Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaja megyeget.. :)
már alakul a gép
75-ös DR henger 17,5 karbi+Top kipufrendszer.. direktszűrő,
105-106 a gyári átétellel de 12 ezeres a fordulat..
5.be csutkán..
40/11
ha gondolod vegyél fel msn-re engem tutira érdekel!
:)
500ft/db
Meg bizony. Az én 5 sebisem is 4-dikbe 95-tel szánt (elől 14-es kerék).
Huha, látom megy a CSADY TUNING ezerrel! Hajrá!
Hali!

Persze, ne foglakozz a szájhősökkel, nincs értelme.
Szia!

Nekem lenne egy 15-ös ha érdekel!
sziasztok!
15-ös vagy 14-es első lánckereket keresek AM blokkra valót..
98-as RS-re:)
ammá igaz, lehet rajta rontani.

HAngelnyelés szempontjából, van egy optimális töltet, mind felette, mind alatta, hangosabb lesz valamivel a motor.
Félreértettél én nem így gondoltam mikor azt írtam agyontömött. Látrtam már olyat, hogy kibelezték a végdobot majd valaki újra perforált csövet gyártott bele de olyan lukakkal hogy a kisújam átfért rajta, majd teletömte de úgy a hogy már a csőben is lógott a gyapot. Ezt értettem agyontömött végdob alatt. De igazad van félreérthető voltam. De nem lényeg csak azt akartam írni hog ytuning szerepe nincs a végének javítani nem fog de rontani ronthat ennyi.
Előre is,hátra is.
Csak gondoltam ti tapasztaltabbak vagytok meg tudtok ajánlani,kicsit jobban mint google.
Újabb tévedés.

Egy elnyeléses dob, annál kevésbé számít bele bár mibe is, minél kemyényebbre van tömve, annál kevésbé szól bele a cső életébe.
Éppan akkor okoz veszteséget(némileg) ha lazára van tömve.
Abban igazad van, hogy semmit sem javít a teljesítményen, de egy összetákolt nem rá illő, kis keresztmetszetű vagy agyontömött dob folytást képezhet ami rontani ronthat.
Egy végdobb semmit nemszámít csak a hangot adja a 2T nek!
Itt maga a rezó a lényeg a dob csak van hogy legyen!
Ha tennél rá pl egy házilag gyártott dobot amibe csak gyapot van, nem lenne semmi változás teljesítményben max más lenne a hangja! Ennyi
igen megéri kicserélni mert énis kicseréltem 11-esről 13as-ra és igy most 4.be megy anniyt mint eddig 6osba... csak a végdobom folytott és nempörgi ki magát 5-6.ba..... szal nincs vkinek sport vagy üritett végdobja 3 csavaros felfogatásu?
Előre hátra? Milyen méret?
Egyébként beírod gugliba hozni kell neki ki!
Több mint valószínű hogy igen!
A gyári 12/47
Nekem elől +1 fog van 13/47 re módosult így!
Majd egyszer megpróbálok valami onboardot összehozni!
Már gondolkoztam h 0 to top meg egyes sebességi fokozatokban mit tud hogy gyorsul el stb
Tudom h a hihetetlen nagyok leszólnák mert ez az oldal tele van am is szájhősökkel meg szobavilágbajnokokkal, de megmondom őszintén hogy szarok bele!
Még mindig várok válaszokat a gumi kérdésre
Hello .lehet hogy fogaskerék mert én kicseréltem és az enyém 5 sebességes és megy 4 be egy 80 85 mutató szerint.megéri kicserélni a fogaskereket
Fasza gratula a kis rs-nek,Nem tudom neked miért megy ilyen jól 4.-ben 75-80 nekem 80-85 5.-ben és nekem is full gyári a fogaskerék lehet a baj nekem?
Köszi GHOST
Köszi a válaszokat.
Szevasztok.
Minerelli am alkatrészek eladó!
Büszkék vagyunk rátok!
Bármelyik csapágy szimering szaküzeltben fillérekért kapsz O-gyűrűt. Pontosan nem tudom a méretét de utánna kell nézni.

Nekem az a helyzet állt elő, hogy vettem egy új hengert és a kipuff nyílás átmérője jó 5mm-el kissebb volt mint az eredeti hengeré. Gondolom ez újabb széria vagy nem RS-re készült de nem is lényeg. Fogtam egy csiszolófejet és mértre igazítottam. Persze az O-gyűrű vájatát szinte tövig lekoptattam. Én is próbálkoztam vékonyabb gyűtűvel, teflon szalaggal, de egyik sem jó csak mocskolódás. Végül körbenyomtam FBS-tömítő pasztával betoltam a felyére az újammal körbe lehúztam a felesleget és hagytam megszáradni. már lassan fél éve így megy és gyönyörűen működik, nem ég ki és nem ereszt. Por száraz az egész blokkom és a könyök is.