nah,a power balról jobbra nem is tud nyitni,csak jobbról balra lefel vagy balról jobra felfele,akkor hogy kell neki álni?alapjáraton a pówer nyitott állásba kell lennie,hogy ne szükitsen?és úgymond amikor nyit akkor zár?én sehogyse tudom beálitani segitsetek
nemértem miért nem szeretik a hangját pedig teljesen kellemes emberbaráti a hang,főleg 11000 felett!
főleg amikor melegíti az ember a garázs előtt,nem?
osztott kipuffcsatorna,,meg segéd kipuff csatornák?de nem csak a persely osztott,van mögötte "támasztás" is igaz?vagy ez hogy sikerült?gyári megmunkálatlan öntvényből,vagy fel lett ehgesztve,vagy hogy?
A kormánycsutkán és a villahídon van 1-1 rovátka,nézd össze őket,lehet nincs teljesen becsavarva, a kuplungkar egy tájolóhoz van rögzítve a csutkán,a fék oldal is valszeg ilyen(ez Miton van így,gondolom RS is ilyen)
hali,azt kérdezném,hogy a póver a hengerbe fentről lefel nyit?vagyis zár nem?szűkiti.......
vagyis balról jobra nyit lefele? lehet hogy hülyáén fogalmaztam
Ha nekem szólt az a b*zd meg os dolog akkor kicsit visszaállhatnál mivel én normálisan szóltam hozzád... Másrészt ez elég alap dolog h hol van egy motorban az akksi vszinüleg nincs a kormánynál a blokkhoz se fér akkro már csak az ülés alá férhet el......
főleg amikor melegíti az ember a garázs előtt,nem?
vagyis balról jobra nyit lefele? lehet hogy hülyáén fogalmaztam