Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Phoneman!
Akkor ezexerint neked is ugyanez a probléma... Téged nem idegesít?? mert engem valami rohadt módon!!!

Jártam tegnap a Szentesi kereskedésben is, elmondtam kb. 4 embernek a gondot...
sajna kicsit hülyének néztek... Aztmondta a szerelő elviszi egy körre... Elvitte, aztmondta az övéké ugyanilyen, és EZ TELJESEN NORMÁLIS... Jesszusom, elég gáz ha egy szerelő szerint teljesen normális az hogy nem pörög ki a motor... Aszonnya annyi az egész hogy egyesben 10ezres fordulaton induljak mindíg /télleg jót tesz a motornak , a kuplungnak, a láncnak/, és mindíg váltsak vissza 3at legalább és padlózzam le...

nem vagyok képes felfogni hogy hogy lehet az hogy ez másik aprilia szalonban nem is tudnak a problémáról és engem néznek hülyének, merthogy ez "csak" 125 ös és teljesen normális hogy nincs benne erő 5 és 6 között, mert "FORGATNI KELL!!" .....

no comment...
kezdek kétségbe esni, hogy itt egy akkora átbaszás van mint a ház...
valaki segítsen rajtaM!! kéne egy gyújtásdoboz, tökmind1 h fojtott, csak kéne egy másik amit ki lehetne "nyitni", az eredetit meg a 4000renkénti szervizre visszaraknám...

full nevetséges ez az egész..
idegbajt fogok kapni a hülye tudatlan sötét balfasz bunkó aprilia kereskedőktől

PUSZTULJON MEG AZ A BUZI ELEKTRONIKA FOJTÁS AMINEK NINCS IS ÉRTELME!!!


JoeZ!
Köszönöm a nagyszerű ötleted...
képzeld én azért szeretném kihúzatni a gépet anélkül hogy VAGY ledadog 5ezernél, VAGY állandóan padlózom...
full használhatatlan szinte ezzel a szar fojtással utcán...
városban nekem pont az a tartomány kéne, az a 4500től 6500ig... és pont ott nincs benne semmi erő...
Hy!!!!

Nem tud vki mondani nekem olyan bontókat,weboldalakat,ahol vannak RS-hez cuccok?
hmmmm jó akkor mostantól átállok 5re.
Én azt olvastam az Rs-ről h nemjo hosszú távon 6000 ezer alatt tartani a kidugózott változatot (Motorrevüben)....
Ezt az Sp-nél is észrevettem mert pl megyek át egy hosszu falun akkor kb 6.ban 3ezret forog 50nél és ugy megtelik olajjal h amikor kigyorsítok a falu végén akkor füstfelhő és no teljesítmény olyankor egy pár másodperc kell powerban h kitisztuljon....
Ezt mondta a szerelőm ugyhogy inkább mindig 4. ben megyek akkor forog 5ezret akkor sokkal jobb nem döglik meg az olajban....
nekem is fura... én ha nem akarom baszoagatni akkor 4000-en tartom
De így használhatatlan városban vazze, pályán oké, de így nemjó, ez baromság, csodálkoznak ha hamar megdöglik.
Tyt!
Nekem azt mondták az apriliába Nyiregyházán, hogy ha mek vele a fordulat mindig 6000 fölött legyen, csak akkor engedjem lejebb ha muszály...
És ez az országúti fogyasztás????
hát de, de ez egy jó ajánlat, aztán persze jön bele a dugó meg a hajtókar is, és kész .... csak most látom csak annyi van h aprilia 125 nem tudom RS-hez jó-e. Na mind1, remélem ez még kihuzza egy ideig.

