kurva sok de majd jön dc ö mesél habár mostanába nem nagyon láttam h irt volna...nekem van egy Polini hengerszettem 154 ccm-es ami lényeges meg egy 34es Dell"Orto karbi+carbon Arrow kipu és ennyi de még megszámlálhatatlanul sok van...
Eddig csak képen láttam de elmentem a kereskedésbe, és vhogy olyan vékony is, kicsi is, furcsa is, nekem nem jön be... az új rsnek mennyi az ára? a réginek asszem kb 1.2m.
az h kihagy 5 és 6 között egy elektronika fojtás. elveszi az előgyújtást a kérdéses tartományban.. Igen könnyen ki lehet iktatni /csakhát akkor ugrik a gari/
Igen, a 2T szervízigényes...
választhatsz, vagy veszel egy nemtúlszép és eléggé gyengusz CBR125öt ami nem igényes, 4t, keveset eszik, viszont a teljesítménye kevesebb mint afele az RSnek...
Sziasztok!
Most fogom lerakni a 125ös jogsit, és én egy 125ös rs-re gondoltam h venék majd. újonnan. de most néztem h pl itt van ez h 5-6000 között kihagy, meg sokan mondják h naon szervíigényes meg h nem megbízható a 2T. vki nyugtasson meg h van megoldás. az új rs is kihagy 5-6000 között? mi az a power vacakság? bocs h ilyenekt kérdezek csak eddig robogóztam és nem értek ezekhez a gépekhez. előre is köszi.
átalakítom fojtatlanná az elektronikát.
RÁnézésre ugyebár ez nem láccik, csak ha leszeded az utasülést és megnézed közelről az elektronikát, vagy ha kipróbálod a gépet.
Van egy olyan érzésem hogy amekkora lúzer balfaszok a garis szerelők, lehet kurvára fel sem tűnne nekik... vagy nem tudnák hogy miért van...
Figyelj, ha azt sem tudják hogy fojtva van, és szerintük az normális hogy lyuk van 5 és 6ezer között, akkor nem bírnák rámfogni h kiszedtem a fojtást :)
És ezek a mai apriliák hamar!!! szétesnek!!, éppen ezért vigyázni kell h ne tudjanak belekötni semmibe.(tapasztalat: 3000km után szétment a főtengelyszimmeringem, pedig annak sokat kellene bírnia....)
Nekem is uaz a bajom a motorral.... Nekem a szerelő gyerek állított a karbin, meg a poweren is és most nincs AKKORA szenvedés 5-6ezer között... DE én megoldásnak a kikuplongolást ajánlom mikor gyorsulsz.......
Tyt átkúrtak ez nem normális vagy inkább ők sem értenek hozzá Nekem is ez volt a baja csak nekem meg is állt a motor és power előtt volt egy holt tér.... Szereztem új elektronikát és bármikor odacsavarom megy mint az állat akár 4500 -tól akár 6000-től bármikor.....Vicces hogy 1, 3 M és elvileg "fojtatlan" aztán meg mégse
Igen, a 2T szervízigényes...
választhatsz, vagy veszel egy nemtúlszép és eléggé gyengusz CBR125öt ami nem igényes, 4t, keveset eszik, viszont a teljesítménye kevesebb mint afele az RSnek...
vagy veszel 2t-t : )
Most fogom lerakni a 125ös jogsit, és én egy 125ös rs-re gondoltam h venék majd. újonnan. de most néztem h pl itt van ez h 5-6000 között kihagy, meg sokan mondják h naon szervíigényes meg h nem megbízható a 2T. vki nyugtasson meg h van megoldás. az új rs is kihagy 5-6000 között? mi az a power vacakság? bocs h ilyenekt kérdezek csak eddig robogóztam és nem értek ezekhez a gépekhez. előre is köszi.
átalakítom fojtatlanná az elektronikát.
RÁnézésre ugyebár ez nem láccik, csak ha leszeded az utasülést és megnézed közelről az elektronikát, vagy ha kipróbálod a gépet.
Van egy olyan érzésem hogy amekkora lúzer balfaszok a garis szerelők, lehet kurvára fel sem tűnne nekik... vagy nem tudnák hogy miért van...
Figyelj, ha azt sem tudják hogy fojtva van, és szerintük az normális hogy lyuk van 5 és 6ezer között, akkor nem bírnák rámfogni h kiszedtem a fojtást :)
De ha vmit elbaszol ugrik a gari!!!
És ezek a mai apriliák hamar!!! szétesnek!!, éppen ezért vigyázni kell h ne tudjanak belekötni semmibe.(tapasztalat: 3000km után szétment a főtengelyszimmeringem, pedig annak sokat kellene bírnia....)
megoldás az lenne ha kivenném a fojtást...
Én is fosok ha megállít egy rendőr mert az enyémben 21KW van
nekem is kéne, de nagyon!!!!
Bence: kössz az elég jo akkor... Az enyém öblöget ugy 7-8 között de előzgetek is mint állat... Mondjuk én nem sajnálom tőle ha ennyit kér???