Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szeva
Aprilia rs 50 98 évjárat elvileg ugyan az a foglalat elvileg jó rá de nem tudom biztosra valaki szerint is
A karbin van az alapjárati csavar mellett van egy levegőcsavar. Ha kifele tekered akkor adsz neki levegőt, ha befele akkor elzárod. .
ha az af1 tanksapka jó rá azt tok egyet!
Még mindig keresek pár dolgot jó használt is vagy honét tudnék rendeli őket minden megoldás érdekel előre is köszönöm.
1. Kilométer meghajtó komplett
2.ólajzóhoz bovdent vagy kompletten közösitött
3.Tank sapkát komplett
Köszönöm
Még egy furcsaság ,az eredeti hengerhez, porlasztóhoz képest, amit elfelejtettem: ennél a cuccnál még a38 fokban is csak szivatóval indul ha" hideg "amotor , -üzemmelegen persze anélkül pöccre,igaz akét karbi ég és föld, de a 19 es PHBG CS-be elvileg alap 45-ös alapj.fuv helyett próbáltam már 50-55-el is,sőt nagyobb szivató fúvókával is mert ahidegekben még a gyárival is viszonylag sokat kellett tekertetnem,a nagyobbal jó lett a hideg indulás,-de csak szivatóval..
A levegő elzárást,hogy érted?a légsz .ház szívónyílásánál ,v sűrűbb légszürővel? a bejáratást még ahűvös idők ben 7 es gyertyával és 90 es fúvival kezdtem ,(nem hevült túl a gyertya) ,2 hónapja kb már a 8 assal....mondtak m olyat h. ezeknek simán tehetnék 120-as fuvit-hát nem tudom ...105 felett még nem próbáltam, mert a kisebbekkel sem tisztult rendesre a gyertya .
köszi a tippet!
Hát próbáltam a tűt 1-el lejjebb(legfelül volt)de közben a főfúvókábol a legnagyobbik ,100-v105 volt éppen bent ,lehet azért nem éreztem különbséget,megpróbálom egy 90-es mellett ,még lejjebb a tűt,most a100 as van bent.Nálatok a motorhő hol szokott lenni? a tegnapi ,árnyékban 38 mellett ,nekem olyan 80ig ment fel 75-80-as utazóban,normál időben :65-75közt! (órám pontos ,infrással mértem be) jellemzően :70 szokott lenni.
Nekem is csinált ilyet. Kevés anyagot kapott. Zárd el a levegőt ha úgy jobb akk nagyobb fúvóka ha rosszabb akkor kisebb kell bele asszem
Folyt:Top75 heng,19 es dell, 90,95,100,105 fuvival,gyári légsz ház, és membrán,többféle szűrővel,üres rezó,elö13 as l.k, gyertya :8 -al sem tisztul körbe a kerámiarésze ,szívó old-on kissé fekete,-kipu o. vil szürke.9-es még úgy se, alul jó nyomatékos elinduláskor,még nagy terh.-el is,2500-3tól mehet ki a kup.,7-től kezd húzni 11-ig dinamikusan.mit hagytam ki,?
háát:) első hallomásra mintha sokat kapna a motor...bár üresben kipörögne azt mondod...én vagy a súbertűvel, vagy a főfúvókával egy picit visszavennék a kajából!
Helló
Mi a tippetek a köv.jelenségre? Mivel mégcsak kb 800km van a h.-be eddig még nem n húztam neki, szóval 11500-nál,mintha bekapcsolna 1 ford korl.,főleg5. be,ledadog-ütemesen, HA INNEN, 1/4gáztól, tovább akarom tekerni. Ha vissza engedek 1mm-t,megszűnik,és még kicsit gyorsulni is kezd.Üresben persze még15000fölé is kipörögne,ha nem sajnálnám ,15simán. Az alap dolgok rendben amembrántól aporl-ig,a gyújtásnál is ami mérhető szkóp nélkül szintén.
osztom a véleményt.
szerintem egyáltalán nem vált...akármilyen mocinál váltassz ilyen helyzetben azért kicsike fordulatvisszaesésnek kellene lenni.
meg ha jobban megnézed a vidit akkor látod hogy csak ÚGY CSINÁL MINTHA DE KÖZBEN MÉGSE!
hát én így is úgy látomxd
Nagyísd ki a vidit keresd meg a váltókart és a lábát a váltókar előtt mozgassa.
az hülyeség, nekem mx-em an, majdnem gyanaz, csak az áttétel más a 2 motoron, én 2 évig hajszoltam a motorom, ez alatt 5200km-t tettem bele, simán bírta utazóba a 80-as tempót, most hogy 70-es így is 80-85-ös utazóba megyek vele, de hát most inkább kímélem, pedig bírna jóval többet is, de hát mind1, bírják ezek a gépek, nem szabad kímélni őket, mert azt nem hálálja meg...sűrű gyertya csere, egyszer meg csak azt veszed észre hogy esik visszafele a teljesítményed, na mért? elkormosodott az egész kipud, égetheted, nem nagy meló, de szerintem inkább hajtsad ne kíméld...ja és nekem amikor fel lett újítva 22.500 km volt benne, és semmi az égatta világon nem volt benne szét, pedig hajtottam nem gyengén:)
vált...
Eggyértelmű hogy nem váltott.
Gyári rs-el utazóba 85 90?:O
Azigen, az kicsit erős túlzás, 85-90nél már 9 500 , 10 000 forog majdnem.Még bírja, de nem sokáig fogja bírni.:D
Ha rámhallgatsz, nekem is gyári rsem van, én 60-70-el hajtom, már 2 éve, és semmi gond nincs vele.
Így nem is eszik sokat, hosszútávon 2 literböl kijövök belőle, így forog nekem olyan 7 000-7 500at.
én 85-90 nel járok vele. azt bírja simán.
Sziasztok! Tudtok mondani egy gyári Rs-nek kb mi a utazósebessége...
Köszi a választ...!
zia!

