Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egyre közelebb voltál hozzám és egy pillanatra belepillantottam a tükörbe hogy merre vagy, hogy nehogy rád borítsak. És mikor felnéztem akkor vettem észre hogy már rég rá kellett volna borítani a kanyarra ezért visszaengedtem a gázt és kicsit asszem a fékbe is belenyúltam. És egy ekkora hiba után pedig szerintem pofátlanság lett volna visszarántanom a motort eléd, ezért inkább gyorsan elengedtelek.

Zoli akkor 1,02 körül ment? az jó. Akkor elvileg énis 1perc alatti köröket tudtam menni
aprilia rajz msnbe jó
egyebkent az "50-es papirral" mit takar?
A faszt Úgy mentem el melletted mint a sicc , és én mentem 49.et
Fekete fehér bociidommal leforogja simán
vasárnap én is jövök ha minden jól megy
rind=ring
Akkor hétvégén küldünk egy ismétlést megint?
Beszereztem a már kitárgyalt kameratartó konzolt tehát csinálhatjuk a videjóóót a rindről meg a magunkról of-korsz , szóval menni kéne.
Nekem csak ennyi van rólad
császtok bocsi hogy ide irok de itt látok egy képet rólam esteleg van még több is? amugy nagyon jó nap volt szerintem! mindenkinek jó motorozást!
szerintem soha a büdös életben nem lehet ennyiért eladni... 125 2T-ről van szó... a Te géped nem esik bele abba a kategóriába h fiatal, és még annyira nincs elhasználva, oda max 1-3 évesek... egészen egyszerűen azért mert mitől lenne jobb a te motorod mint pl az enyém vagy csombeké (azért ezt a kettőt mondtam mert tudom h 95-ös mind a kettő ergo idősebb mint a tied) kuplung, dugó, dugó hajtókar, bowdenek, lánc, lánckerekek stb stb mind mind kopóalkatrész... ezeket állandóan cserélgetni kell. szerintem a motoromban a vázon meg a karbin kívül elég kevés dolog van ami még 95-ben került bele... innentől kezdve neked sajnos igazodnod kell azokhoz az árakhoz amiket a régebbi tulajok vetnek fel. veszel egy régebbit mondjuk 4 kilóért. a tied 650... hát 250-ből rendesen helyre lehet azért hozni, és innentől hülye lesz a tiedet megvenni, ha 4 kiló + 1 kis ráfordítással majd egy jobb gépet kap mint a tied...
de ez csak egy vélemény, sztem ennyiért nem sok esély van rá h elmenjen, de ne úgy legyen!
Pályaidom kellene
érdekelne ha lenne hely a pincénkben
jah nem érdekel egy 200as rg wolf?
még csak az kéne,hogy a 2Tnek is olyan fos hangja legyen,mint a 4Tnek
Nem hiába állnak meg ott És különben sem érdemes 11 fölé pörgetni
1.élettartam
2.ezek a gépek úgyis 9-10 ezernél adják le a max teljesítményt (nyomatékot még hamarább)
ja az a derbi nekem is tetszett....csodálkoztam,hogy miért álltál meg...
nekem üresbe is ugyanezt csinálja és nem erőlködik meg semmi csak hirtelen kurva gyorsan elkezd darálni és ott urgál a mutató 12nél, de mondom majd csinálok videjót ha belesz járatva.
nekem is ledadgott a tzr 10,500nál, azthittem elektronika...de egy sportkipuff megoldotta
nekem is egyébként 11 nél megállt aztán adtam neki több levegőt...
122-es
csak nem most mert járatós a gép
na tényleg csinálok róla egy vidit
örülj neki neked rotax 123ad van? itt amik 12nél megállnak az mind122es 96os 98as meg 2003as rs:S én is csodálkoztam mikor hirtelen ott megállt a mutató, azthittem csak az enyém szar de utána megnyugodtam h mindegyik ezt csinálja amik itt vannak