a gyujtáselektronika csatlakozóval átellenes oldalán egy kis lyukat ha fúrsz a gyantában, egy kis rézdrótot találsz, amit ha eltávolítasz egy csípőfogóval, megszűnik a gyújtásbeli fojtás. Az új rs-ekkel ne próbálkozzatok, elveszti a garanciát ha hozzányultok.
nem tud valaki kmórát RShez? a 2006 előttire gondolok.
más:
tapasztaltatok már olyat, hogy az olajtartály és a pumpa közti csövön (2 kisebb átmérőjűt egy nagyobb fogja össze) szökik az olaj, vagy csak az enyém ilyen gány?
Egy nagy közúti rutinnal rendelkező tag,hamarabb elsajátíthatja pályán az íveket,a max döntési szögeket,mint egy pályán tenyésztett ideális körülmények között motorozó arc,akinek ezután utcán kell bizonyítani.
Jó íveket,jó minőségű aszfaltot és gyér forgalmat közúton is találsz,pályán viszont csak azt,kevesebb tényezőt kell számításba venned és ezért is tudod a motorod határait jobban kitolni,ami más utcán és más egy ringen,nem (csak) a tudásodtól függ hanem a körülményektől is.
az a téma most hogy én azt állítom hogy 5000 km közuti motorozás után még egy 125-ös kismotorról se állíthat olyat valaki hogy na ez már kicsi nekem, nagyobb kell. Ez amit próbáltam leírni, nem pedig az hogy mekkora megaisten vagyok mert pályázni járok egy fél éve.
tök mozi,hogy akik már vagy 5 hónapja járnak pályára azok
megaistenek és semmi jelentőséget nem tulajdonítanak annak a híres forgalomban való motorozásnak
Én pont leszarom mert ha esetleg el is megyek pályára akkor asszem mindenki gyorsabb nálam
Viszont ha csak a pályán kell tudni motorozni akkor hogy megyek oda...és hogy jövök haza
Ááááá...a fasz sem érti ezt
Van aki a crosst, van aki a pályázást szereti, és van aki a túrázást részesíti előnyben. Nem hiszem hogy Rossi végigmenne a Dakaron, vagy hogy Ewan Macgregor jól teljesítene a pályán. Ettől még mind2en elismerésre méltó motorosok. Sztem ezzel lezárhatjátok a témát.
nem oktatgat itt senki senkit! Nem olvastad el a hozzászólásomat vagy mivan? Azt mondtam hogy a közuti motorozásnak semmi köze ahoz hogy ki mennyire tud kimotorozni egy bizonyos teljesítményű motort! Erre Te meg újra jösz ezzel a közúton ilyen meg olyan rutinnal. Semmi köze nincs a közuti rutinnak a pályán szükséges valós motoros-tudáshoz. Pályán nincs autó, nincs hó, nincs őz. Ott csak Te vagy, a motor és a kanyar. És neked a lehető leggyorsabban végig kell menned az adott kanyarban az adott motorral. Hogy jön ide a közuti bénázás az eléd kifurduló autókkal?
És Mike Hailwood nyilván a hétvégi vidéki túrázásokra gondolt, mikor ezt a kijelentést tette! Na így már oké? Így már nem kötsz bele?
nemtom mit kell ezen vitatkozni!ha el akarja adni akkor eladja, és ha 5000km-rt ment vele akkor annyit ment!én is kb 3000-4000km-rt mentem az rs-el de én is el fogom adni!mert nagyobbat akarok!
vérRS,
ez egy gyulai srác motorja, most vegy egy R6-ost, de tudtom szerint össze van törve. Ha nem gyulai arc hirdeti ezzel a képpel, akkor az valszeg csórta a képet a Bikepics.com-ról.
Egy kiscsákó kibiciklizett elé az egyirányúban, még a biztosító fel sem mérte a kárt, szal nemtom ő hirdeti -e.
En nem akarok okoskodni de 5000 km tenyleg nagyon keves :)
Lehet tapasztaltabb ennek ellenere mert lehet nem ez az elso motorja, de mindegy, nem szolok bele :)
Utcán sokkal többet ér a rutin, mint az, hogy lapon tudj fordulni.... Igazad van, nekem nem ér le sose a térdem kanyarba... Mitöbb, csak a simson kipuffja! Esetleg parkolóba a trepnik.. De a nagyobbakon semmi, max a csizmaorr... De tudod... Azért az a 80 e km, amit én utcán mentem, nem maradt nyom nélkül... Ahogy Mike Haliwood mondta: "az én iskolám minél többet motorozni" szóval ez nekem is jólesz...
Mennyi a motor ára?
Mert lehet hogy engem érdekelne....
más:
tapasztaltatok már olyat, hogy az olajtartály és a pumpa közti csövön (2 kisebb átmérőjűt egy nagyobb fogja össze) szökik az olaj, vagy csak az enyém ilyen gány?
Jó íveket,jó minőségű aszfaltot és gyér forgalmat közúton is találsz,pályán viszont csak azt,kevesebb tényezőt kell számításba venned és ezért is tudod a motorod határait jobban kitolni,ami más utcán és más egy ringen,nem (csak) a tudásodtól függ hanem a körülményektől is.
Te meg ne vegyél mindent magadra már a legelején!Így már nem is izgalmas
megaistenek és semmi jelentőséget nem tulajdonítanak annak a híres forgalomban való motorozásnak
Én pont leszarom mert ha esetleg el is megyek pályára akkor asszem mindenki gyorsabb nálam
Viszont ha csak a pályán kell tudni motorozni akkor hogy megyek oda...és hogy jövök haza
Ááááá...a fasz sem érti ezt
És Mike Hailwood nyilván a hétvégi vidéki túrázásokra gondolt, mikor ezt a kijelentést tette! Na így már oké? Így már nem kötsz bele?
ez egy gyulai srác motorja, most vegy egy R6-ost, de tudtom szerint össze van törve. Ha nem gyulai arc hirdeti ezzel a képpel, akkor az valszeg csórta a képet a Bikepics.com-ról.
Egy kiscsákó kibiciklizett elé az egyirányúban, még a biztosító fel sem mérte a kárt, szal nemtom ő hirdeti -e.
Lehet tapasztaltabb ennek ellenere mert lehet nem ez az elso motorja, de mindegy, nem szolok bele :)