Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Van tüzérhez első-hátsó, de csak "road" fajtában. Nem vágom az mennyire különbözik a "racing"-től.
ez jó lenne a tüzérkébe is?
Norbi, a te c4400-adat sem felejtettem el Jah, mennyi kell akkor, 2 tömítésre elegendő?

Bencce, én nagyon ráérek, holnap megmondom mennyi, aztán szólj vissza, hogy kell-e. Ha nincs raktáron 1-2 nap még megérkezik, ha van raktáron akkor pár óra.
Szerintetek ha kitömök egy dobot nagyon közet gyapottal és benne van az a lyukas kör vas akkor lehet teljesitménycsökkenés?
ok... bár én nem leszek holnaptól, csütörök estig...
Potenciális veszélyben norbi mellett vagytok, mert ha esetleg gyorsabb vagy, akkor sem engedne el. Inkább letúr a pályáról
Danniiii én 2:29-et mértem

Bence, előbb még megmondom az árat, aztán megbeszéljük mikor tudod átvenni. Nem biztos, hogy annyival olcsóbb, hogy megérje esetleg kijönni érte.

A dt-n gondolkodom, majd meglátjuk mi lesz. Igazából ebben a gyári gépben szerintem benne van a 25-26, azt jó lenne elcsípni addig
csongi szeptemberi DT-n mész?
és hol tudnánk talizni h átadd? csak mert ma viszem a gépet szerelőhöz és anélkül leszek:(
múlt vasárnap amikor ringen kint voltun kcsongival csak meg jegyzem h az 1000es sv-vel a gyerek 2:44-et ment mig csongi 2:28:1et szoval potenciálisan veszélyben vagytok pályán elötte én ezek után fe lse merek menni
Tudok szerezni nagyker áron ferodo és lucas fékbetétet, hétfőn meg tudom mondani mennyibe fáj.
Ferodot vegyél én is most veszek majd 12e huf de az odakur nagyon de van Ferodo platinum az 7 e huf az is nagyon jo kis cucc
betétet...:)
pályázni szerintetek miyen fékbetétek vegyek?
hallottuk rém híredet:)
Na megálljatok csak, ha legközelebb lejutok oda...
Hát igazából azért lett ez a neve mert Mózes mert Azért mert huzni kell neki a fülét mint állat és azt is tuléli de sajna 11.000km -után és pár ringezéssel mögötte elkell vinnem szervizbe aztán ha nekem is kész lesz akkor majd rádverek még 1-2 kört
meg a TZReseket
ki ne hagyd rocky a videóból a tzr-esek között kiugrós részt
annyira nem volt vészes.. bár euroringből kiindulva ahol az utsó körben estem itt visszább vettem a tempót az utolsó menetben.. de tetszik a pálya.. balos kanyarnál már a térdem is megtudom vakarni az aszfaltal jobbosba még van mit tanulni
én 2hete nem ültem ez elött motoron én a 4.menetben már kész voltam
na lépek csicsizni... alig állok a lábamon, bnőmnél aludtam meg pihiztem de még mindig készen vagyok. sok volt ez mára. a 80 perc az idális rájöttem. az az az idő amíg tudsz normálisan gondolkozni meg mérlegelni. utána már fáradsz és egy kicsit másabb ívben vett kanyar miatt csomószor para van h belefér-e még vagy nem, könyebb megiyedni meg mittomén. persze belefér csak így már nem oyan jó. 80 perc az elég.
lehet hogy asziszi hogy utálom a zsidókat és ezért nevezte el így...
és miért iyen zsidó neve van a motorjának?
motorja...rossz ómen vagyok neki mikor először láttam a hring parkolójában anyosule-t éppen elesett aztán első kakucs alkalmával szintúgy,aztán most a motor