Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



jövőre tényleg össze kéne futnunk mert még mindig lógok neked 2 ropival
Mint a hinta ló
fucky te megtartod az rs-edet?
érdekesen
érdekes mehet az a gép
Énis aztmondam,valamivel power alatt szal 4-5 ezer
vagyis nekem valahogy forditva működik amikor nyitott állásba kéne hogy legyen akkor zár,és amikor zárnia kelle akkor nyitja ki...de ez mitől van?rossz az elektronikája?
hát hidegen én soha nem megyek 4-5 ezer fölé.... aztán ha megvan a 70 fok akkor is előbb csak 8ig húzom és utána mehet végig.
amikor a gyújtátst ráadom még nyitott marad,de amikor beinditom 1-2 másodperc múlva lehúzza zárt állapotba és úgy is marad,amikor pörgetem, akkor húzza vissza nyitotra?alapjáraton mért nem engedi vissza nyitotra?
Hidegen power alatt menny valamivel és kész...
65-70 foktol már lehet neki tépni rendesen
odafigyelés az oan 6-7000et jelent?az még elmegy vagy azzal nincs smemi gáz vagy jó az úgy 6-7nél váltani
Nincs mögötte támasztás,mert annyira kicsi a lik,hogy korekt módon nem lehet megcsinálni, hogy rendesen vezesse is a hőt,odataknyolni, meg felesleges. Semmi más szerepe nincs, mint a gyűrűt támasztani, ami beletörne az ablakba, ha nem volna a gát. 2 századot be van csiszolva a gát, ezért ha túl is melegszik, nem cipósodik bele a dugóba, valamint van 3 db 0,8 as furat a dugóban a gátnál hosszában, hűtési és kenési okból ,nem is ott ragadtmeg, hanem mint az utsó képen is látszik alul-oldalt. Most valami olyan poweren töröm a fejem, amilyen a yamaha tz ben volt a 70-es években, tök mehanikus, a gázkar 7/8ad állásnál már maxra húzza a súbert, utána már csak a szelepen húz 2 milimétert, primitív de működő megoldás:) A hüvely lik nélküli nyers perselyből készült, az alu meg egy tök eredeti huszonéves darab a perselyhez alakítva
Na megint bocs az off miatt:)
Hát fok ninc meghatározva h 1fok alatt megragad... Csak módjával szal 55fokosan nem ktépni neki szal oda fiygelni rá...
Bármilyen időjárásban csak oda kell figyelni a fuvókázásra meg a motorra
hány fokba lehet hazsnálni? és húzatni
Hát garantálni nem lehet talán nem...
csak ilyen dühkitörés !:mert eddig minden oldalon csak ezt olvasom ,aztánn ilyenből van a veszekedés
rs 125 tél használata eccer kéccer (50fok felett )bemelegedett akkor lehet ahsználni nemlesz semmi baja vagy valami?
Az iyleneket nem kell komolyan venni Ez a féle csak azért is beléd kötök baráti alapon ennyi:D
nemazért de akik versenyznek Rssel azok se nagyon kötik ki mert akkor elég gázos az elindulás
Nemtudom mi a fa.....nak kell kukacoskodni doktor úr.
Eccerűen nemértem ,hogy minek kell ilyenbe belekötni
Má mindehol ez megy nem vettétek észre........csak így tovább . Mer jó ha valamit nemértek hogy ezzel mit akar a csóri ,de most kössek bele hogy nem tettél pontot vagy mi..................
Mindenki ezzel jön hogy te úgy születtél hogy te szartad a spanyol viaszt ekkora buziságot, mivel én is 50-essel kezdtem és tudod engem érdekelt hogy hogy működik a motor és szétszedtem apro darabokra és összeraktam és élveztem és ezerszer többet tanultam belőle mint a könyvekből és a 125-ösömet is hetente szétszedtem átnézegettem igaz nem egy Sr ditech és motor lehet néha elkurtam valamit és rosszul tettem fel valamit elhagytam csavarokat elhagytam cuccokat de élveztem hogy kimegyek és szerelek egy kicsit és olyan lesz a moci amilyet én összerakok és ha szarul rakom össze akkor szar lesz és ilyen is megesik és ebbe a gépbe nincs olyan elektronika mint a 600-asba és lehet vele hülyéskedni de mindegy majd reméljük kitanulod hogy nem csak abból áll a motorozás hogy mész vele hanem foglalkozni is kell vele mivel nem egy robogó
4 szer írtad egy hozzászólásban hogy "nos"
Motros haveromnak a nyáron besült az rs és győrbe vitte szervízbe,kicserélték a dugót meg minden,nos böcsülettel futtatta az új cuccot nos má ráment több mint 1000 kilométert nos nem akart menni
visszavitte megnézetni , hogy mi a gond ,nos a marhák becsípték valahogy a powerbovdent nemtudom hogy nyitva vagy csukva volt ,de akkor is nem ment neki,ilyet elcseszni ..........megeseki