jaja megyeget.. :)
már alakul a gép
75-ös DR henger 17,5 karbi+Top kipufrendszer.. direktszűrő,
105-106 a gyári átétellel de 12 ezeres a fordulat..
5.be csutkán..
40/11
Félreértettél én nem így gondoltam mikor azt írtam agyontömött. Látrtam már olyat, hogy kibelezték a végdobot majd valaki újra perforált csövet gyártott bele de olyan lukakkal hogy a kisújam átfért rajta, majd teletömte de úgy a hogy már a csőben is lógott a gyapot. Ezt értettem agyontömött végdob alatt. De igazad van félreérthető voltam. De nem lényeg csak azt akartam írni hog ytuning szerepe nincs a végének javítani nem fog de rontani ronthat ennyi.
Egy elnyeléses dob, annál kevésbé számít bele bár mibe is, minél kemyényebbre van tömve, annál kevésbé szól bele a cső életébe.
Éppan akkor okoz veszteséget(némileg) ha lazára van tömve.
Abban igazad van, hogy semmit sem javít a teljesítményen, de egy összetákolt nem rá illő, kis keresztmetszetű vagy agyontömött dob folytást képezhet ami rontani ronthat.
Egy végdobb semmit nemszámít csak a hangot adja a 2T nek!
Itt maga a rezó a lényeg a dob csak van hogy legyen!
Ha tennél rá pl egy házilag gyártott dobot amibe csak gyapot van, nem lenne semmi változás teljesítményben max más lenne a hangja! Ennyi
igen megéri kicserélni mert énis kicseréltem 11-esről 13as-ra és igy most 4.be megy anniyt mint eddig 6osba... csak a végdobom folytott és nempörgi ki magát 5-6.ba..... szal nincs vkinek sport vagy üritett végdobja 3 csavaros felfogatásu?
Több mint valószínű hogy igen!
A gyári 12/47
Nekem elől +1 fog van 13/47 re módosult így!
Majd egyszer megpróbálok valami onboardot összehozni!
Már gondolkoztam h 0 to top meg egyes sebességi fokozatokban mit tud hogy gyorsul el stb
Tudom h a hihetetlen nagyok leszólnák mert ez az oldal tele van am is szájhősökkel meg szobavilágbajnokokkal, de megmondom őszintén hogy szarok bele!
Bármelyik csapágy szimering szaküzeltben fillérekért kapsz O-gyűrűt. Pontosan nem tudom a méretét de utánna kell nézni.
Nekem az a helyzet állt elő, hogy vettem egy új hengert és a kipuff nyílás átmérője jó 5mm-el kissebb volt mint az eredeti hengeré. Gondolom ez újabb széria vagy nem RS-re készült de nem is lényeg. Fogtam egy csiszolófejet és mértre igazítottam. Persze az O-gyűrű vájatát szinte tövig lekoptattam. Én is próbálkoztam vékonyabb gyűtűvel, teflon szalaggal, de egyik sem jó csak mocskolódás. Végül körbenyomtam FBS-tömítő pasztával betoltam a felyére az újammal körbe lehúztam a felesleget és hagytam megszáradni. már lassan fél éve így megy és gyönyörűen működik, nem ég ki és nem ereszt. Por száraz az egész blokkom és a könyök is.
már alakul a gép
75-ös DR henger 17,5 karbi+Top kipufrendszer.. direktszűrő,
105-106 a gyári átétellel de 12 ezeres a fordulat..
5.be csutkán..
40/11