elmondom neked h. nemjutott eszembe szétszedni mivel az sr t is elég volt visszaszerelni elkég nyűglődés (mint az összes olasz moci sajna de legalább van benne anyag) szal nem és elmondanám h. a hátsó idom alá lazán befér az aksi.. de mind1 próbáldd ki és még annyih. ne nyilatkozz olyat h. én gyorsan eladnám a motorom mert nemszedemszét hetente és nembarmolom össze házilag mert sztem így jó (pl karbibeállítás ésakkor 5000km en belül megragad) mert te pl úgy születtél h. összetüdtál rakni 1 dodge vipert vagy miafasz? szóval tudodkit ugass le -majd ha értessz a ditechechez akkor...
na megnéztem!beáálítottam nyitotra hogy a nyelv nemzár bele,oda van állítva a jukhoz ahova kell!ráadom a gyújtást,meghúzza az elektorinak jobbra és vissza ahogy volt.....de amikor beinditom 1-2 másodperc múlva a csigát lehúzza jobbra-és akkor már bele zár,és ha porgeted akor nyitja ki nyitotra
Nem jó az semmire ha kiakasztod csak ha versenycélokra akaros használni. CSak a srácnak akivel kevertelek nem volt bovden és nem tudta még kipróbálni a motorját nyitott powernél. Ezért javasoltam neki hogy akassza ki és nézze meg nyitott powernél hogyan muzsikál.
körbe tudod forditani taljesen is...a csigába téglalap alaku hely van.a csigát beálitom a jukhoz,mondjuk azt nem engedi hogy anyitott is maradjon,mind1..de ha még is beálitod,amikor ráadod a gyújtást az elektorinka egyból elforgatja majdnem egy negyeddel jobbra lefele,és majd ha nyit oda húzza vissza...nem igyvan?
ha nincs elektronikád igen mert olyankor végig zárva van... de ha van elektronikád semmi... szal logikus... nicsn elektronika nem nyit szal felül is zárva ezért "kitámasztják" h nyitva legyen alul is de amikor a felsőtartományba érjen akkor induljon meg azért a gép ahogy kelle neki ennyi...