Hy!
Hát szerintem ezt levetíteni főműsor időben 1-szer többet ér mint reggel 100-szor levetíteni azt a másik kis számosat amelyiken minden reggel röhögtem.
HA láttok egy 2006-os Rs-t aki 250-el száguld na az a Dani Olyan erős a gépe hogy még 6.-ban is 1 kerékrá áll kigyorsitásnál csak basszus nem árulja el hogy hogy lett ilyen erős a gépe létszives faggasssátok mert kiváncsi vagyok a titkára ja és "full poweres" Rs-e van
én megnéztem már egypár ilyet egymásután.. asszem a motorlandra régen valaki belinkelt egy csomót.
EZ A HATÁSKELTÉS! az amiről mesélnek a cikkben( a magyar verzió) , az meg tényleg lófaszt nem ér. innen is látszik, hogy itthon mennyire nem hozzáértő emberek csinálják a dolgokat.
Joe Knows the best! nagyjából érted a lényeget, nem is nagy "pakkokat" szoktam az RSel hurcilászni. A lényeges dolgok úgyis mind elférnek ha motorral vagyok.
"Motorosok figyelem! A pálya minőségének megóvása érdekében a lábtartók alatti kicsavarozható "koptatók"-at a pályára való hajtás előtt ki kell csavarni! Csak a "lábtartó alatti koptató" kicsavarozását követően lehet a pályára hajtani!"
Most olvasom a kakucsi pálya oldalán tényleg kikell csvarozni vagy habi?
mi a faszom az a villógó?
karbi 34-es dellorto karbi,gyujtás kapcsoló,müszer fal,tank,elsö teleszkop,kormány kapcsolok,feszabályzó,
villogó automata,lábtartok,sárvérök,lánchajtás,féknyergek,kábelköteg,
stb
érd:705377495
a 15-le folyotott motororból 35le lesz ami 180-végsebeséget tud.
ár:35eft
érd:705377495
Hát szerintem ezt levetíteni főműsor időben 1-szer többet ér mint reggel 100-szor levetíteni azt a másik kis számosat amelyiken minden reggel röhögtem.
EZ A HATÁSKELTÉS! az amiről mesélnek a cikkben( a magyar verzió) , az meg tényleg lófaszt nem ér. innen is látszik, hogy itthon mennyire nem hozzáértő emberek csinálják a dolgokat.
Sztem túl korai az a 98 biztos h később
Stoppie, én megmondtam!
Most olvasom a kakucsi pálya oldalán tényleg kikell csvarozni vagy habi?
én a 125-re gondoltam
bocsesz