Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te tudsz 2-esben is kerekezni?

Pálya? Legközelebbi is 150 km-re van ... Oda-pályázás-vissza .... Húzós egy napra ...

600m sugarú? lehet. Én ilyen balfasz vagyok ... De ez van. Joe-Z szavaival élve "ezt dobta a gép"...

Nem lehet mindenki ilyen pályaorientált ISTENKIRÁLY.
értem. Mennyit raktál a tuonoba és az rsbe összesen? mit veszel ezután ha ezt eladod? ugye nem nagyobbon töröd a fejed?
Pontosítsunk, te nem tudsz 2esben kerekezni. Amúgy fasza vagy, hogy 120al veszed fékezés nélkül a 600km sugarú kanyart... PÁLYÁRA FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL!
Ezt a szezont kell kibírnia. Vagyis a szezonnak már szinte vége is.
Jövőre nem marad. Szép volt-jó volt-elég volt.
Amíg lesz néha jóidő akkor eljárogatok valamerre kanyarogni vagy ilyesmi.

Az egykerékhez meg csak annyit hogy csak 1-esben lehet. Kettesbe már nem bírja tartani az elejét ...
De egyesbe akár kétszeméllyel is.
És kuplunggal.

Videó nincs. Nem is tervezem hogy lesz. A saját magam szórakozásáért csinálom, nem azért hogy feszítsek vele vagy ilyesmi ...
Egy városba gurulásos videóm van. MSN-en átküldöm ha kell. De szar mindőség+mögöttemülő vette fel ...
meg ne haljál azzal az RSel.
nem akarok rosszat Neked, tudod jól, de előre szólok a kis RS nem fogja sokáig birni igy! Még ha normálisan mész vele, akkor sem 100 h egyben marad, de igy könyvelheted a gyurutörést, szorulást.

Kerekezni hogy szoktál? kuplunggal vagy gázzal? hanyasban? van vidid? érdekelne!
nem mondok semmit
Egykerék (igen lécci vessetek meg érte hogy ilyet csinálok a motorral ! )

Meg olyankor elforgatom 11-ig. Amúgy "sima üzemmódba" nem szoktam kínozni ...
MEg ahol csak lehet nyélgáz, meg kanyarok előtt se fékezek hanem küldöm neki ...

NAgyjából ennyit jelent. Mert nem mindíg szoktam 130-140-el kanyarogni. De ha "vadulok" akkor alap
Van hogy csak nyugisan megyek, nem versenyzek minden autóssal. És városba is csak csördögálok 50-el. De van hogy nem így teszem.

Amúgy a 10 az nálam 8 fogyasztásba. Szoval ha úgy utánaszámolok mindíg 8 körül jön ki. De az már majdnem 10. Meg amúgy is felfelé kerekítünk ....

De ilyen 5-6 litert még nem sikerült produkálnom ...

