Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mert alul erőtlen lesz,alul is hangosabb lesz és többet fog zabálni
Ja ok
Hát sztem valakivel nagyon keversz De én nem bazsogatásból írtam,csak úgy... De azt megmondhatná valaki,hogy ha kiakasztom a powert akkor az mért jó?
Jha h neked TZRed van:D Az más tészta Azt hittem rsed van akkro sorry... AMugy meg már láttam szelepet...
nah,tudom hogy ha leveszed a csigát lehet álitani de azt is csak két áláspontba,a nyelv amikor rádom a gyújtást nem lóg bele egyáltalán?de amúgy amikor beálitod egy adott pontra és ráadod a gyújtás az elforditja magának!és amikor nyit a póver oda húzza vissza..............akkor sima állapotában amikor nem adod rá a gyújtást akkor bele kell hogy lógjon a nyelv......a garázsba szét van szedve,csak sehogyse jó..dugó csere volt benne
Visszavonom nem te voltál hanem a Sachs-os srác
sztem az rsek is...
Hát figy a mitoké tuti le fel de szte ma zrsé is
Bocs de nem te óckodtál a szétszedéstől az AF1 topicban amikor javasoltam hogy akaszd ki a powered és próbáld ki úgy a motorod?
Nemmondtam hogy hülyeséget beszélsz sőt...Csak mondom hogy nem szentírás,neki kell ugorni és kész
Ez a törött rögzítés kiszálasodott bowdennel ismerős vhonnan
Jópár féle power mechanika megoldás létezik,sima 1 nyelves, forgó megoldás(mint előbb a képen) 2 nyelv(RG-k) sőt a KDX 200ban 3 van
volt TZR-em, tudom miről beszélek.
Sztem kár képről kisilabizálni Jó,biztos segítség azér ezis...de ahány gyár annyi power...Leg1xűbb széttszedni nos kész,nem szentírás az nemkell tőle félni...
te még nem láttál akkor powert!nem két bowden húzgálja fel le nyitásra zárásra...
és ahogy húzgálja ahoz forognia kell nem?mind1
MI van Csongi igazán kölcsönadhatnád már az Rs-ed egy kis gumi égetésre
Amikor rádod a gyújtást és megcsinálja a "tesztet" akkor teljesen nyitva kell lennie. Vedd le a kipuffot és meglátod. A henger oldalán van egy fedél azt ha leveszed alatta van egy csiga ami a powert mozgatja. A csiga teteje U alakú, a hengeren van egy lyuk, ennek úgy kell állnia hogy a U közepén legyen a lyuk. Ha ígysem jó akkor vedd le a csigát, a tengely vége rombusz alakú, ezáltal több lehetőség van.
Maximálisan 1etértek...Én nembírnám ki,ha veszek egy mocit,legalább az idomokat muszály róla leszednem hogy mi holvan,áttkell néznem mert másképp megőrülök
Szerintem ha rám hallgatsz eladod a motorod mert ennyire nem érteni az Rs-hez az már gáz és mivel 2t ezért elvárja hogy 2 hetente szét szedd és átnézd a cuccokat (sztem) és én ugy vagyok vele ha kapok egy motort, akkor mindent elolvasok róla és mindent kiderítek, leszedem az idomokat és megnézegetem a cuccokat, habár Susy-nál nem engedi apu de puszta paraszti ésszel mindent megtalálsz és ne mond nekem hogy csak ott áll az Rs-ed és még egyszer se jutott eszedbe hogy vajon mi van az idomzat alatt, mert ezt nem hiszem el Szerintem minden ember kiváncsi hogy mit vett és mi ketyeg a segge alatt és az 1000-res ciberkén mivel az blokk mellé nem tudták rakni és a hátso faridomba se ezért kizárásos alapon az ülés alatt lesz az aksi
nem egy bowden
oldalra jóhogy nem mozog!akkor szerinted úgy működik mint egy zsilip?egy madzag húzgálja fel le
amikor nyit akkor teljesen felhuzodik, amikor bezár félig belelóga csatornába (aféle fojtás iylenkor neki)... odlalra nem mozog semmit csak fel és le.
a nyelv forog benne nem?