off
". Namost megveszem a nekem tetsző párt, szerintem le is gyártja, befogom az esztergába, és szépen vékonyabbra esztergálom, és máris nem egy vagyon..."
Hát ez nagyon nem így megy:) A cementált fogaskereket nem fogod tudni esztergálni, csak köszörültetni:)
"Utána már csak egy csőtengelyt kell készítettni, ami egy marógépen, pl egy 3-as csőből első megközelítésben kialakítható."
Háát, most télleg nem gecizni akarok, de hol találsz, 3-as falu, edzhető csövet?
Sehol,ezt rúdból kell gyártani, az enyém m1 es anyagból van:)
"Aztán egy váltódob...."
hát röhögni fox, de pont ez a látszólag szimpla alkatrész, ami eddig minden gépműhelyen kifogott, eddig vagy 10 et csináltattunk,különböző hlyeken, mindegyik szar lett, pedig csak am intadarabról lett volna szó, amiért akérmennyit is kérghetnek, de elbaszták mindenhol.
Mellesleg a fogazás ot készül,ahol tábori is dolgoztat
Arró nem is beszélve,hogy tábori pont azért állt leaz 5 ös váltóról, mert nem tudta jól megcsinálni, a hatosba bele sem mert vágni:)i
on:)
Háát szerintem ez azt jelenti, hogy a börtön az 4 hónap, amit felfüggesztettek 2 évre... Azaz nem kell leülnie, csak ha az elkövetkezendő 2 évben rosszfiú lesz...
És durva? Hümm kérdés, miért kapta? Mert én nem ismerem a körülményeket.. de ha ő fizeti a perköltséget, akkor ő a bűnös...
Hááát azért egy gyári simson nem egy drága móka... Henger szett 8 e Ft, főtengelyfelújítás 5 stb stb... A piszklálgatás persze más ügy...
De... Én ezta váltó dolgot nem értem... Táborinál kapható egy csomó áttétellel... Namost megveszem a nekem tetsző párt, szerintem le is gyártja, befogom az esztergába, és szépen vékonyabbra esztergálom, és máris nem egy vagyon... Utána már csak egy csőtengelyt kell készítettni, ami egy marógépen, pl egy 3-as csőből első megközelítésben kialakítható... Aztán egy váltódob.... Szerintem sokkal jobb út, mint megtervezgetni a kívánt dolgokat, aztán odaadni egy műhelynek, hogy gyártsa le... PLáne, hogy kell 1 Db, persze, hogy egy vagyon lesz....
Ha neked 130 ba volt a simsonod, akkor azmég fel sem volt újítva rendesen, és volt egy olcsó motorod:)
nem gizdaságból, de az enyémnek csak a váltója volt 50 be, amiből meg kiszálltam, mert nem futotta rá, az egy 6 gangos váltó, amit a haverral kezdtünk el gyártani, úgy tudom most jár 80 körül a cucc,pedig még le sincs fogaztatva, és akkor még hol van az edzés, köszörülés, stb. Mennyivel egyszerűbb egy kapcsiból jó motort venni, mint egy régi szart farigcsálni:)
Szerintem még ronda is! És a beleölt munka? hehe Ennél sokkal sokkal többet dolgoztam az aprilian, hogy olyan maradjon, amilyen, a Bence yamaháján, hogy egybeálljon, az andrás Hondáján, hogy feléledjen stb stb....
viccen kívül, nincs ezen annyi extra hogy megérjen 1,4k-t. Dupla kipuff (pár ezer ft) egy új fejidom, meg faridom. Na meg a festés. Ezt még komplett blokkfelújítással számolva sincs közel se ennyi. Se központi rugóstag, se tárcsafék, se semmi. Mi a faszom ezen 140rongy?
Az én simsonom nagyon durca volt, meg párját ritkította, beleöltem az árának kétszeresét, meg 2 évet. És ugyanannyiért ment el mint amennyiért vettem...
". Namost megveszem a nekem tetsző párt, szerintem le is gyártja, befogom az esztergába, és szépen vékonyabbra esztergálom, és máris nem egy vagyon..."
Hát ez nagyon nem így megy:) A cementált fogaskereket nem fogod tudni esztergálni, csak köszörültetni:)
"Utána már csak egy csőtengelyt kell készítettni, ami egy marógépen, pl egy 3-as csőből első megközelítésben kialakítható."
Háát, most télleg nem gecizni akarok, de hol találsz, 3-as falu, edzhető csövet?
Sehol,ezt rúdból kell gyártani, az enyém m1 es anyagból van:)
"Aztán egy váltódob...."
hát röhögni fox, de pont ez a látszólag szimpla alkatrész, ami eddig minden gépműhelyen kifogott, eddig vagy 10 et csináltattunk,különböző hlyeken, mindegyik szar lett, pedig csak am intadarabról lett volna szó, amiért akérmennyit is kérghetnek, de elbaszták mindenhol.
Mellesleg a fogazás ot készül,ahol tábori is dolgoztat
Arró nem is beszélve,hogy tábori pont azért állt leaz 5 ös váltóról, mert nem tudta jól megcsinálni, a hatosba bele sem mert vágni:)i
on:)
Nem Ő volt aki a Hungária-Kőbányai úttól befelé az aluljáró után felteketedett a villamososzlopra utassal, autóval?
Szerintem igen
És durva? Hümm kérdés, miért kapta? Mert én nem ismerem a körülményeket.. de ha ő fizeti a perköltséget, akkor ő a bűnös...
De... Én ezta váltó dolgot nem értem... Táborinál kapható egy csomó áttétellel... Namost megveszem a nekem tetsző párt, szerintem le is gyártja, befogom az esztergába, és szépen vékonyabbra esztergálom, és máris nem egy vagyon... Utána már csak egy csőtengelyt kell készítettni, ami egy marógépen, pl egy 3-as csőből első megközelítésben kialakítható... Aztán egy váltódob.... Szerintem sokkal jobb út, mint megtervezgetni a kívánt dolgokat, aztán odaadni egy műhelynek, hogy gyártsa le... PLáne, hogy kell 1 Db, persze, hogy egy vagyon lesz....
nem gizdaságból, de az enyémnek csak a váltója volt 50 be, amiből meg kiszálltam, mert nem futotta rá, az egy 6 gangos váltó, amit a haverral kezdtünk el gyártani, úgy tudom most jár 80 körül a cucc,pedig még le sincs fogaztatva, és akkor még hol van az edzés, köszörülés, stb. Mennyivel egyszerűbb egy kapcsiból jó motort venni, mint egy régi szart farigcsálni:)
Az én simsonom nagyon durca volt, meg párját ritkította, beleöltem az árának kétszeresét, meg 2 évet. És ugyanannyiért ment el mint amennyiért vettem...