Az szegény tényleg úgy ronda,ahogy van...
De 125 ccm V2 és akkor lehet mondani,hogy "nekem is olyan mint az 1098 csak kisebb" meg elforogna egy 10-12ig...hmm,álmodik a nyomor! 125-ben utálom a 4T,de ettől még én sem fintorognék. Csak az a gond kijönne vagy 1,5-1,6 millára...
A Yamaha rohadt jól néz ki,de kár,hogy 4 ütemű,meg a Mito is
Ha már 1,3 milla egy komoly olasz gép(Mito,RS),akkor ennyibe beleférhetne vmi a japóknál egy 4ütem V2 meg egy fordított villa...De nyilván így kisebb lenne a haszon,mint egy lebutított 1 hengeresen,főleg, hogy úgyis max 15 lóerő lehet,pfff...
jót fogok röhögni ha az aprilia elkezd 4t 125ösöket gyártani. Az lesz a motorozás történelmének legnagyobb forulópontja. Nagyobb esemény lesz, mint mikor injektorokat kezdtek használni a 80as években.
új mito, yzf-r, cbr, kymco minden 2008as speed motor 4t kivéve még az RS ami 2t. környezet védelem úgy láttom azért fogja őket rendesen :S
na beszéltem szombatról holnap veszek új aksit aztán ha szombatra jó lesz akkor megyek. amikor csúsztam anno akkor eltört a jobb sarka és kifolyt belőle a sav :S marha jó
basszus hozzányultam a kis csavarhoz jobb oldalt a karbin, ami elvileg a levegőt állitja, jol gyorsol viszont 120 felé nem akar menni... lehet ez amiatt hogy hozzányultam? megoldás (azon kivül hogy szerviz?)
vagy nézzem meg a gyertyát, hátha beköpte és magas fordulaton nem gyujt rendesen?
én meg igazából péntek este tudom meg tutira hogy menni kell e dolgozni jelenlegi állás szerint szombatom szabad max ha addig a technika ördöge miatt nem kell menni dolgozni :S remélem kocsin nem jönn elő még holnap semmi nagy baj
igazából ha valaki valami részletesebb leírást tud adni azt is megköszönöm. Az alapjáratot be tudom állitani :))))
nem vagyok gyengeértelmű, nyugodtan bombázzatok szakkifejezésekkel meg bonyolult dolgokkal
De 125 ccm V2 és akkor lehet mondani,hogy "nekem is olyan mint az 1098 csak kisebb" meg elforogna egy 10-12ig...hmm,álmodik a nyomor! 125-ben utálom a 4T,de ettől még én sem fintorognék. Csak az a gond kijönne vagy 1,5-1,6 millára...
Van most a boltba (3 hete érkezett Japánból) egy CBR 150RR
Na az már elég komoly.
25 lóerő. 4 szelep.
22Nm.
Mentem vele. Hát úgy benne van 160-ba mint a huzat.
Hajszálnyilval marad csak el az RS-től ...
Viszont hogy 4T sokkal dúrvábban tol ...
Szoval nem kellene feltétlen V2-es 4T ahhoz hogy menjen rendesen ...
De szegény CBR olyan rusnya (150-es)
Még rosszabb mint a 125-ös régi ....
Ha már 1,3 milla egy komoly olasz gép(Mito,RS),akkor ennyibe beleférhetne vmi a japóknál egy 4ütem V2 meg egy fordított villa...De nyilván így kisebb lenne a haszon,mint egy lebutított 1 hengeresen,főleg, hogy úgyis max 15 lóerő lehet,pfff...
Van még valahol infó meg kép? Nagyon dögös :P
na beszéltem szombatról holnap veszek új aksit aztán ha szombatra jó lesz akkor megyek. amikor csúsztam anno akkor eltört a jobb sarka és kifolyt belőle a sav :S marha jó
vagy nézzem meg a gyertyát, hátha beköpte és magas fordulaton nem gyujt rendesen?
balfék vok.
nem vagyok gyengeértelmű, nyugodtan bombázzatok szakkifejezésekkel meg bonyolult dolgokkal