nah,tudom hogy ha leveszed a csigát lehet álitani de azt is csak két áláspontba,a nyelv amikor rádom a gyújtást nem lóg bele egyáltalán?de amúgy amikor beálitod egy adott pontra és ráadod a gyújtás az elforditja magának!és amikor nyit a póver oda húzza vissza..............akkor sima állapotában amikor nem adod rá a gyújtást akkor bele kell hogy lógjon a nyelv......a garázsba szét van szedve,csak sehogyse jó..dugó csere volt benne
Sztem kár képről kisilabizálni Jó,biztos segítség azér ezis...de ahány gyár annyi power...Leg1xűbb széttszedni nos kész,nem szentírás az nemkell tőle félni...
Amikor rádod a gyújtást és megcsinálja a "tesztet" akkor teljesen nyitva kell lennie. Vedd le a kipuffot és meglátod. A henger oldalán van egy fedél azt ha leveszed alatta van egy csiga ami a powert mozgatja. A csiga teteje U alakú, a hengeren van egy lyuk, ennek úgy kell állnia hogy a U közepén legyen a lyuk. Ha ígysem jó akkor vedd le a csigát, a tengely vége rombusz alakú, ezáltal több lehetőség van.
Maximálisan 1etértek...Én nembírnám ki,ha veszek egy mocit,legalább az idomokat muszály róla leszednem hogy mi holvan,áttkell néznem mert másképp megőrülök
Szerintem ha rám hallgatsz eladod a motorod mert ennyire nem érteni az Rs-hez az már gáz és mivel 2t ezért elvárja hogy 2 hetente szét szedd és átnézd a cuccokat (sztem) és én ugy vagyok vele ha kapok egy motort, akkor mindent elolvasok róla és mindent kiderítek, leszedem az idomokat és megnézegetem a cuccokat, habár Susy-nál nem engedi apu de puszta paraszti ésszel mindent megtalálsz és ne mond nekem hogy csak ott áll az Rs-ed és még egyszer se jutott eszedbe hogy vajon mi van az idomzat alatt, mert ezt nem hiszem el Szerintem minden ember kiváncsi hogy mit vett és mi ketyeg a segge alatt és az 1000-res ciberkén mivel az blokk mellé nem tudták rakni és a hátso faridomba se ezért kizárásos alapon az ülés alatt lesz az aksi
és ahogy húzgálja ahoz forognia kell nem?mind1