dodika 1 pöcs..... nincsen neki semmilye sem... igen képzeld egy szezon után felujitani kell... ha csoró vagy akkor simsonossál hülyegyerek. ne a motort baszgtasd mert nincs pénzed
Dodika, azért osztod Te is rendesen az észt, minimum mintha Biádzsi lennél... Hidd el megéri nekünk ilyen "kis szarokat" venni, ezt az érzést semmi nem adja vissza...
A másik, csak egy jótanács.. Ha elkezdesz osztani valakit/valamit, netán pont a 2t 125ccm motorokat osztod egy RS125 topicban , először töltsd ki az adatlapodat, mert így nem hiteles...
Arc nélkül könnyű osztani, csak nincs értelme, mert úgyis kiröhögünk :)
Na látod rátapintottál a lényegre!! A Feeling h egy lámpával felszerelt versenymotort hajtasz aminek minden egyes része a végletekig ki van hegyezve az mindent megér!! Ez ugyanaz mint egy F1-es autót vezetni csak ez könnyebben elérhető!!!!
Én második motornak ajánlanám igazán a 125-st mert boltba járni nem jó vele
hát már nem azért de az rxem is kiviszi a 150-160as tempót,mondjuk áttételezve is van,mert nem terepen használjuk szóval nem kell hogy annyira ugorjon.... nem tom pennyit pöröghet ,nyit a power és az órán látom a mutatót 155 körül.... mondjuk 34es karbi van rajta 28as helyett racing rezó meg 1-2 ilyen finomság
pfffff! ezeket az okosságokat......polinis mito 190...nevetséges ezek a kis szarok akárhogy vannak tuningolva nem mennek 190-et mert vagy elfogy a fordulat vagy ha más áttételt tezel bele akkor meg nem lesz ereje.vagy nagyon ritkán ha még az is van akkor meg szart nem ér a motor mert 2 ütemű kis kaki és 1 szezont nem bir ki ilyen teljesitménnyel.a F-1 es autok mennyit birnak ki? 1 futamot kb....a ccm-teljesitmény arány hasonló...sőt ha leosztod a kis fosok erősebbek méretükhöz képest mint a F-1es....ezek után lehet gondolkozni h mennyit akartok menni velük.
Nem csalnak annyit ezek a km-órák.. Én minden nap megnézem csabán is van egy az órám 90-et mutat és az a radaros szar mér 89 et ugyhogy teljesen pontos....
Ezek a motorok nem Simó meg Mz h 50-et csalnak az órák
Sokminden füg az áttételtől is az én Sp-mnek gyári katalógusban 180 a vége de enkem más áttétel van rajta 160-165 a vége mert utána már pirosban forog és nem akarom megfektetni...
cső! mindenki azt mondja h az rs megy a legjobban a 125ösök közt és kiröhögöm azokat akik ezt mondják. nem tudom mi a jó benne....állandóan szerelni kell és a gatyádat leeszi, amellett h akármit csinálsz vele megáll 165nél.az a poén az egészbe h mindenki a cagivát szidja.sztem verhetetlen a 125ösök közt, és lazán elmegy 10e-et 1 dugóval.a cagivát ugy tuningolod ahogy akarod nem áll meg 165nél.nekem is cagivám van de sajna még a régebbi kiadás. Freccia. ebbe is mito blokk van méghozzá 1 aranyos 40pacis blokk.ha valaki tud rs fejidomot szolhat nyugodtan érdekel.ez az egy dolog az rsbe ami tetszik a fejidom 97től felfelé.kössz
Aprilia RS 125-höz keresek vmi jó sportkipufogórendszert meg plexit ! nem tudtok vmi címet adni hol jutok ezekhez a cuccokhoz ? ja és a moci 94" es évjárat.
A másik, csak egy jótanács.. Ha elkezdesz osztani valakit/valamit, netán pont a 2t 125ccm motorokat osztod egy RS125 topicban , először töltsd ki az adatlapodat, mert így nem hiteles...
Arc nélkül könnyű osztani, csak nincs értelme, mert úgyis kiröhögünk :)
Én második motornak ajánlanám igazán a 125-st mert boltba járni nem jó vele
Ezek a motorok nem Simó meg Mz h 50-et csalnak az órák
Sokminden füg az áttételtől is az én Sp-mnek gyári katalógusban 180 a vége de enkem más áttétel van rajta 160-165 a vége mert utána már pirosban forog és nem akarom megfektetni...
erre csak ennyit tudok mondani, hogy az előző apriliám 6teligázon a 200ig skálázott órát kiforgatta és 230körül járt!!!
tudjátok a gyári órák sokat csalnak
Aprilia RS 125-höz keresek vmi jó sportkipufogórendszert meg plexit ! nem tudtok vmi címet adni hol jutok ezekhez a cuccokhoz ? ja és a moci 94" es évjárat.