Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Rengeteg helyen olvastam, több helyen megkérdeztem, van akinek megy, van akinek nem, olvass utánna kicsit több fórumban, vagy megy vagy nem re meg nem dobok ki 50e-ret .
20e-ért az milyen hengerszett?
mihez képest veszük, aprilia márkaképviseletről beszélünk, az meg sosem a legolcsóbb, én ehez képest írtam a nemsokat, bár egy komplett tuning blokkért sem sok a 90 ha, tényleg rendben van.
Az csunya lenne ha nem forgatná meg . Még a 80-asokat is simán hajtja.
Hát ha 63e ft nem sok egy felújításért, akk sztem 90e se volt sok amit én kértem a komplett tuning blokkért amiben szinte minden új volt.
70 es henger szett kb 20 ropi én megkérdeztem :P De nem éri meg szerintem, én nem akarok nyűglödni hogy tologassam, mert a 70 es hengerrel is már általában nem indul el önindítóval, nem tudja megforgatni a gyári. Ezt ők is alátámasztották. Egy sportmotort toszigálni meg elég cinkes, szal marad az 50. annyi hogy karbit kell nagyobbra cserélned, az még kb 15 ropi, cakk pakk kb 40 ből megvan.
63 az tényleg nemolyan sok, pláne hogy az egész blokk szinte zsír új. Nekemis olaszból hozták a km meghajtó csigát meg a bovdent hétfőn 11 kor szóltak hogy mehetekérte. Viszonylag korrekt áron megszereznek mindent de még a 80cc hengert nemmertem megkérdezni mert az nemlesz ólcsó
brutto 4300 a rezsi órabérük, cakk pakk 63000 lett, ebben ezek vannak benne:
- új főtengely
- új főtengely csapágy+szimering
- új léptető villa+léptetővilla tengely
- új kuplunglamellaszett, uj kiemelő tető( megették egymást komplett új kuplung :P)
- komplett tömítés szett
- szétszerelés, hibafeltárás, összeszerelés és a blokk visszaépítése a vázbe ( csak a blokkot vittem be nekik először)
- feltöltés olajjal, vizzel stb.

tehát mindez 63 ért szerintem nem huzós. főleg hogy olaszból hozták be az alkatrészt hozzá. most szombaton voltak kint.
aha értem akkor kellrá dobnom valami tuning hengert csak kár hogy aranyárbavan az a mutatvány és végül mennyibelettneked a blokkfelújítás? Mert haverom ottdolgozik a Győri apriliába(cyty bike-ban) és mondta elég húzós áron dólgoznak 3800ft/h asszem.
Hát azért a 100-110 az csak 6 sebességesnél szerintem, a hosszú 6. fokozat miatt, és csak hosszú egyenes úton, emelkedőn már felejtős, mert 6. ban alig van már nyomaték a 115 meg lejtőn. Alap 50 esnél.
Sziasztok, Ma Végre megérkezett a km spirál és a meghajtó csiga a mocihoz. Összeraktam . Na gyórsan gó kipróbálni mennyi a vége, hát sokan írtak ilyen 100-105-115km/h az enyém 80-80km/h nál nemmegy többet mitkéne vele tenni hogy jobban mennyen így 50cc en. elöl 13 as fogaskerékvan hátul nemtom. Köszi
Szia!
Az új kipufogóhoz újra kellene karburálni, ez lesz a probléma.
És ha esetleg valakinek van jó állapotú első fényszórója (szív alakú) ami dupla foglalatos, akkor írjon. Mint írtam előbb 1 foglalatos volt, abban is tönkre ment a fondsor a h7 miatt amit beleragasztottak. Előrre is köszi.
Sziasztok,

Egy hónapja lettem boldog RS 50 tulajdonos, bár szebbnek indult a kapcsolatunk a motorral ( hölgy tulajtól vettem, tényleg egy kiscsaj használta, szépnek tűnt) , de előjöttek a gondok, 1 hete menet közben elkezdett fémes súrlódó hangokat adni, hát szétszedtük. Bekerült a blokk a győri aprilia szervízbe, én pedig a vázat, villamos dolgokat, stb kezdtem átnézni. Hát nagyon csúnya dolgok jöttek elő, amit a kívülről szép motor nem mutatott, sufni tuning mindenhol, a lámpába sziloval H7-es izzó beleragasztva, fondsor elégett, kábelezés úgy nézett ki, hogy szebbet hányok.váz tiszta olaj és dzsuva. Ez még a kisebbik, szétszedték a szervízben a blokkot, főtengely csapágy beállva, a főtengely forgott a csapágyban és a csapágy megette, főtengely szimering oda, kuplung totál elkopva( nem volt már rajta a ferodol és fém a fémen csúszott), léptető villa eltörvem, a tengelye elferdülve. Most jutottam el oda, hogy a vázat totál rendbetettem, mind villamosan, mind minden szempontból, elemek letakarítva felpolirozva. Hétfön vittem be a vázat az apriliába, hogy rakják bele a felújitott blokkot, természetesen mindenből új került bele, úgyhogy hamarosan újra az utakon :) majd szúrok be képeket ha kész lett.
Ez a kipufogó a hangtompító? Mert , ha kisebb átmérőjű a végcső benne akkor ez a jelenség. Aljára erősebb, de a tetejét megfojtja. Talán fúvókázással orvosolható.
Honnan vetted a kipufogót?Énis szeretnék egyet venni.Gyertyát megnézted?Gyújtás is jó?
Norbi!
Én írtam a légszűrőfedél emelést, talán magas fordulaton kicsit könnyebben szív levegőt így, de nem hiszem,hogy olyan mérvű lenne ,hogy benzinnel utána kellene korrigálni.Mindenesetre jobban hallható a motor a forgalomban. mostanában több dolgot is állítgatok, mert szivató nélkül még a mai 30 fokban sem indul,pedig 55-ös az alapjáratim,95-ös a főfuv.a19-es dell.PHBG-be ,még a100-ast nem próbáltam,a gyertyakép alapján bírná......
am6 és mr6 váltó egyezhet?
ez a kemény
meg kell nézni! jónak tűnik:)
pfú csadyt kérdezd hogy ideális ár-e érte ő ebben profi:D
Olyan mintha valami tiltás lenne:(
Nah megkapta az rs az uj karbon gianelli kiput! Ma rá is raktam! Nagyon nagy a külömbség jobban gyorsul de nem értem eléri a 85-öt és megáll a mutató áhh ezt nemértem ha valaki járt már ilyen cipőben léccy írja le h mit csin küszike
haver megkért kérdezzem meg hogy olyan 175 körül el szeretné adni az RS Extremáját 80ccm-es hengerrel (120km/h végsebességel) ebből 100at utazóban tudja.
szép sötét grafit metál színű, indexek csepp alakúak, önindító minden működik rajta napi használatból.

szóval a kérdés, hogy reális-e 175 ezért a költségmentes szép motorért?

képet tudok majd készíteni róla
Nem 1 nagy dolog kicserélni. Először vedd le a vízpumpafedelet, utánna deknit is le kell venni mert belűlről fogja 1 stift. Utánna a szimeringet kell kiszedni, be az újat, vissza minden és kész!
Persze jobb akkor már az új olaj. És fagyállós vizet rakj bele utánna mert az "keni" a vízp. szimeringet és többet elemgy.