Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

HY!
Bocsi h. ide rakom, de érdekelne h. szerintetek vált-e a csávó vagy csak úgy csinál
Ezek szerint egy ideje már nem használtad a hátsó féket, ebből arra gondolok hagy a fékdugók összerohadtak, most hogy haverod rátaposott, megmozdult és ugy szorult meg hogy folyamatosan nyomja a pofákat a tárcsához, szedd szét, takarítsd ki, ha viszont olyan rég nem használtad hogy teljesen összerohadt, akkor fékmunkahenger csere.
1x használatos? Az frankó, azért a 3-4, az mégse egy. :D Akkor az csere. Remélem beválik. :)
Nem érzem, hogy melegebb lenne vagy valami... vagy hát nem nagyon nézegettem sosem. Amúgy valamelyik nap felforrt a víz, bár az szerintem inkább azért volt, mert 1-2-3 -ban, 10-12 ezer környékén mozogtam elég tartós ideig, hogy kimenjen belőle a víz. Ez az első 1x 10 perc előtt volt, de mikor felforr a víz, akkor a hengerfej fedélből ki is jött az a cső ismét, de ez már meg is van oldva menettel, úgyhogy az nem jöhet már ki a helyéről.

Köszi szépen amúgy a segítséget!
Én is arra gondolok hogy kifúj a vízbe. Nem melegszik jobban mint szokott? Elvileg a hengerfejtömítés 1X használatos. Ki kéne cserélni talán ez a baja, főleg ha sérűlt is
Bocs, de az msn em szar meg nemnagyon foglalkozok most a géppel h előtte kuksoljak feszt!
Meg am is dolgozok most sikerült félrerakni a motorra a pénzt, hogy meglegyen csinálva! Senki nem nyúlt még hozzá, nem is nagyon használtam azóta
azért köszi

Továbbra is várom az ötleteket mi lehet a probléma!
arcodon remélem maradt még elég bőr
nem lett volna elég annyit mondani hogy bocs de nem, vagy valami?
Sajnos nekem akkor nincs ötletem.
Esetleg egy hengerfej tömítés cserét ejtsek meg? 3-4x kellett levenni ugye a hengerfejet, meg a tömítést. Itt ott sérült is egy kicsit a tömítés de nem túl erősen. Mostmár végül is mentem vele 1-2 kört a faluban, tehát olyan nagy gondja nem lehetett ha megy rendesen.

Amúgy a víz a kiegyenlítő tartályba szerintem nem csökken, vagy nem észrevehető. Sistergés pedig azért van, mert elég nagy a nyomás és nyomja ki a kiegyenlítő tartály kupakján a vizet.

Lehetséges, hogy gáz kerül a hűtővízbe? Picit gyengébbnek is érzem a motort, és alapjárat sincs, szóval 3ezer alatt le is áll.

Bármi ötletet szívesen fogadok. :)
Szia!

Kicserélltem a gyertyát NGK BR8ES (ha jól emlékszem, ez volt itthon nekem) gyertyahézag 0.5.
De nem tökéletes...hideg a moci akkor elinditja gond nélkül...ha megyek kb 1 km-ert akkor nem akarja elinditani probálltam már ugyis ha rányomom a szivatót de ugysem...ha pedig már többet megyek és melegebb a moci akkor elinditja rendesen.

Esetleg mi lehet a probléma?
Jah és régebben amikor ezt a gyertyát megvettem bele akkor pedig nemigazán akart jólenni...visszatettem bele azt ami volt benne akkor amikor hozzám került pontosan nemtudom milyen, annyit tudok hogy NGK és 6-os hőértékű. Ezzel tökéletes volt.
Most pedig neminditotta el vele az öninditó csak hidegen.
Most a 8-as hőértéküvel elinditja hidegen is meg akkor is ha már 60-70-80 fokos a víz de van egy olyan tartomány amikor neminditja el...nemtudom mitől olyankor kb 45-50 fokos a vizem.

Ha valaki tudna valami ötletet adni hogy mitől lehet ez akkor azt nagyon szépen megköszönném!
Ki kellett volna már járni a vizet 1-2 perc használat után, főleg ha így pörgetted. Beszéltem egy ismerősömmel, szerinte valami más gondja is van a gépednek, mert ott olyan nyomásnak nem lenne szabad lenni hogy kinyomja azt a csövet, még ha semmi tömítőanyagot se raksz bele akkor se. Neki gpr van, a max felett van a tartályban a víz és így se nyom neki semmit ki. Ha mész vele akkor nem fogy a víz belőle? Lehet attól sistereg hogy nyomja bele a hengerfejnél a vizet, és azért nem akar kifogyni a forgattyúsházból.
Nem, nem járkáltam így vele, de muszály voltam hazamenni....
Egy haverom ment vele előtte mondtam neki h ne fékezzen a hátsóval mert elkopott már a betét és fölöslegesen ne erőltesse de elég bíííírka szegény és csak rátaposhatott mert azóta lett szar!
Szóval képzeld nem mentem vele azóta Ne erőlködjön fölöslegesen nem tesz az jót semminek se
Jobban mondva leállítom, utána a sistergés pár másodperc (3-5mp) után elkezd halkulni.

