Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mindig is a hayabusa lesz az etalon... ezek csak silány másolatok, és nem érnek annak az egyéniségnek a közelébe amit a hayabusa teremtett? de nem? vagy csak én vagyok bebaszva?
Lehet ott ésszel húzni a gázt, egy darabig :D fasznak se kellene akkora nagy hodály motor, akkor inkább egy könnyebb gixxer1000
De ez nagyon brutál......
Nem szabadna ilyen mocikat normál emberek kezébe adni ez a teljesítmény már autóban is elég penge nemhogy 2 keréken...
Nekem nem kéne az biztos meghalnék rajta elég gyorsan sztem
sztem 6ba is lazán kikapja kerékre,nem mernék felülni mögé. a veetönek csúnyán kapaszkodni a kell vadállat nem is a vezetö nem is vezet hanem kapaszkodik :D
áá már megint kurva nagy verseny lesz de ez egy ideig ülni fog a trjónján...az a vicc h minden tilos szinte csomo mindent leszabályoznak és igy is,teljesíti az euro 3as normát kegyetlen :) lehet nem kellett volna forgalombahelyezni Busat csunyan veri...nekem bejön minden tekintetbe...
Z3 nem neked küldtem ha rákattintasz az előzményre akkor megtudod kinek lett címezve...


Huh az zzr1400 az egy brutál turagőzös.....
Mondjuk én nem engedtem volna forgalomba mert nagy nehéz és kurva gyors kész életveszély.....
Tényleg mi lesz a Suzuki válasza erre??? Mert őszintén a Hayabusa már kiöregedett rendesen......
a Kawasaki ZZR 1400 es teszteket tök poén olvasni annyit röhögök rajtuk,mert akkora ereje van :) mindig is Kawa fun voltam egyszer ki kell probálnom...motorrevüs írás az király 5.be eléri a 300at és ugy forog le tiltásig mint egy 600as Sportmotor 2be... ááááá közel 200 Le széria no comment
ez nekem jött?nem én még nemvezettem TZRemen kívül más mocit.najó de.2piaggo robit
na mind1 de az olaszok olaszok...hamár olasz inkább Cagiva bár ez is csak mázli kérdése,hogy milyet fog ki az ember
Te hülye vagy az biztos............

125 gyorsaságiban az Olaszok a legjobbak ezt mindenki tudja
Ez a motor egy vérbeli versenygép lámpával felszerelt változata és sokkal nehezebb vezetni mint egy tzr-t mert dúrvább kevéssbé megbocsátó mint a tzr. Én már vezettem Tzr-t te viszont nem vezettél Sp-t igy nem mernék véleményt mondani...

Itt van egy kép már akkoriban alázta az NSR-t
és a legjobb motorok?
1.TZR50
2.Kawasaki ZZR 1400
Ígyvan, Mito evo a legjobb
Kunmadarason 4éve 3. lettem összetettben , jah és gyorsultam RS-sel is! A motoron egyel kisebb lánckerék volt elől, ennyi volt a nagy tuning! Ez kb. 10%-os áttételrövidülést jelent! Az első 2 helyen Mito-k végeztek, amelyikkel gyorsultam az qrvára lehagyott!!! A Mito-t ki is próbáltam, szerintem ez a legjobb 125-ös! Az SP02 szerintem hasonlít a Cagiva Freccia-hoz vagy a Prima-hoz! A CBR-nél 1 fokkal jobb!
1.RS /mito
2.tzr
3.nsr
4.cbr
TZR::

Én már szúrtam le TZR-t és NSR-t is tapasztalatból beszélek......
Az SP a TZR hanngját is elnyomta.....

Amugy nem mondtam h önnmagában nem rossz motor......
Csak nem olyan durva,nyers mint az Olaszok.
Szerintem az RS meg sem közelíti a Mito-t! De ez az én véleményem! Haveromnak RS van és 120nál leszabályoz! Elég ciki! Az SP02 meg szerintem fel sem veheti a versenyt az NSR-rel vagy a TZR-rel! Igaz ilyen motorral még nem volt szerencsém menni!!! A "06-os RS viszont nagyon királyul néz ki!!! A CBR meg 1 fostalicska!!!!
Jo sorrend ez igy van
De kihagytál mocikat:

Javítok rajta:

1. RS/ MITO
2. Sp02
3. TZR
4. NSR
5. Derbi GPR125
15. CBR
azé mégiscsak rs topicban vagyunk
naná hogy az rs-t teszed az elsőhelyre
1 rs mito
2 tzr
3 nsr
4 cbr bár ez 4T
és a mito?
125ös TZRre gondolsz?
akkor már tzr
Hatékonyság,Hatékonyság elvtársak Hatékonyság
és az NSR?
nekem is polinis 154 ccm, 32-es dellorto karbival.. meg a kipuffom sem alap, valami megvan berhelve.. csak így vettem szal azt nem tom pontosan hogy mi