nah majd én leszek az élő bizonyíték aki ezt megcáfolja. amugy tankoltam és már nincs olaj a tankba. így már megy fölül is mint állat és 12500 at forog... van má benne 150 km :)
valaki legyen szives segitsen. elállitottam a levegőmennyiséget szabályzó csavart a karbin, és a végsebesség visszaesett. hogyan tudnám jol beállitani?
CVsak egy a gáz aki tényleg olyan hogy meglátod az utcán és magad alá vizelsz az nagyrészt teljesen normális szerény ember,ismerek pár ilyet,és ők ezt nem hangoztatják sehol se ,nem azt mondják hogy gyúrnak,hanem "néha lejárunk tornázni",és mikor "csak" 50-es a karja akkr már azt mondja hogy le van fogyva. Úgyhogy ezt a vetítést hagyjuk mert az aki tényleg olyan az nem fogja reklámozni(mert nincs rá szüksége(a bokára vizelős téma miatt)) és nem gép előtt kemény.
ne veszekedjetek már max élőbe rendezzétek le nem itt kell osztani egymást... egyébként meg elöttem szólóknak igaza van... gépelött könnyű... más néven pl énis mondhatnám h egy kigyúrt állat vok és félj:DDD
nah sztetek ez a yzf125 egy szinten lesz a cbrel? sztem igen, nos szamitsuk bele ha meg jobb teljesitmenyu a motor a suly az lenyomja mert biztos nehezebb mint egy cbr125 ha r6 alvaza van, sztem akkor egyenlo lesz a cbrel csak szebb, nem rossz ellenfele lesz a cbrnek de remelem/szerintem azert az rs lesz a nyero, a mito biztos 2T lesz mert akkor valtoztattak volna nevet :) pl 2t yzf motort meg nem lattam de 4t tzrt se ... ertitek :)
a kovácsolt vertex is szar?
CVsak egy a gáz aki tényleg olyan hogy meglátod az utcán és magad alá vizelsz az nagyrészt teljesen normális szerény ember,ismerek pár ilyet,és ők ezt nem hangoztatják sehol se ,nem azt mondják hogy gyúrnak,hanem "néha lejárunk tornázni",és mikor "csak" 50-es a karja akkr már azt mondja hogy le van fogyva. Úgyhogy ezt a vetítést hagyjuk mert az aki tényleg olyan az nem fogja reklámozni(mert nincs rá szüksége(a bokára vizelős téma miatt)) és nem gép előtt kemény.
Ha csak nem Italmondoba?