Na de vajon miért?
Frankón össze is lett rakva a bringa.

Viszont sistereg ha le állítom akkor is. A kiegyenlítő tartály kupakjánál jön a levegő.

Picit meg is forgattam 1-2-3 -ban 10-12 ezerig itt a faluban. Szerintem tökéletes most talán. Bár a minimum alatt van a kiegyenlítő tartályban, de akkor meg löki ki magából a vizet a kupak tetején.

Minek a jele ez a sistergés?


Amúgy még kicsit úgy érzem hogy van víz a forgattyúsházban. 2x 10 percig pörgettem itt a faluban 8-10-12 ezres tartományban. (tegnap előtt 10 percet, majd ugye kilökte a vízcsövet a hengerfej fedélből.. és az előbb még egy 10 percet mentem vele) 1-2-3 -asban, itt ott 4esben, de tovább hiába is váltanék, nincs benne erő, érzéseim szerint. Ennyi idő alatt ki kellett volna menjen belőle a víz? Vagy esetleg azért nézzek át a szomszéd faluban 4esben 10ezres fordulaton? :D

Alapjárat még mindig nincs rajta, de talán majdnem az is lenne rajta. Amúgy a kipufogó fossa még picit a vizet, de az alap gondolom.
Mekkora a gyertya hézagod? Hidegen melegen ha ugyan úgy megforgatja az önindító a motort, akkor próbálj meg gyertyahézagot állítani 0.5 milliméterre, ha nem annyi. Vagy gyertya csere.

Szerintem. Legalábbis nekem is szokott ilyen lenni.
T.K.R.J. dugókról mi a vélemény?
Így járkáltál Vele?

Szétszedted már?!

Valamitől nem megy/mennek vissza a dugattyú/k...
Szevasztok 98 as Rs50-re keresek gyári folytatlan rezót
Jó estét mindenkinek!

olyan gondom van hogy vettem egy új öninditót felraktam fasza inditotta is a mocit kicsit melegszik a motor akkor már nem inditja el az öninditó:S
Mi lehet a probléma?

Üdv!
Eladó minarelli am6 alkatrészek!
pl:
-50-es fúrható henger+hengerfej 8.000Ft
-50-es jó állapotú hengerszett 16.000-19.000Ft
-főtengely 15.000-18.000Ft
-kuplungszerkezet 14.000Ft
-gyári membrán 3.000Ft
-karbonlapos nyitott membrán 5.000Ft
-malossi membránlapok 2.000Ft
-24-es Dellorto karbi 12.000Ft
-14-es Dellorto karbi 10.000Ft
-gumi nyitott szívócsonk 4.000Ft
-fém nyitott szívócsonk 4.000Ft
-Arrow jobb oldali kipurendszer(Rx-en volt) 18.000Ft

+minden ami egy blokkban van.
Ha bármi más kell, kérdezz!
További képek e-mailben.

Tel: 06-30-535-36-45 e-mail: 2csako@citromail.hu
Srácok!
Akadt némi problémóóó.....
Folyamatosan fog a hátsó fék, elég zavaró mert a tárcsa már majd el olvad és a motor se megy! Teszem azt 6 tőgáz, magamat a motorra hajtogatva 85km/h
Nagyobb festék boltokban kaphatóak az biztos, nekem is van itthon valahonnan egy, de mintha OBI -ban is láttam volna vagy a Bricostore -ban.

Szerintem nézz körbe.
Hali!
Egy gyors kérdés ha már az am6-os blokkról van szó.
Az am6-os blokkot bele lehet rakni Aprilia Af1 50-be?
Az Af1 fórumon még nem kaptam választ, már kérdezte máshonnan is de nem kaptam választ.
Segítségeteket előre is köszönöm szépen!
Köszi szépen, remélhetőleg így már tényleg jó lesz.
fúrsz bele mentet és csinálsz egy menetes csonkot amit bele tudsz tekerni, és rá tudod dugni a csonkot.
ennél jobbat nem tudok:)