ZSírozd a csigát! Van az alján egy zsírzófej, addig nyomd bele a zsírt, amíg orrán száján nem jön kifele! Aztán ezt ismételd meg 4-5 e km-enként! És örökké fog menni!
Szomszéd Ditech SR ébe feltettek egy malossi variátort... Egyből elszabta az ékszíjat... Feltettek egy másikat, csak nem vették észre, hogy ami elszakadt, az elszabta az olajcsövet... Persze megszorult... Azt javították garanciába... Igaz, a srácnak mindent elintéz, olyan nincs, hogy neki nem érvényesítik a garanciát
ja, és azt a 2 csövet ami a légszűrőhöz megy, kiszedtem, igy egy kicsit talán jobban kap levegőt... ha nagyon koszolódik a betét majd visszarakom. Próbálta már valaki ezt?
beszereltem az uj szivocsonkot, a kmóra csigát, meg az uj powernyelvet, 1,5 óra :) még meg kell olajozzam a csigát indulás előtt, és jó is. remélem reggel nem esik és mehetek vele munkába.
Ja, és hátsó fékbetét helyett elsőt adott a csaj az italmondonál, nagy baj nincs, veszek egy hátsót is, az elsőt meg elrakom, majd kell az is :)
nemtudom.... majd bátyám dönt:D de sztem veszprém ottvolt multkor is vagyis onnan adtak garanciásan öööö nem jut eszembe a pontos neve vmi fogaskerék érzékelő szenzort.... de jófejek voltak mert besem kellett vinni a motort... hanem képet küldtünk számról meg ienek és kipóstázták szval ja.... sztem oda visszük...
Épp ezt beszélgettük a minap a szerelővel hogy mi az amire nem mondja azt az Aprilia hogy nem forgó-kopó alkatrész ... Elvileg a dugóra is 16"000 km-ig garancia van. De senki se bízik benne hogy kicserélnék neki... Pont mintahogy semmi mást se nagyon...
De ha esetleg nem az a válasz jön hogy forgó-kopó alkatrész, akkor biztos lehetsz benne hogy a nem rendeltetésszerű használat lesz a válasz ...
A kis CBR-be beázott az első lámpa. Telefonon szóltam. Meg se nézték! Csak szóltak amikor megjött az alkatrész és kicserélték 2 órán belül.
Apriliánál kiszedik, megvizsgálják (1-2 hónap) aztán kapsz a fent említett 2 variációból egyet a fejedhez ...
melyik szerivzbe akarod vinni? nem akarlak elkeseríteni, de a magyar aprilia garancia helyzet nem túl fényes. Mondhatni úgy is hogy a garanciális javításokra annyira kevés az esély, mint kakaós csigában az önindukció
köszi a bizalmat....egyébként jo vmennyire igazad van h nem értek hozzá... bár azért ja... de ha minden kötél szakad ott a bátyám meg apum aki szerelő volt mielött céget alapított volna... és mostis foglalkozik ezzel szóval ha gáz van akk segít...
hellosztok:
MISOC vagyok mindnekit áttbaszok ne vegyen töllem senki semmit.
csak szar putrált ocska alkatrészeket adok el mindnekinek.
(a közvélemény szerint)
Gyűrűtörés? 20 e km-t futott dugómba alig koptak a gyűrűk...
És tudod, nekem az AF-1 igazán asso werke dugóval volt jó... A másikakkal csak szenvedtem....
Egyébként nem értem igazán a kishülgyet... OK, hogy erősebb, mint a CBR, de az RS már sok hozzáértőt is megtréfált hosszú használat alatt... Hátmég ha nem ért hozzá a tulaj....
Újabbaknál tudomásom szerint 6800 nál nyit a powerszelep....
A dugócsere pedig.. Jobban jársz, ha amíg szépen megy, meg jó, nem hagyod, hogy hozzányúljon szerelő... Mert onnantól csőstől jön a baj.. Pláne, ha nem gyári dugó megy bele... Amúgy garanciális? Vagy minek akarod aprilia szervízbe vinni? Mindenestre ha már messzebb hajlandó vagy, lakamotor, tapolca... Ha ott megcsinálja neked a szerelő, nem lesz panaszod!
Ja, és hátsó fékbetét helyett elsőt adott a csaj az italmondonál, nagy baj nincs, veszek egy hátsót is, az elsőt meg elrakom, majd kell az is :)
De ha esetleg nem az a válasz jön hogy forgó-kopó alkatrész, akkor biztos lehetsz benne hogy a nem rendeltetésszerű használat lesz a válasz ...
A kis CBR-be beázott az első lámpa. Telefonon szóltam. Meg se nézték! Csak szóltak amikor megjött az alkatrész és kicserélték 2 órán belül.
Apriliánál kiszedik, megvizsgálják (1-2 hónap) aztán kapsz a fent említett 2 variációból egyet a fejedhez ...
szerintetek ?
fuckyrs felvetelek
MISOC vagyok mindnekit áttbaszok ne vegyen töllem senki semmit.
csak szar putrált ocska alkatrészeket adok el mindnekinek.
(a közvélemény szerint)
És tudod, nekem az AF-1 igazán asso werke dugóval volt jó... A másikakkal csak szenvedtem....
Egyébként nem értem igazán a kishülgyet... OK, hogy erősebb, mint a CBR, de az RS már sok hozzáértőt is megtréfált hosszú használat alatt... Hátmég ha nem ért hozzá a tulaj....
A dugócsere pedig.. Jobban jársz, ha amíg szépen megy, meg jó, nem hagyod, hogy hozzányúljon szerelő... Mert onnantól csőstől jön a baj.. Pláne, ha nem gyári dugó megy bele... Amúgy garanciális? Vagy minek akarod aprilia szervízbe vinni? Mindenestre ha már messzebb hajlandó vagy, lakamotor, tapolca... Ha ott megcsinálja neked a szerelő, nem lesz panaszod!