Hézagos dugó miatt nem, a kuplungod csúszik, ennyi.
Cseréltél benne olajat mostanában? a szar olajtól is lehet.
Az meg már nemtom h ki írta h akkor alacsony fordulatszámon is csúszna hülyeség, mert ott alig van ereje a motornak, power fölött csúszik el.
És ha fojamatosan éri kis erő akkor nem csúszik meg azért van az amit írtál, de ha lecsutkázod hirtelen kap nay nyomatékot és elcsúszik, ennyi..
Az új Rs-re akit érdekel pályaidom annak várnia kell még egy kicsit
a Bruno verseny után tudok mutatni képet és árat is akkor tudok biztosan mondani
addig is akit érdekel az írjon ( crossfreestyler@hotmail.com ) és ahogy megérkeztek a cuccok akkor majd jelentkezem
rs-en nemtudom,hogy hol van a power motor,de valahogy tedd láthatóvá...szetjél le a motorról pár alaktrészt hogy beindításkor lásd a power motort....ha a tankot le kell akkor szedd le azt is...indítsad be a motor és akkor ki tudod szűrni,hogy a powermotor a rossz-e( a karbiba van annyi benya,hogy beinduljon és járjon egy kicsit)
mivel alul nincs annyi erő benne,nincs ami megcsúsztassa a kuplungot.lehet,hogy lamellákat kell majd cserélni,vagy erősebb rugót a kuplungnál.nekem is volt hasonló az NSR-nél.
CSá
Szerintem egy jó kis beállitás nem árt neki szerintem az lesz a probléma de ne made in houseba hanem rendesen szakszerűen és akkor lehet hogy kissebb fuvóka kell neki meg ehhez az időhőz bekell állitani a moccot
Cseréltél benne olajat mostanában? a szar olajtól is lehet.
Az meg már nemtom h ki írta h akkor alacsony fordulatszámon is csúszna hülyeség, mert ott alig van ereje a motornak, power fölött csúszik el.
És ha fojamatosan éri kis erő akkor nem csúszik meg azért van az amit írtál, de ha lecsutkázod hirtelen kap nay nyomatékot és elcsúszik, ennyi..