Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

idömérön vert el egyszer a Galbács.Versenyen soha nem futott be elöttem 125ös,kivéve Sebestyén Petit.Amugy féltettem is a seggem mert marhajól mentek 125elejében volt félnivalóm.
De mostmár nincs...szoval fuck
Versenyen nem verték el tzr-el egyszerse....
Téged is elvertek amikor a tzrrel mentél.. bocsiii najócsakviccvolt
Erre annyit mondanék,hogy nem feltétlen a motor számít ennyire.a 125 eleje elvert egy suzuki sv 650et is... és nem azé mer ők 70lovak..
ja van, ilyen a 15 lovas is. van olyan ameikbe benne van a powernyelv csak levan fogatva hogy mindig zárva legyen meg van olyan amelyiknek kisincs marva a szelep helye. láttam már amelyik fojtott 125öt megy (enyém ennyit ment zárt szeleppel) meg láttam ameik 140, asszem youtubeon volt.
én 2:21et mentem az utolsó versenyen
az én régi rs-em 185öt megy óra szerint
és ezt elmértük kocsival is
gyári csak a kipu az új rs-ről van
majd, nem szaba elkiabálni...:)

rsata: ja vágom...:)

van gyárilag oyan rs amiben nincs power én ugy tudom...
Mai világban mindenen spórolnak...
van gyárilag power nélküli rs?
a tieden az a 34 gyári "felszereltség"
Nah akkor csak jol emléxem.
Hát az tulzás hogy járok 2honapja vagyok pesten és 3hete járok Vidába . De élöben is szép a motorod
azért egy kicsit igazán árulkodhatnál az új moccal kapcsolatosan
fogalmam sincs h miért megy ennyit. nekem van rajta egy 34es karbi és ezen kívül minden gyári. de egy 2001-esnek a 140 nagyon kevés... egyáltalán poweres? mondjuk a power nélküliek 120 körül mennek...
blackdragon te milyen időt mész a ringen?
lehet csak fojtott
akkor cseréljek dugot és 170 et fog menni?
hát az elég szutyok állapotban van neharagudj...az enyém ment 177-t h.ringen tavaly... most azért már nem megy 165-nél többet de csak dugócsere kérdése...
csak azért érdeklődök mert az én 2001 esem 140 et se bírja...neked meg 200 azért
az 1. nek több minden lehet akkor benne? neki akkor tuti mehet vagy 200 at...
bocs xlzx
nekem még nem a legkiélezetebb a motorom,de mind ezek benne vannak amit xlxz mondott.
poliini meg egy szar robogóhoz jó de másra nem
jövőre már elejében fogok menni idén kezdtem
Jó dugóval, megfelelő benzin-levegő aránnyal, megfelelő kenőanyagadagolással egy megbízható motor, nem kell félni tőle... Sajnos a Vertex mostanság nem áll a toppon, az okozza a ragadásokat általában... továbbá a szakszerűtlen karburálás, kifogyott olaj stb stb
ja. van már rá vevő, csak ő még olcsóbban viszi el. főleg azért mert kaptam egy oyan ajánlatot más motorra amit még1X nem fogok, ezért nem azt nézem h olcsón adom el, hanem azt h kb eladom és becserélem szinte egy másikra....
mindenkinek reszelt hengere,meg sportgyujtása van a dunlopban?
ja:) a vidába jársz?:) az 1ik kép ott is készült róla:)