bütykössel krosszpályán illik menni. Nem máshol. Ott meg kurvára mind1 hogymegy, nincs autó amibe beleakadhatsz.
Viszont közúton ha valami 140 felett megy egy 16 éves gyerek alatt az vesélyes. Teljesen más tészta a kettő.
Tuning azt akarta kifejteni hogy akármilyen autót megkapnék a szüleimtől ha abbahagynám a motorozást.... Ez a vita tavaly télen volt a szüleimmel. Ezek az autók is szóbakerültek. De én mégis az RS mellett döntöttem. Tudok élni? Sok a motor a garázsba? Igaz. Nem én dolgoztam meg értük. De azért nem is az volt hogy neszekisfijamittegyvattaújrsaztánszeressélminket ... Ma délután is "bütyköltem" az RS-t ...
Amúgy ha abbahagyom a motorozást nem azért mert forrófejű vagyok, vagy ilyesmi. mellesleg a "harmatgyenge Derbi uán erős RS" dologhoz annyit hogy 3 évig KX85-ösöm volt. Jobban szedi a bütykeit mint az RS ...
Az indok a vízisielés/wakebord-ozás ...
Eléggé bejön a dolog. Idén is szinte az összes szabadidőmet a vízen töltöttem.
És minek az RS, ha csak otthon áll.
De még nem szeretném temetni magamat. Se az RS-t. Sokminden lehet még ...
nekem 3000ig nemtom, mert ott kezdődik az óra számozása, aztán 4ezerig szar, 6-8ig elég jó városba, itt efelett nem is használom csak árpád hídon , aztán olyan 10-13-14.000ig kicsit lapos, itt kezd megindulni, 16-17.000-nél begorombul, egyre erősebb, és mielőtt jönne az igazi tüzijáték 18.000nél leszabályoz.
Zsóóóóti én most kezdem érezni amiért meg kell dolgozni mi az ára ... jó persze ez még nem a való élet oan téren pénzben de amit dolgoztam nyáron motorra ment gumik, lánc meg ami oan volt rá ment egy kis pénz, aztán mikor alám pakolták a fain gumikat füstölt mint a barom mert hülye voltam aztán most már vissza vettem alaposan. új gumiban 3000ezer km de semmi kapirgálás most is minden szombaton dolgozom aztán így talán jövő nyáron meglesz egy 125ös motor ami elfogadható állapotban van.
hÁ máláv kula séró barátom, ezért mondom hogy be kéne karburálni :) nem ártana neki!
amúgy valahogy úgyszól a dolog, hogy 9500ig tol mint a vadbarom, 10ig már nem annyira, 10től 11ig meg pörög pörög, olyan hangja van mint az állat, de nem megy sehova. Őszintén szólva megmondom, 11nél tovább még sosem pörgettem az előzőekből kiindulva.
Tudod, gari ugrott, mert a saját szerelőm csinálta. Dugó, gyűrű lett cserélve csak, mivel henger elég jól megúszta az incidenst. Azóta megy mint a doxa óra, kap kis plusz olajat a tankba, meg hamarosan frankón be lesz karburálva rendesen a kipuffhoz. ja és arrow maradt természetesen, imádom még mindig :))) kiégett már féligmeddig belőle a gyapot, egyre szebb a hangja, és a hangereje :)
tényleg mióta összerázták a szögeszsákot, megy rendesen? maardt a kipuff, meg elektronika, scak kicserélték ami széthullott? mit raktak bele végülis? azóta semmi gond?
17 évesen majd lehet suli előtt feszíteni Q7es audival vagy az X5-el mert egy sima autó nem jó. én egy új swiftnek is tudnék örülni de maradok motornál, aztán még jövő nyáron dolgozom és ha minden jól megy tudok venni 125öst már úgy várom
hát lehet én is gondolkodnék hogy Q7es zsír új alám nyomnak vagy megtarthatom 06os RS-em. én rs-nél maradnák biztos nem gyilkolnám amúgy találtam 100kmre pályát de te aztán amúgy tudsz élni baszod derbi senda - robogó- cbr - touno - RS ---- majd Q7es, azzal csajozni tudni fogsz ám
én eldöntöttem marad a motor semmi liba kedvéért kocsi nem lesz én számíttok nem más
1500 kmnél mondtam azt h be van járatva, ez mellesleg tegnapelőtt volt. 1200től lőttem neki néha rendesen, de azért kiméletesen.
Bár ez változni nem fog, nem szoktam 10 fölé pörgetni soha, mert mijafasznak. az enyém úgy van beállitva (teszem azt szerintem szarul) hogy 10 fölött erőtlen. Annyi jó van a dologban hogy legalább nem forgatom állandóan széjjel.
nem teljesen értelek.
50es harmat derbi után relative erős aprilia. Lövöd neki mint a bolond (ez jön le), töltöd neki, adsz a pofájának, ennélfogva nyilván veszélyes helyzetekbe kerülsz. Aztán otthon befosol és elgondolkodsz hogy ezt nem kéne, meghalni vagy lesérülni.
na mégegy utolsó kör, adsz a pofájának, széthajtod, 140el kanyar meg ilyesmi. Aztán megint rájössz, hülyeség volt, veszélyes de kurvajó.
A legvégén aztmondod forrófejű vagy, és nem akarsz motorozni pár évig. Én ezt nem értem. Rakd be a fojtott elektronikát, és ne pörgesd 5nél tovább, vagy vegyél vissza fejben meg testben lélekben. ÉRTED. Vagy vegyél megint 50est és tanulgass, szerezz rutint. De az nem járja hogy egy nyáron bohóckodsz, széthajtod a vasat, kamikáze módjára közlekedsz, aztán aztmondod ez sok lesz, abbahagyod a motorozást. Vissza lehet fogni magad, és mindenki boldog. Túrázgassál 110el, az megnyugtat. Fedezz fel új tájakat, nem kell mindenképp padlóval menni. Ha meg megijedsz attól hogy bajod lesz, de mégis húzod neki mint az elmebeteg, akkor nem való neked motor, főleg nem ilyen "Erős" 30 lovas bestia. Azt hiszem éretlen vagy még ehhez a géphez, legalább annyira mint amikor én simson után a Futurára ültem 16 évesen. Mentem mint a bolond, erről voltam hires. Mára mégis inkább talán picit visszafogtam magam, inkább azon erőlködök hogy lerakjam a jobb térdem is :))
Viszont közúton ha valami 140 felett megy egy 16 éves gyerek alatt az vesélyes. Teljesen más tészta a kettő.