vagyis nekem valahogy forditva működik amikor nyitott állásba kéne hogy legyen akkor zár,és amikor zárnia kelle akkor nyitja ki...de ez mitől van?rossz az elektronikája?
amikor a gyújtátst ráadom még nyitott marad,de amikor beinditom 1-2 másodperc múlva lehúzza zárt állapotba és úgy is marad,amikor pörgetem, akkor húzza vissza nyitotra?alapjáraton mért nem engedi vissza nyitotra?
Nincs mögötte támasztás,mert annyira kicsi a lik,hogy korekt módon nem lehet megcsinálni, hogy rendesen vezesse is a hőt,odataknyolni, meg felesleges. Semmi más szerepe nincs, mint a gyűrűt támasztani, ami beletörne az ablakba, ha nem volna a gát. 2 századot be van csiszolva a gát, ezért ha túl is melegszik, nem cipósodik bele a dugóba, valamint van 3 db 0,8 as furat a dugóban a gátnál hosszában, hűtési és kenési okból ,nem is ott ragadtmeg, hanem mint az utsó képen is látszik alul-oldalt. Most valami olyan poweren töröm a fejem, amilyen a yamaha tz ben volt a 70-es években, tök mehanikus, a gázkar 7/8ad állásnál már maxra húzza a súbert, utána már csak a szelepen húz 2 milimétert, primitív de működő megoldás:) A hüvely lik nélküli nyers perselyből készült, az alu meg egy tök eredeti huszonéves darab a perselyhez alakítva
Na megint bocs az off miatt:)
Nemtudom mi a fa.....nak kell kukacoskodni doktor úr.
Eccerűen nemértem ,hogy minek kell ilyenbe belekötni
Má mindehol ez megy nem vettétek észre........csak így tovább . Mer jó ha valamit nemértek hogy ezzel mit akar a csóri ,de most kössek bele hogy nem tettél pontot vagy mi..................
Mindenki ezzel jön hogy te úgy születtél hogy te szartad a spanyol viaszt ekkora buziságot, mivel én is 50-essel kezdtem és tudod engem érdekelt hogy hogy működik a motor és szétszedtem apro darabokra és összeraktam és élveztem és ezerszer többet tanultam belőle mint a könyvekből és a 125-ösömet is hetente szétszedtem átnézegettem igaz nem egy Sr ditech és motor lehet néha elkurtam valamit és rosszul tettem fel valamit elhagytam csavarokat elhagytam cuccokat de élveztem hogy kimegyek és szerelek egy kicsit és olyan lesz a moci amilyet én összerakok és ha szarul rakom össze akkor szar lesz és ilyen is megesik és ebbe a gépbe nincs olyan elektronika mint a 600-asba és lehet vele hülyéskedni de mindegy majd reméljük kitanulod hogy nem csak abból áll a motorozás hogy mész vele hanem foglalkozni is kell vele mivel nem egy robogó
Motros haveromnak a nyáron besült az rs és győrbe vitte szervízbe,kicserélték a dugót meg minden,nos böcsülettel futtatta az új cuccot nos má ráment több mint 1000 kilométert nos nem akart menni
visszavitte megnézetni , hogy mi a gond ,nos a marhák becsípték valahogy a powerbovdent nemtudom hogy nyitva vagy csukva volt ,de akkor is nem ment neki,ilyet elcseszni ..........megeseki
jövőre tényleg össze kéne futnunk mert még mindig lógok neked 2 ropival