úgy használja ah akarja. van aki pályára index, tükrök meg rendszám nélkül jön le, mármint már az utakon is ugy közlekedik. nem kell messziremenni, itt a fórumon is vannak 1 páran:)
jobb oldalán van a 2 állítócsavar, ameik alatt a rugó van azzal állítod az alapjárat magasságát, ettöl balra az a kicsi, ezzel meg a levegőmennyiséget állítod, akkor jó mikor a legmagasabb az alapjárat naggyából ennyi
valaki benyomhatna egy képet, meg valami leírást a dellorto karbi állitgatásárol, meg hogy melyik csavarral mit állitok :) szeretném megtanulni, hogy magamnak állitsam be
szerintem ugyanoyan MRA versenyplexi mint az enyém és az enyémen is full jól kilátni mégha képeken fekete is. az a lámpa meg elöl látszik h nincs lefujva, inkább leragasztva... de igazából mind1. csak nem értettem miért kell rögtön fikázni h azt hiszi ő a májer. ennyi
gondolom arra a nagy ócsárlás közben nem gondoltatok h pályázni akar majd vele azért van rajta versenyplexi meg cső meg leragasztott lámpa... mondjuk a rendszámot is levehetné ha már igy belelemrült.
Nekem is koppon le volt véve. Most felvettem legfelülre. (légszűrő miatt)
De nagyon minimálisat változott. A tűvel amúgyis csak a középtartományt állítod be. A felső tartományt a fúvókával állítod. Meg még annyit tesz ha feljebbveszed a tűt hogy jobb lesz a gázreakció. De minden RS-en alapból kurvajó a gázreakció ...
Meg a gyertyaképen látod hogy jobb lett-e vagy sem ...
Meg hogy milyen volt a karbulálás ...
Ata segítségének köszönhetően (msn távsegíccség :D ) most már 99% bebizonyosodott hogy tényleg a natixosok állították be szarul a gépet, elég keveset kapott :((( Most állítottam a tűn, adtam neki többet jóval.
Mostmár poweron nagyon szépen megy, húz is majd" 11ig (9500 helyett), meg erős poweron, viszont 5től powerig meg gyengusz dadogós lett, de ez már csak későbbi beállítás kérdése. reméljük a legjobbakat, legalább az eredeti probléma megoldódott :)
aprilia-cagiva motorok bontott alkatrészek eladok (MISOCTÓL)
érd:misoc160@freemail.hu
csak az érdeklödjön aki probálja akarja tenni a közvélemény hirét!
(hogy mindnekit átt baszok)
giccses, de nem meglepő... kis májer gyerek biztos, asziszi hogy ezzel lesz vagány
Hát most láttam: Bikepics
Csak nekem nem tetszik?
és szarakodj a tűvel
ha most kopp fent van akkor vedd visszább 1-el.
Aztán még1-el
ÉS így kísérletezz végig a legaló pozíciótól a legfelsőig.
De a fúvókázás oldaná meg igazából a problémádat ...
Nyilván felül is változik, mivel kisseb gázra jobban kiemelkedik a tű, és teligázon nagy fordulaton is többet kap.
Ez mondjuk egy hagyományos ék alak tűvel sokkal érezhetőbb. RS-en sima vékony tű van, így nem sokat befolyásol ...
De nagyon minimálisat változott. A tűvel amúgyis csak a középtartományt állítod be. A felső tartományt a fúvókával állítod. Meg még annyit tesz ha feljebbveszed a tűt hogy jobb lesz a gázreakció. De minden RS-en alapból kurvajó a gázreakció ...
Meg a gyertyaképen látod hogy jobb lett-e vagy sem ...
Meg hogy milyen volt a karbulálás ...
És hova raktad
Mostmár poweron nagyon szépen megy, húz is majd" 11ig (9500 helyett), meg erős poweron, viszont 5től powerig meg gyengusz dadogós lett, de ez már csak későbbi beállítás kérdése. reméljük a legjobbakat, legalább az eredeti probléma megoldódott :)
érd:misoc160@freemail.hu
csak az érdeklödjön aki probálja akarja tenni a közvélemény hirét!
(hogy mindnekit átt baszok)