Ciao mindenkinek!Eladó a mocim(Aprilia rs 125 2007es)ha vkit érdekel szoljon!Hibátlan karc mentes 5000km van benne!köszi előre is!Ha vkit érdekel akkor az inkább emailt irjon mohi46@freemail.hu vagy hivjon 20-418 7777!
Én amikor megvettem.. Igaz, csak egy Af-1... Folyt a telóolaj, meg a hátsó fékbetétek odavoltak, kicsi akku volt benn, és szörmnyű, de tenyérnyi helyen lejött a szinter a hátsó felniről...
Amúgy midnen full gyári, és full pöpec... Volt benn 5900 km És csúnyán se nézett 20 e km-ig Csak ment, és ment... Aztán generál, apróságok, és csak ment, és ment 40 e km-ig.. Dugócsere, hajtókarcsere, és kálvária 53500 km ig, akkor vettem a Hyot És most szépen eltéve emlék... Majdegyszer, ha oylanom lesz, újra süvíthet
Én amióta megvettem minden szarrá ment rajta de télleg és most is szar kint az udvaron várja hogy hátha megátol regenerálodik de ugy látom nem halad valami fényesen
Hy!
Mióta én meg vettem a motort az óta kicseréltem a gázbowdent mert elszakadt (a gyári 9470 Ft) én Tolnán legyártattam 800 Ft plusz úti költség, váltóolaj csere, gyertya csere, hűtővíz csere valamint kiéget a hátsó helyzetjelző.
ez majdnem mindig igy van... nekem miután megvettem a következők voltak:
- szar csiga, meg kmóra spirál
- power beragadva, állandóan ki volt nyitva
- hátsó fék full szar
- telószimeringekből jött az olaj
- hátsó felnin az agy meg a "hörbi"(vagy h írják:)) tárcsa kopott....
rsata!
Mivel haverod rsét vettem meg, gondoltam elmesélem milyen hibái voltak, nem reklamálok, én néztem meg, csak gondoltam érdekes tapasztalat.
Km-óra csigának nem csak a belseje hiányzott, meg volt ragadva, olaj beleszáradva, fül letörve (15 rongy az uj)
Olyan jól megvágatta a gumit, hogy kilátszott a szövet (mindegy vettem uj D207eseket)
A digi kijelzőt még mindig nem sikerült megcsináltatnom, valszeg szereznem kell egy másikat.
Az olajcsövek illesztése szar volt, folyt az olaj a blokkra.
A lánckerék-lánc tropa volt, azon csodálkozom, h még nem szakadt el (uj o-gyűrűs DID véve)
Alul az idomok illesztése szét is volt törve, nem csak a csavar hiányzott. (tettem két pántot rá, és furtam csavarmeneteket, megoldva)
Szar hőértékű gyertya volt benne (vettem NGKt, 10est)
A fékfolyadék fos volt, és kevés is (feltöltöttem)
Szal kurvára nem volt felkészitve a szezonra, de még a használatra sem, én meg mint a hülye, elvakulva a motorozás utáni vágytól utána sem számoltam.
Szal Ákos jól járt üzenem neki.
Én is, mert tanultam egy-két trükköt a szerelések alatt, és jó tapasztalat is volt.
Az az 50 rongy amit alkudhattam volna meg betudható tanulópénznek.
Már ahogyan írsz, abból látszik mekkora sutyerák vagy. Olvasgattam régebbi hozzászólásokat is, és mindenki csak szidott téged, hogy milyen szarokat adtál el nekik. Úgy látom senki nem lát ezen a fórumon szivesen téged, szóval jobb ha nem próbálkozol.
gyeretek el hozzám és gyözödj meg rola "milyen kokány szar cucokat akarok eladni"
mondani mindent lehet ,biztos volt más a szok vevö közöt olyan aki nem volt meg elégedve az alkatrészel,
nem lehet mindnekinek jó ,de nem szokásom szart küldeni.