13 literes, 3 liternél gyullad ki a lámpa és akkor szoktam általában tankolni is.
Hány literes a tankod????????
Ja csak a henger 40e. De kéne bele venni cuccokat is nemgondolod???
Nem tudom mert amióta megvan a power rossz volt szóval qrva sokat, kicsit több mint 100km után kell tankolnom. majd most megnézem h mennyit eszik.
Nekem egyébként uj henger kéne.... mennyibe kerül egy olyan? úgy hallottam 100 körül? mert találtam egyet 40ért zsír ujonnan és nem tudom megvegyem-e. Rotax.
Lehet benne vmi
Majd felhívom a szerelőm aztán jol lebaszom

Neked mennyit eszik az RS???? csögázon,legkissebb amit mértél illetve átlagban????
nézd esetleg h a powermotorból bemegy-e a blokkba a bowden... nekem pl az ki volt szakadva
Lehet h tönkremente a powered és nyitva maradt... És ahol kell ott tol mint az állat, de alatta marad egy holltér mert ott is nyitva a power viszont a kipuff átmérője qrvára nem lesz jó neki és csak iyen gugrulázó hangot ad.... Nekem is ezt csinálta csak egy 1000-el lejebb. Tegnap csináltattam meg és most nagyon jó jah és többet is fox fogyasztani...
28500 Ft volt tavaly a Pollini dugattyú, két gyűrű és a csapszeg!
Jah én például ha gyorsulok vkivel álló helyzetből akkor az egy kicsit komplikált pont a "holttér" miatt egyes kuplung behuzva fordulat áll 10ezren és ugy indulsz h véletlenül sem essen 9 alá gyakorlatilag pár másodpercig csusztatsz.... Nagyon kemény igazi Gp feelingje van mondjuk amikor 3 125-s csinálja
Hangorkán

Ja de ilyenkor vigyázni kell mert könnyen kiáll kerékre de ha jol csusztatsz akkor az egyest végig lehet tolni ugy h az elsö kerék a levegőben van és gyorsulsz mint barom
UUUUUU gyerekek nekem is ugyanez a gázos az SP-nél h elindulok 1 csögáz 7000-től 8500-ig luk semmi teljesitmény csag dadog.... de utána pedig 9000-től egész 12 ezerig mint az állat...

Tyt ezt ugy tudod "orvosolni" h egyesben mész csögáz és 5ezernél mikor elkezdene dadogni belenyúlsz a kuplungba és ugynevezett kuplung vasalással kikuplungolod a hollteret.... És utána megy mint barom csak nem szabad h 7000 alá essen a fordulat...

Meg mégegy mogszer a beleváltás amikor addig pakolsz vissza (pl. előzésnél) amig "bele" nem váltasz az élvezhető tartományba (7000 fölé) utána pedig ismét nyél.

Csak ennyit tudsz tenni jelen esetben de mondjuk a kuplungvasalást még nem ajánlanám majd ha több km lesz a gépben mert gyorsan leforgatja az 1 fokozatot... Egyébként kurvajo mert vagy keresztbeáll alattad a motor vagy 30centire lesz az 1 kerék a földtöl
hmm ez nem rossz ötlet...
van valakinek elfekvőben egy fojtatlan RS gyújtásdoboza??
Agy:
Még szép, hogy tudták, polini tuninggal foglalkoznak leginkább!
Amúgy (nem kérdem, hogy pontosan mennyi) nagyon drága volt? Csak mert úgy hallottam, hogy nem épp az olcsóságukról híresek..
Tyt!
Akkor az lenne a legreálisabb megoldás ha vennél egy fojtatlan gyújtásdobozt (trafót) és te raknád be! Így a gari se veszne el! Ha meg utána ha vmi baja lenne netán a motornak visszatennéd a gyári trafót vagy ha vinnéd szervizbe! A régebbi RS é passzol hozzá nem?! Sok szerencsét
asszem már leírtam 1szer...

5000ig megy, ott meghal, nem pörög fölé.. egyesben kb. 5-10 mp míg elér 5ezerről 6ezerre, onann meg megy mint a vadbarom... Szóval 6 felett már jó, meg nagyon szépen megy viszon 5 és 6E között lyuk van.. 2,3,4,5,6 seb fokozatban nem pörög 5fölé ,hacsaknem váltok vissza vagy hármat...
remélem mostmár érhető...

itt az előgyújtás diagrammja, tegnap szúrta be egy kolléga már ide a fórumba, de ha nem láttad nézd meg a saját szemeddel

előgyújtásgörbe
valahogy így