Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát ne mnagy műveelt de ha forditva rakod vissza akkro gondok lesznek...
megeggyeztünk énis bocsot kérek. nah szal csak segítsetek mert az rs hez kezdő vagyok
jó jó igazad van .................de azt az aksis dolgot nem kellett volna
de amúgy ezt félretéve érdekelne h. hogy kell kipucolni a powert vagyis inkább az h. megtudom e csinállni vagy bízzam szakemberre?
Ahogy érzed
elmondom neked h. nemjutott eszembe szétszedni mivel az sr t is elég volt visszaszerelni elkég nyűglődés (mint az összes olasz moci sajna de legalább van benne anyag) szal nem és elmondanám h. a hátsó idom alá lazán befér az aksi.. de mind1 próbáldd ki és még annyih. ne nyilatkozz olyat h. én gyorsan eladnám a motorom mert nemszedemszét hetente és nembarmolom össze házilag mert sztem így jó (pl karbibeállítás ésakkor 5000km en belül megragad) mert te pl úgy születtél h. összetüdtál rakni 1 dodge vipert vagy miafasz? szóval tudodkit ugass le -majd ha értessz a ditechechez akkor...
szerinted mit csinálajk vele?
hát amikor csak a gyújtást adom rá akkor vissza zár,de amikor beindul vissza lehúzza és úgy marad,amikor 6 ezernél nyit akor húzza vissza
amikor beindul akkor vissza kell hogy zárjon. amikor áll a motor akkor legyen nyitva, hogy lásd az egész kipuffnyílást.
na megnéztem!beáálítottam nyitotra hogy a nyelv nemzár bele,oda van állítva a jukhoz ahova kell!ráadom a gyújtást,meghúzza az elektorinak jobbra és vissza ahogy volt.....de amikor beinditom 1-2 másodperc múlva a csigát lehúzza jobbra-és akkor már bele zár,és ha porgeted akor nyitja ki nyitotra
Nem jó az semmire ha kiakasztod csak ha versenycélokra akaros használni. CSak a srácnak akivel kevertelek nem volt bovden és nem tudta még kipróbálni a motorját nyitott powernél. Ezért javasoltam neki hogy akassza ki és nézze meg nyitott powernél hogyan muzsikál.
megyek szerelek egy kicsit!
Gyertya, karbi, légszürő kipucolás talán segit...
a powert ha bellítanád sztem jó lenne. de friss dugóval ne nagyon pörgesd.
mind1!a másik hogy régen kiforgott 12 ezret,most csak 9-et...annak hogy orvosolhatom a baját?
mindegy, a lényeg hogy amikor megáll akkor nyitva legyen
nem! forditva mozog
először előre mozog, utánna hátra ha jól elmlékszem. Megcsinálni egyszerűbb mint elmagyarázni.
körbe tudod forditani taljesen is...a csigába téglalap alaku hely van.a csigát beálitom a jukhoz,mondjuk azt nem engedi hogy anyitott is maradjon,mind1..de ha még is beálitod,amikor ráadod a gyújtást az elektorinka egyból elforgatja majdnem egy negyeddel jobbra lefele,és majd ha nyit oda húzza vissza...nem igyvan?
ha nincs elektronikád igen mert olyankor végig zárva van... de ha van elektronikád semmi... szal logikus... nicsn elektronika nem nyit szal felül is zárva ezért "kitámasztják" h nyitva legyen alul is de amikor a felsőtartományba érjen akkor induljon meg azért a gép ahogy kelle neki ennyi...
Akik versenyeznek Rs-ekkel azok szokták kikötni hogy ne hogy beragadhasson
De felül erősebb lesz?
Amugy kikúrt jól néz ki a szimód Elfogadnám városba rohangálni
4féleképpen lehet állítani mert 180fokkal is el lehet fordítani (így jöttek ki a gyárból). Úgy állítsd hogy teljesen nyitva legyen.
Semmire:D Alul gynegébb lesz... Akinek nicns elektronikája azok szokták h felül azért menejn