Sztem senki nem vár újat... Csak az emebrek többsége normális müködő képes cuccokat akar vásárolni nem vmi kokányolt vmit, vagy nem müködőt... Bár a hallotakból nem tudom mi igaz meg mi nem, de nem egy emebrtől hallottam h vmi szar dolgot akartál "rásózni"...
sokan vagytok ugy hogy hasznalt alkatrészre ujat vártok.
nem kell hasznalt alkatrésze venni akor.
vegyetek italmondonal.
nekem igy is meg vannak a vevöim.
akor mondd hogy kit basztam átt és mivel?
megsugom neked hogy naponta 3-5 csomagot adok fel,és nem szokásom áttbaszni senkit,ha valami gáz van az alkatrészekkel ki cserélem ha valoban nem jó!
Menj el innen ugyse vesz senki se tőles mert mindenkit átkursz ugy hogy közbe semmi lelkiismeretfurdalásod nincsen szoval vidd el innen a szar cuccokat amiket árulsz a bubánatba
Amúgy midnen full gyári, és full pöpec... Volt benn 5900 km És csúnyán se nézett 20 e km-ig Csak ment, és ment... Aztán generál, apróságok, és csak ment, és ment 40 e km-ig.. Dugócsere, hajtókarcsere, és kálvária 53500 km ig, akkor vettem a Hyot És most szépen eltéve emlék... Majdegyszer, ha oylanom lesz, újra süvíthet
Mióta én meg vettem a motort az óta kicseréltem a gázbowdent mert elszakadt (a gyári 9470 Ft) én Tolnán legyártattam 800 Ft plusz úti költség, váltóolaj csere, gyertya csere, hűtővíz csere valamint kiéget a hátsó helyzetjelző.
régi alaj az első telóba
folyik a központi teló
azt ennyi asszem
ja meg a kipum kifújt 500 ért megcsinálták...
- szar csiga, meg kmóra spirál
- power beragadva, állandóan ki volt nyitva
- hátsó fék full szar
- telószimeringekből jött az olaj
- hátsó felnin az agy meg a "hörbi"(vagy h írják:)) tárcsa kopott....
Mivel haverod rsét vettem meg, gondoltam elmesélem milyen hibái voltak, nem reklamálok, én néztem meg, csak gondoltam érdekes tapasztalat.
Km-óra csigának nem csak a belseje hiányzott, meg volt ragadva, olaj beleszáradva, fül letörve (15 rongy az uj)
Olyan jól megvágatta a gumit, hogy kilátszott a szövet (mindegy vettem uj D207eseket)
A digi kijelzőt még mindig nem sikerült megcsináltatnom, valszeg szereznem kell egy másikat.
Az olajcsövek illesztése szar volt, folyt az olaj a blokkra.
A lánckerék-lánc tropa volt, azon csodálkozom, h még nem szakadt el (uj o-gyűrűs DID véve)
Alul az idomok illesztése szét is volt törve, nem csak a csavar hiányzott. (tettem két pántot rá, és furtam csavarmeneteket, megoldva)
Szar hőértékű gyertya volt benne (vettem NGKt, 10est)
A fékfolyadék fos volt, és kevés is (feltöltöttem)
Szal kurvára nem volt felkészitve a szezonra, de még a használatra sem, én meg mint a hülye, elvakulva a motorozás utáni vágytól utána sem számoltam.
Szal Ákos jól járt üzenem neki.
Én is, mert tanultam egy-két trükköt a szerelések alatt, és jó tapasztalat is volt.
Az az 50 rongy amit alkudhattam volna meg betudható tanulópénznek.
mondani mindent lehet!
mondani mindent lehet ,biztos volt más a szok vevö közöt olyan aki nem volt meg elégedve az alkatrészel,
nem lehet mindnekinek jó ,de nem szokásom szart küldeni.
nem kell hasznalt alkatrésze venni akor.
vegyetek italmondonal.
nekem igy is meg vannak a vevöim.
megsugom neked hogy naponta 3-5 csomagot adok fel,és nem szokásom áttbaszni senkit,ha valami gáz van az alkatrészekkel ki cserélem ha valoban nem jó!
tedd szendere magad!
ha valami bajod van velem mondd meg.