Na megcsináltam a motort holnapra vegyszerrel befújtam a sav miatt aztán szépen lemostam rendbe raktam lánc stb ... aztán majd reggel az új aksit bele rakom a helyére addig a motornál lévő alkatrészek száradhatnak nyugodtan. holnap én is megyek akkor kakucsra 1re ott vagyok 12 felé indulok aztán sztem oda találok vagy is remélem nagyából emlékszem merre kell menni inárcsig tudom csak arra az utcákat nem anynira de megoldom
A kis cibiri 2 szelepes, a nagy 4. A +25 ccm meg a +2 szelep miatt adja ki ezt a teljesítményt. Elvileg ezen kívül minden más motorikus alkatrésze megegyezik a 125ösével.
Mivan eltűnök pár napra és máris megy a veszekedés
Visszaolvastam pár oldalt. Jókat nevettem.
Egy kérdésem lenne ehhez a 150-es CBR-hez
az alap 125ccm az 14 LE a 25ccm-el nagyobb meg 25? kicsit sokallom azt a 11 le különbséget... Akkor ennyi erővel a 160-as Polini hengernek pedig 45 Le-t kéne tudni?
visszaállitottam, viszont tegnap óta zörög valami a motorban/mellett haveromat elküldtem vele egy körre, azt mondta a csapszeg csörög. Normális használat mellett egyik pillanatról a másikra kijöhet rajta? Eddig semmi baja nem volt, nem is menet közben jött ki ez a zörgés, kicseréltük a power nyelvet, meg a karbi és a henger közti csonkot, és utána történt :S:S viszont álló helyben nem csinálja
alapjáratot előtte ne állítsd magasabbra mert ugy nehéz lesz beállítani, hagyd kb 1000-1200on és úgy tekergesd a levegőcsavart, am minek tekerted el? nem volt az úgy jó? mielőtt elvitted teljesen jól pörgött , nem fulladt semmi
www.kakucsring.hu