Hengerfejtömítés megoldja a problémádat hasonló gond volt válam is.
az a jelenség jelentkezett hogy öninditóra elsem indullt megnéztem a gyertyát és egy picit vizes volt de nagyon minimálisan a vizem pedig nagyon hamar melegedett leszedtem a hengerfejet láttam hogy a tömités egy pici helyen megvan sérüllve...nemtudtam mivel elmenni venni egyet (40-45 km) rendellni meg nem akartam mert egy hengerfejtömítés miatt nem akartam postát fizetni fogtam pasztával kijavitottam a hibát (hő álló azthiszem 300 fokig, azon kivül olaj,benzin álló) azóta pöccre indul a gép...
vagyis öninditó csere után nemigazán:S
ezzel kapcsolatban a problémámat leirtam ha valaki tud valami ötletet akkor azt szivesen fogadom.

Nálad biztos nagyobb helyen van sérüllve a hengerfejtömítés és jobban betud folyni a víz... a sistergés illetve hogy nyomás alatt van a vizrendszered az attol van hogy szar a hengerfejtömités és menet közben benyomja a vizrendszerbe a meleg levegőt és ha leállitod a mocit elmegy a nyomás és ezálltal csökken a sistergés.

Bocsánat kicsit elrontottam az előző hozzászólásom.
Szia!

Hengerfejtömítés megoldja a problémádat hasonló gond volt válam is.
az a jelenség jelentkezett hogy öninditóra elsem indullt megnéztem a gyertyát és egy picit vizes volt de nagyon minimálisan a vizem pedig nagyon hamar melegedett leszedtem a hengerfejet láttam hogy a tömités egy pici helyen megvan sérüllve...nemtudtam mivel elmenni venni egyet (40-45 km) rendellni meg nem akartam mert egy hengerfejtömítés miatt nem akartam postát fizetni fogtam pasztával kijavitottam a hibát (hő álló azthiszem 300 fokig, azon kivül olaj,benzin álló) azóta pöccre indul a gép...

Nálad biztos nagyobb helyen van sérüllve a hengerfejtömítés és jobban betud folyni a víz... a sistergés illetve hogy nyomás alatt van a vizrendszered az attol van hogy szar a hengerfejtömités és menet közben benyomja a vizrendszerbe a meleg levegőt és ha leállitod a mocit elmegy a nyomás és ezálltal csökken a sistergés.

vagyis öninditó csere után nemigazán:S
ezzel kapcsolatban a problémámat leirtam ha valaki tud valami ötletet akkor azt szivesen fogadom.
van pár eladó cuccom:) ha érdekel valakit írjon.
-farokidom y idomokkal üléssel -10.000Ft az oldalidomokat odaadom ha kell valakinek ebben az árban.
-extrema tank csak a belső rész -7000Ft
-üvegszálas tankidom -10.000Ft
-extrema légbeömlő csövek -2000Ft/pár
-ekeidom -2000Ft
félreértések elkerülése végett a motor nem az enyém csak a tankot megvettem róla de sajnos nincs külön képem a tankról és nem is biztos hogy az 125-ös jó 50 esre.
ha bármit szétszedsz utána azt a tömítést már nem rakod vissza.ez alap.mindig új tömítés.nem olyan drága h ezzel kelljen spórolni.henger kicsit többe kerül.visszaolvasgattam picit.a vizet meg nem kijáratni kéne .nekem is volt h nyomás volt a vízrendszerben és most ott tartok h felső tűgörgőt kell cserélni mert megette a víz.