Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tyt akkor 5000 ig alig pörög valamit 5000-6000 lassaban megy és 7000 nél megindul jol értelemezem? Vagy ird már le,hogy van....
Natix , elmentem egyszer hozzájuk, hogy rendeljek Pollini dugattyút, a Futurámhoz (1992-es volt), azt mondták, hogy ők ilyen régi motorokkal nem foglalkoznak.
Mondom ez itt nem Aprilia Márka kereskedés?? Azt mondják: De!
Mondtam, hogy: Nem látszik a szakértelemből, hogy valaha láttak volna közelről Apriliát!
Igazi amatőr dilettánsok, soha nem tudtam még venni tőlük semmit az Apriliáimhoz, mert nem tudják milyen kell hozzá!
A dugattyút is végül a gyöngyösi Yamaha (Yamaha Tátrai)márkakersekedéstől rendeltem meg, telefonon, érdekes, ők tudták miről van szó!
akkor ok.azért tartottam furcsának mert nem fiatal a moci és mielött megvettem olyan infokat hallottam,hogy ezek max 150km/h-t mennek
szentem reális
majdnem 170 nem sok kicsit?(kb.168-9)nincs egészen a 170-nél az óra.
szentem ezt nem lehet megmondani...sok mindentől függ alap állapotban szentem 150-160at kiviszi.
18:00kor kiderül,hogy csak beázott-e csak a moci
kérdés:mennyi a reális végsebesség egy 88-as AF1-nek?
asszem nem stimm az órám..bár 52kg vagyok
hy!
nagyon hülyék a Natix-osok rendeltem nálluk kuplung bowdent és 3 hét mulva (tegnap) felhív 1 csávo és azt kérdezte hogy mekkora dugo kell a kuplung végéhez:P
tehát eredeti olasz lesz:)
persze ez nekem 3 rongy amit én is megtudtam volna csinálni 1 1000-ért. basszák meg.
Ciao!

Én ezen nem lepődtem meg egyáltalán!

Küldtem e-mailen egy két velem/közvetlen ismerőseimmel megesett natix-os sztorit.
ezzel a jellegű fojtással a végsebessége ugyanannyi...
csak valahogy tornászd fel 6000ig a fordszámmérőt
hi Tyt nekem is uj rsem van és nem tudom van e benne fojtás ha van és kiszedik akkor mwnnyit tud majd a motor?
basszák meg a NATIXosok...

aztmondták hogy pézér kiveszik külön kérésre de akkor ugrik a gari...
kicsit mintha bunkó lett volna a csaj a telefonba...
vigyem el nekik h kipróbálják.. hiába magyarázom neki h hétfőn a szerelő kipróbálta 2szer
TZRr!
Nekem aztmondták első 500kmen max 4000-4500, az 500as szervíz óta meg 8500ig lehet pörgetnem, de nemmondta h mennyi ideig.. úgygondolom 1100-1200 körül már ki lehet pörgetni maxra, de azért onnnan még óvatosan 1500ig...

Zotya!
Ja hát elég dinka alakok a szerelők... Hétfőn amikor voltam 500as szervízen, páholyból néztem végig az egész ténykedésüket meg a hülyeségeiket :) Mondjuk legalább végig röhögtem azon a 3 hülyén, össszevissza osztották egymást :D
De azt láttam h azért nem olyan jól ért a srác a szereléshez...
Ja pl mondtam neki most hétfőn h kibaszott magasra világít a reflektorom , állíccsa má lejjjebb.
Tegnap este kipróbáltam sötétben.. Hmm mostmár az útból semmit nem világít, csak a fákat meg az eget... A szerelő srác magasabbra vette
Hi! A bejáratáskor először 4000ig pörgethetted, és utána? 100km-enként 1000el magasabb fordszám? Vagy nem? Amúgy gratula a mocidhoz!
A NATIX-os szervíz mester???
Ne is haragudj meg, de az a srác....
Hi all!!!

Ezt a folytás dolgot hogy lehet megcsinálni?Az enyémnek is van egy ür érezhetöen,és ez eléggé gázos:S

Ha vki tud többet mondani plz help!!Elöre is köszi
rohadjanak meg...

holnap reggel hívom a szalont h valamit basszanak má" neki..
A gyújtás száma alapján tuti fojtott!!!!!!!!
hát ezekszerint.. amúgy ez volt a kapható legfojtatlanabb, forgalmi szerint 30LE
nah,mégis fojtva van a fojtatlan rs?
neki az az érdeke,hogy ez normális legyen
kérdezz meg egy független aprilia kereskedőt a gyújtásdobozod kódjáról,hogy az fojtott-e,az elég bizonyíték.
lemegyek megnézem a számot!!
hát én komolyan beszarok...
meg fogom nézni azt a gyújtásdobozt :))
Csak sztem ha szétfürészelem a gari elveszik
Ilyenkor mi van??
tunkoljam a garis szerelő orra alá a képeket?? szerinte ez az egész "normális"

üdv
nem nagy meló,én már csináltam,és hopp,eltűnt a gond.
de azért vicc ennyi pénzért-
Tyt,nézd meg a gyújtáselektronikád számát,abból kiderül minden!
na hát ez szopacs:) töheted szét azt a dobozt