8 liter és kész. De amúgy meg nem számolom.
Ha van benzin elmotorozom, ha nincs akkor meg nem motorozok ...
Ennyire egyszerű a képlet szerintem....
Hello.
Nem 50es Rs-t láttál te kanizsán véletlenül 1piros-szürkét
Mer az unokatesomé és asszem van neki 1épp indexburája régifajta kockás nagy...
legalábbis ha nem hiányzik belőle darab akkor biztos nem gáz.. ha meg igen,akkor szerezz 1et.. de azért h ki van pattanva belőle egy 4mm-es darab ,tesznek nagy ivben..
ne foss.. atto lfügg kik vizsgáztatják.. ha 1ben van a búra akkor no problemo. neke msi ugy van az egyik és szartak rá...:) nem akkora cucc a motorok müszaki vizsgáztatása.. meg kel lcsusztatnod a hátso kereket fékkel, megrángatják az első telod h lóg-e, világítás h müködik-e minden.. azt ennyi..
Sziasztok!
Nekem AF-1-em van, de van egy sürgős problémám: törött az indexbúrája. Hülyeségnek tűnik, de holnap úgy nem engedik át a műszaki vizsgán. Nem feltűnő, nekem sem tűnt fel eddig, de a műszakiztatóknak fel fog. Honnét tudok még ma szerezni hozzá egy bal indexbúrát? Akár kölcsönbe is, és másnap menne vissza!
Nagykanizsán láttam valakit egy 50-es AF-1 Futurával. Ha olvassa ezt, akkor kérem szépen, vegye fel velem a kapcsolatot!
jók az új képeid:D szép az az idom:)))
na megnézetm van három 208d gumi 2004es és 2005ös gumik. a 2005ös még elég jó állapotban van.
a másik kettő kicsit csúcsos (pályán is voltak használva)
ár megegyezés szerint
Amúgy eladó az rsem ha valakit érdekel. 680, jó motorikus állapotban, oldala kicsit lezúzva, de ennyi pénzér 3200kmrel ajándék. Jah és nem pályáztam vele, csak hétvégéi túrázásra használva
végre megvan az a tetves jogsi... pénteken adja csak ki a KF a bizonyítványt, addigra meg ideér az eső is... viszont jó hír, hogy feltettem az uj D207eseket.
megy a városba a buszmegállók előtt és húzza a gázt mint a barom
stoppie mondtad h te az RS-sel szoktál vadulni? Az milyen amikor vadulsz?
Tyt hát Gyöngysi Robiékat Kunmadarasról ismerem! Moditwin kategóriába már sok motort épitett! Jó szakember érti az Aprilia szerelését! Majd egy tel számot vagy valami elérhetőséget megpróbálok szerezni!
Csak alen gépe alennel annyi, mint egy normál 125ös gép szárazon.
Joez, szervizre van pézem, plusz 10 rongyom nincs benyára viszont.


VérRs,
kecsó az jobb lenne 1 fokkal, ha Gyöngyösi Robiék tényleg megcsinálnák a karburálást frankón. Van vele tapasztalatod? Elérhetőség?

Stoppie hány km van a gépedben? Hogy eszik neked 10 lityót? Alattam sem zabál 8nál többet, még ha széthajtom se.
hát igen ennyiből ezek az előnyei megcsillanak a virsli guminak és ezért ezeken a nagyobb távú bicikli versenyeken is úgy használják hogy jó nagy "felni" és jó virsli gumi máskor anno itt említette vki fórumon hogy 125ös Gp motorokon is 100as gumi van
úgyvan ahogy a mester mondja! Ezért tud pl. a nyíltnapokon a Győrfi Alen mindenkit körbemotorozni ott ahol akar. A kis virsligumis GP-s gépével sokkal keményebb kanyarsebességeket tud bejátszani mint a 600-as 1000-es kolegák. (ja meg azért mert kicsit ügyes a srác )
érdekes én megtudom állni, hogy power alatt motorozzak. jah meg motorfékkel.. jah Rsata szerintem csütörtök, péntek felé adhatod fel a hengert. majd hívlak a cím miatt. köszi elöre is
virsli gumi rulez! nem tudom ki mennyire jó fizikából, de ha szépen behuzogatjátok az erőhatásokat, kiderül egybőől, hogy minnél vékonyabb a gumi annál nagyobb sebesség érhető el ugyanakkora döntési-szögnél. vagyis gyorsabban tudsz kanyarodni mint szélesebb gumival. példa mikor uyganoylan gyorsan megyünk a pályán, és pl egy nagygép lapra van fektetve, nekem még sehol nicn sa lábtartó..
ezt a virsli gumi mániát nem értem. Egyáltalán nem viselkedik szarúl 120-130-as tempóban lábtartóig döntve sem (Hungaroring tapasztalat) igazából a problémás része a CBR-nek inkább az alacsony lábtartó. Egyszerűen nem tudok miatta akkorát dönteni amilyet szeretnék. Leszedtem róla minden fölösleges fém bizbaszt és koptatót de még így is hamarabb leér kanyarban, mint azt szeretném. Viszont a gumik kenődésén jól látszik hogy van még bennük tartalék mert az a rész ahol a legjobban fogy és kenődik a gumim az még nem a gumi peremén van hanem egy pár miliméterrel beljebb lévő sávon.