Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és a dugó csere drága?mert én azt halllottam hogy kb.10e ezer ft,és ha elmegy 13000km-t akkor nehogymán azt mond hogy sok mert összeszarom magam
Te agyalágyúlt barom.
a km/h spirál az első keréknél méri..emelgethetik, de az nem fog forogni


Hogy esett volna le

Kicsit széthullott volna a teló

Nekem egyszer nyáron kiesett 50-nél a zsebemből az utcánkba (elvittem leégetni a rozsdát a tárcsákról mosás után) persze ahhogy kell rövidgatyó,póló,sisak aztán az utca végén fékezek és megelőz a telefon Kurvajo volt mondom kié ez a telefon aztán rájöttem h az enyém
Nem maradt fényezése az előlapnak

Az egy jo sztori volt
menet közbe a kabátomra volt rögzítve
De nem menet közben,hanem vagy padon vagy megemeltétek a kereket?
telefonnal csináltam és nem képnek készült hanem videó. abból vágtam ki
És ezt a képet hogyapicsába csináltad telefonnal 190-nél???

Vagy megemeltétek a hátsó kereket????

vvvvááááááááááááááááááááááááááááááááááááá
bes z@rok a röhögéstől......
bence azt hiszed most kemény vagy h kiosztasz? csak ugy szólok a cagivám 190et mutat nyél gázon 6.ba 14.000-es fordulatnál de nem hiszem h 190el menne mindeggyik óra csal.
NKG gyertya volt bent-ebből 2-t is megevett
gyertya-biztos megfelelö höérték/rövid/hosszu menetes elektromosság-fujkáld ki-kompresszorral a gyujtásrészt+trafot+csatikat....trafo kábel nemhuz át?(wd40csatikhoz)...mint már mondták )ha azt akarod legyen az(sintesi) nem tom.....nem érteni olaszt
szarrá ázott&elment a szikra(Megjavult)
Szimering a vátónál(Így vettem,ezzel tisztába voltam)
Az ázás óta megevett 2 gyertyát úgy,hogy összevissza verik a szikrát-szal meg kell nézetnem mert valami elektromos gond lehet.
Motorja tökéletes.Motorvásárlás közben néztam pár futurát de ez erősebbnek tűnik nekem.Bár nem vagyok elhízva az tény.viszont 168-at kiviszi alattam.
Szerelem volt első látásra
Nem mai csirke és a formája sem a legújabb nekem mégis
Ő tetszik
Volt itt egy szerelő de először ő sem tudta,hogy ez milyen AF1 (infóban van kép-ez nem sintesi,ugye?)
+1 pozitiv tapasztalat Mi volt az az apro hiba?aki azt mondja hibátlan az hazudik,emberek vagyunk
Nekem a jó öreg 88-as AF1 is bevált nagyon.Pedig volt 1-2 apró hiba már..Igaz az én tudatlanságom miatt.
örülök h van pozitív tapasztalat is
érdekes 125-250-350-500ccm-bevált
utálom az ilyen hülyegyerekeket...bencee-nek van igaza...meg különben sem haltok bele 10 e km-ként egy dugócserébe multkor volt erröl szó...Polini dugó,gyürü,csapszeg 28 e FT...akkor meg....és veri a Cagiva-t...
nem mendemondák, ismerősök tapasztalatai!
Én +csak azt használom semmi gondom nem volt vele (nem 1 motornál)-mende-mondákra ne halgass)....haver most teszteli a wisecot eddig jó
Tény, hogy jól néz ki a motor!
Nem rossz a Hyosung, érdekes módon én még csak pozitív tapasztalatot hallottam!
Olcsó ár, egész jó minőség, olcsó és gyorsan elérhető alkatrészek, és egy hülye név!
Agytágítónak is olyan van, és szerintem ő nem az az ember aki szart venne, szóval szerintem jó gépek a Hyosungok!!

Chevy!
Én eddig csak szart hallottam a proxról!
ez valami márkás dugo ?(prox,wiseco,vertex)
Sziasztok!
Én tettem fel a kérdést tegnap! A Hyosung nekem is eszembe jutott, de mint a hasonló dél-koreai,kínai cuccok előitéletet váltanak ki belőlem(minőség, tartóság). Nem boltba kellene a gép, hanem ÉLVEZKEDNI és megtanulni jól menni.
hát jó kis rotax 123as blokk folytások nélkül igényli a 10-13 ezerkénti cserét....de szentem belefér mert elég jó élményt nyújt én inkább előbb cseréljen mindenki mint hogy azt mélyebbre kelljen nyúlni a blokkban meg a pénztárcában is...
nem elkopik, csak idővel csökken a teljesítménye, és más alkatrészeket is taccsra vághat ha nem cserélik ki időben...
mellesleg az én RSmnél már csak 16ezrenként van a dugócsere!