
nem nagy ráfordítás és még új olaj is lesz benne
e-mail ment
jha a gyengébb meg asszem ducati de ha öszehasonlitasz egy mitsuba meg egy ducati öninditót látszik hogy a mitsuba nagyobb.
ha nem mitsuba öninditód van az mindig is nehezen tekeri be a nagy köbcentis hengerekkel szerelt blokkokat mert a forgórésze nagyobb egyes rsek már ezzel a fajtával jöttek ki ilyet szerezzél be mert ha sokáig köszörülteted igy kinyirod az aksidat.
hello
idomok még mindíg eladók, és van egy extremara való füstszínű plexim. az idomok egyben 12.000 Ft a plexi 4000 Ft és még vannak beömlő csövek azok is extremara az párban 2000Ft és egy hűtő előtti idom azis 2000
Mindenképp kösd rá autóakksira és próbáld meg full hidegen beindítani...valószínűleg gyorsan lemerül az akksi, de amikor mész vele akkor rátölt annyit hogy be tudod indítani.

Ha beröffen nagy akksiról akkor szerválj valamivel nagyobbat bele.
hmm....előre is köcc!
És ha már itt vagyok én is kérnék egy kis segítséget: csavarnál átszakadt burkolatot lehet-é vhogy javítani?
&
10 e fordulat fölött 1xcsak elszállt belőle az erő, vissza kellett pakolni, azóta semmi baja! ?csak nem leszabályzott::
&
van fent kép a mocikámról, kiégett az égőm elől, és úgy gondoltam ha már csere akkor legyen vmivel faszántosabb, ilyen típusú motorba mi mutat jól, mit ajánlotok? de azért haszna is legyen!
Ja és még egy: hol a p#csába lehet SÁRGA felnicsíkot kapni? nem kislibazöldet, nem neont, hanem Sárgát!?
szeja!
én itt vettem a Probiker Active-t, szerintem a 10 eFt nem sok érte!
Házhozszállítás se horribilis! ha gondolod! én három hónapja szinte minden nap használom, de meg sem látszik rajta!
http://bembomotor.hu/module/li...
sziasztok, nemrég beszereztem egy 75-ös rs-t, kérdésem az lenne, h 1 hónapos aksija van és
önindítóra csak akkor indul ha már nem hideg.. egyik ismerősöm aztmondta h az 50es önindítók nem a 75-re vannak kitalálva, meg hogy gyenge az aksi.. tudnátok segíteni, hogy most micsináljak vele, mert már nagyon unom tolni...
előre is köszi.
280.000?
Annyiért nemhiszem hogy eladod. Főleg így h. rosz is valami benne.