Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

David: kéne mi???

Kicsit leetne vagánykodni a Veltro Pista-val pályán
185 Le

Na dobok még fel képet!!

Egyébként a Cagiva és az MV Agusta egy tulajdonban van..

1. kép Mv BRUTALE 910 AMERICA
2.kép: Mv F4 1000 SENNA
3. KÉP Mv F4 1000 CORSE farokidom
4.kép Mv F4 1000 AGO müszerfal Giacomo Agostini aláírásával
5.kép: Mv BRUTALE 910 AMERICA váz és karbon elemek
Hi Tyt !!!!

Haverom látott ma motorozni !!
És azt mondta feltétlen mondjam meg hogy GYÖNYÖRŰ a motorod!!!
Én is osztom a véleményét !!!
szeva joe
nekem is bejönnek az F4 1000 csak az ára egy picit húzós de ha mondjuk egy yamaha árával lenne lehet mindenkinek olyan lenne
Üdv Tyt
Én is hasonló képp,mostanában elvesztem tudod dolgozok a Rs-ért.
Már nagyon televan a ...... a sok munkával.
Min kerestél?
És mikor jársz legközelebb Szegeden?
hááát az a helyzet gyári RS-t még nem pribáltam :)
hát az elméletileg jó ha olajos mert akkor tuti jó a különolajozásod :) ami ugye nem hátrány de ha nagyon füstöl akkor ott gáncs lehet...mondjuk amig nem melegszik be addig az enyém is füstöl...
Már eladtam, abból vettem a Cagivát

Hogy lehet hogy az én Cagivám csak 160-at megy (12000-es fordulaton)? Állítólag gyári.
De állítólag 190-et ment velle az előző tulaj...
Olajos a kipuff vége... az jelent valamit?
Rsata, beszélsz má faszságokat itten...
igen, 185 ÓRA SZERINT... Hidd el ha tényleg 185öt menne akkor vagy 16ezret kéne forognia!!
gyári áttétellel, TÉNYLEGESEN 160- NAGYONMAX 170, de azis csak akkor ha leforgatja teljesen pirosba a 6.at! EGyszerűen olyan az áttétel hogy nem tud többet menni!

várj kitalálom Neked van igazad és én hülye vagyok.. általában ilyenkor az a hozzáállás.. Pedig már a második 125ös apriliám van...

SzunyiG!
Csakhogy megjelentél itt a fórumban! Kerestelek de nem találtalak :)
Örülök h összefutottunk múltkoriban Szegeden! Mikor veszel motort?

üdv
Motoring
Helo
Az Aprilia rs 50-ed mikor lessz eladó?
És mennyiért?
Remélem válaszolsz.
Köszi
még egy két ilyen hsz. és nem fogsz gyújtogatni semmit mert magadtól leégsz.....az hihetetlen h. egy gyári rs fojtatlanul 185-öt menjen
15=150
dehogynincs gyárilag is 6.5 ha jól kezelett a kuplungot még a szériával is fent vagy alatta...Tyt-é még bejáratos azért nem megy jobban meg hát az se mind1 mekkora az ember :) mondjuk az enyém amikor elsö nap kiproszáltuk vaterral vitte a 150et ugy föl ment a mutato h nem hittem a szememnek :O kb 15 kg vunk ketten ja és még ment volna csak jött az ut vége :) de azt hozzá kell tenni enyém nem gyári attol függetlenül sztem én egy kibaszott jó állapotú RS-t fogtam ki ráadásul sztemn a legszebb
De, a Cagiva Mito Evo
Olvastam valahol hogy 6mp alatt fent van 100-on.
Sajnos nem tudok a sajátommal pontos értéket mérni.
Egy 300 méteres szakaszon simán felgyorsulok 120-ra.
nincs oylan ami hamarabbvan fent?:S
nincs fent 7mp alatt 100on?:S az kurvasok:S :(
a baszna be ha 160at menne! fel is gyújtanám! itt a városba van egy 2003as RS és 185öt megy gyári fojtatlan kipufogóval!
gyorsulása 6,7-7sec, végseb 160 körül vagy afelett egy kicsivel...
megbízhatósága az adott motortól függ, de oda kell rá figyelni...

az aprilia egy kényes ribanc de ha megadod amit kér szeretni fog :))
nagyon fontos lenne haválaszoltok.köszönöm
csátok skacok%venni akarok egy 98-2000esévjáratű aprilia rs 125öt.érdeklődni szeretném hogy hogy mennek?mennyi a vége?hány mp-n van 100on és ilyen korban megbízhatóak-e ezek a gépek.
Joe-Z
Köszönjük az infókat és a képeket!
Azt hozzá kell tenni hogy nem csak a technológia űrtechnológiai hanem az ára is a csillagok felett vannak a Veltro Pista változat több mint 15 Misi. Amúgy karácsonyra meglephetnél vele.
Meg csupán annyi a külömbség hogy az Olaszok kivétel nékül a legjobb futóművet adják a mocikhoz (Öhlins telók,kormánytelók, Brembo fékek) szemben a Japó "házi" cumókkal. Ezért van az hogy ami az egyenesben elveszik előny a teljesítmény miatt az az első kanyarban visszajön az Olaszok javára

Mv Agusta a világ legjobb sportmotorokat gyártó vállalata a motorok Ferrarija csodálatos eredeti Olasz design, hatalmas presztízs , limitált modellek, űrtechnológia, legdrágább alapanyagok (O.Z. magnézium felnik, Öhlins telók, szénszálas idom+ karbon dögivel. Mondjuk egy 64x világbajnok márkától el is várja az ember!!!
A motorok hőskorától kezdve létezik a márka végigverték az egész világot majd mikor a 90es években bejöttek az olcsó 4 hengeres Japó "tömegsportmotorok" akkor csődbe ment a gyár.. Majd azthiszem 97-ben éledt újra és mára már ismét "befutott" és régi fényében tündököl.
Valszeg jövőre beszállnak a Superbike-vb-be már kész a motor német bajnokságban vernek vele mindenkit!!
Nekem azért a kedvenc motorom az MV F4 1000 mert gyönyörűűűűűű.... Szebb az összes motornál... Nem azért drága mert 200 LE.... hanem mert presztísmotor. Egyéniségeknek lett tervezve mert nem mindennap látni eilyen motort. Lehet hogy bealázza a gixxer de azért annyira nem, de nem is ez számít. Ez olyan mint hogy a gyorsulási versenyen van egy kispolák ami mindent bealáz... még a ferrarit is... de akkor is a ferrari ferrari marad
Pedig az van ráírva hogy Pirelli Dragon Slick!
kik voltak dobogosok tegnap a királykategoriában meg a negyedlitereseknél?