A vízpumpát a vízpumpafedélen keresztűl lehet kivenni, de a deknit is le kell szedni mert belűl van egy műanyag fogaskerék, azon van egy zéger, azt leveszed és alatta ki kell venni a stiftet és akkor ki lehet szedni a vízpumpatengelyt.
Ohh köszi szépen a reagálást
Mindenféle képpen ki akarom próbálni, bár nekem 12-es PHBN van nem 19 es De a 96 os főfuvi nekem is befigyel benne, alap mocira
Nem mennek ezek sehol se 100at...a 12 v 14es karbival egy 50cc henger soha nem fog annyit menni sík úton...főleg nem 110et..
Egyszer egy 70es rs-el 21es karbival mentem az órája szerint 130at, de még szemre is gyanús volt, aztán lemértem a saját motorommal, úgy hogy előttem ment az rs...
105-t ment. Azt elhiszem h egy 70es jobb hengerrel meg behangolva faszául mennek 115öt MAX, nagyobb áttétellel. De egy 50es sehol nem fog ennyit menni...85 a plafon.
Heló oksi bennevagyok egy cigis mocis ütközésbe, de még az én mocimis a habokbavan mert 2 hete elvittem festőhöz az idomokat de még nekisem állt. Megmondomneki hogy vanrá még 2 hete hogy készlegyen vagy a feje a pórbahullik Amúgy Szentivánon van sok ismerősöm főnököm stb. heló
én is szentivánról járok be vele, utazóba a 80 at tudnia kell, ha rendbe van téve és a karbi be van állítve, valamint a kipufogó rendben van( nem lukas, nincs agyonfolytva, vagy nincs rajta folytás)
Lehet ebben valami igazság hogy nemhajtja meg az önindító, haveromnak a malaguti f12 esén 70 tuninghengervan meg variator, és az övéis csak rugásra lehet indítani, mert nemhajta meg az önindító. Mindegy akkor megpróbálom valahogy a maxot kihozni az 50cc ből. nemkeveslem végülis ezt a 85km/h mert mégis csak egy 50cc moci csak Győrbejárok melózni aztán a 81 es főúton joblenne egy 70 80 km/h utazó
hát ez az ha elindítja, én inkább nem tologatom 1 m se. amennyiből rendesen meg lehet csinálni70 vagy 80 ra, annyiból meg leteszem az A-s jogsit és veszek majd nagyobbat, én tanulómotornak vettem az rs 50 et és annak tökéletes, ha meg meglesz a jogsi a nagyobra, akkor aszony megörökli. :)
1 méteren belül elindul tolásra az enyém, ha nem indul önindítóval, ami nagyon ritka eset. Szóval egyáltalán nem cinkes, szerintem. Ha meg nem indul elég sűrűn, akkor nálam gyertya hézagot kell állítani, vagy már csere érett a gyertya.
Amúgy meg nem hiszem, hogy nem tudná elindítani a bringát, ha motorikusan jó állapotban van. Szerintem.
Nem is rosz, ja ez is TOP henger meg a főtengely is az. Szettbe most csak ezek 92e asszem. De mivel nem vette meg mert sokallotta érte ezért vett 1 Generic blokkot amit hírdetnek 49-ért hogy új am6 blokk Az öninító nem lett rá jó mert annak nem ducati a gyújtása . Azt használtan tudott szerezni hozzá. De most van kb 65-be egy új kínai am6 blokkja ami megy kb 70-75-öt.
JA az igaz h. nem olcsó.
A blokkba nagylöketű 85-ös henger volt + versenyfőtengely, új csapágyak, új lamellák, új komplett vízpumpa, szimeringek, stb.
és adtam volna hozzá ehy Malossi karbonmembránt, gyújtórészt, meg 21-es karbit.
Mindenféle képpen ki akarom próbálni, bár nekem 12-es PHBN van nem 19 es De a 96 os főfuvi nekem is befigyel benne, alap mocira
Egyszer egy 70es rs-el 21es karbival mentem az órája szerint 130at, de még szemre is gyanús volt, aztán lemértem a saját motorommal, úgy hogy előttem ment az rs...
105-t ment. Azt elhiszem h egy 70es jobb hengerrel meg behangolva faszául mennek 115öt MAX, nagyobb áttétellel. De egy 50es sehol nem fog ennyit menni...85 a plafon.
Amúgy meg nem hiszem, hogy nem tudná elindítani a bringát, ha motorikusan jó állapotban van. Szerintem.
A blokkba nagylöketű 85-ös henger volt + versenyfőtengely, új csapágyak, új lamellák, új komplett vízpumpa, szimeringek, stb.
és adtam volna hozzá ehy Malossi karbonmembránt, gyújtórészt, meg 21-es karbit.