Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Maszlik,te még nála is kevesebbet érsz
Én.És te mi a faszt keresel itt?(és én? . . .)
szerinted téged ki kedvel itt? minek vagy még itt?
Az szegény tényleg úgy ronda,ahogy van...
De 125 ccm V2 és akkor lehet mondani,hogy "nekem is olyan mint az 1098 csak kisebb" meg elforogna egy 10-12ig...hmm,álmodik a nyomor! 125-ben utálom a 4T,de ettől még én sem fintorognék. Csak az a gond kijönne vagy 1,5-1,6 millára...
Nem biztos hogy jobb lenne a V2-es...

Van most a boltba (3 hete érkezett Japánból) egy CBR 150RR
Na az már elég komoly.
25 lóerő. 4 szelep.
22Nm.

Mentem vele. Hát úgy benne van 160-ba mint a huzat.
Hajszálnyilval marad csak el az RS-től ...
Viszont hogy 4T sokkal dúrvábban tol ...

Szoval nem kellene feltétlen V2-es 4T ahhoz hogy menjen rendesen ...

De szegény CBR olyan rusnya (150-es)
Még rosszabb mint a 125-ös régi ....
A Yamaha rohadt jól néz ki,de kár,hogy 4 ütemű,meg a Mito is
Ha már 1,3 milla egy komoly olasz gép(Mito,RS),akkor ennyibe beleférhetne vmi a japóknál egy 4ütem V2 meg egy fordított villa...De nyilván így kisebb lenne a haszon,mint egy lebutított 1 hengeresen,főleg, hogy úgyis max 15 lóerő lehet,pfff...
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ja a supermono 4 ütemű, az megint más:) az zsír, de a 125ös tuti marad 2t
szégyen lenne ha a mitoból 4 üteműt csinálnának... sztem kizárt.
Ez az 525SP,már rég is volt ilyen sztem, 37 lóerő és 2 milla
CSAK EZT találtam.

Van még valahol infó meg kép? Nagyon dögös :P
jót fogok röhögni ha az aprilia elkezd 4t 125ösöket gyártani. Az lesz a motorozás történelmének legnagyobb forulópontja. Nagyobb esemény lesz, mint mikor injektorokat kezdtek használni a 80as években.
új mito, yzf-r, cbr, kymco minden 2008as speed motor 4t kivéve még az RS ami 2t. környezet védelem úgy láttom azért fogja őket rendesen :S
na beszéltem szombatról holnap veszek új aksit aztán ha szombatra jó lesz akkor megyek. amikor csúsztam anno akkor eltört a jobb sarka és kifolyt belőle a sav :S marha jó
*gyorsul***
basszus hozzányultam a kis csavarhoz jobb oldalt a karbin, ami elvileg a levegőt állitja, jol gyorsol viszont 120 felé nem akar menni... lehet ez amiatt hogy hozzányultam? megoldás (azon kivül hogy szerviz?)
vagy nézzem meg a gyertyát, hátha beköpte és magas fordulaton nem gyujt rendesen?



balfék vok.
új mito
Szépnek szép, csak 4T
énis akkor szombaton megyek
én meg igazából péntek este tudom meg tutira hogy menni kell e dolgozni jelenlegi állás szerint szombatom szabad max ha addig a technika ördöge miatt nem kell menni dolgozni :S remélem kocsin nem jönn elő még holnap semmi nagy baj
Akkor szombat! nem tom hogy hogy érek majd ki,2 felé tuti,mert délelőtt szét lesz kapva a gép. velem jön valszeg egy rs 125ös srác meg egy 650es sv-s
igazából ha valaki valami részletesebb leírást tud adni azt is megköszönöm. Az alapjáratot be tudom állitani :))))
nem vagyok gyengeértelmű, nyugodtan bombázzatok szakkifejezésekkel meg bonyolult dolgokkal
JAJA ! akkor szombaton kakucs!
hajrá én nekem most jó a motor annyi hogy a kipuff dobnak a végén van az a cső ott kicsit most kifúj de majd meghegesztem vasárnap
na akkor szombat kakucs?!