Helosztok.
Nem tudnátok mi lehet a baja a tzr-emnek.2006os 4000km van bennt.
8000-res néha fordulaton elkezd ugrálni valamiért.
A légszűrő ki lett tisztitva, a gyertya jó, a kipufogo ki lett égetve hátha azért mer koszos volt de valamiért nem jó.jah és kipufogó vége picit olajosodik.
Ha valaki tud valami javaslatot az szoljon.
A 2007-es gumiján egyből feltűnt a pályázás.
A 2005-ösön meg olyan 70-80%-os gumi volt. Gondolom ugrott le a pályagumi, aztán dobtak rá valamit. Jaja, pályára mindíg 100%-os motorral járnak, akik járnak, de ez szerintem addig volt ütve amíg mozgott. Sportkipu leugrott, meg gondolom a nagykarbi. Állítólag új dugó van benne (hiszi a piszi).
Nem próbálkozom a Natixnál.
Bátyáddal veszélgettem mostanába motorról. Lehet megvárom az ajánlatát.
Holnap megyek DT-t nézni, aztán majd látjuk mi lesz ...
Lehet csak jövőre lesz RS (de akkor tuti 2006-os). Majd látjuk. Most szeretnék kijönni a Tuonoért kapott pénzből. Meg baleset után elég is lenne a DT is bőven.
2 éves az RS, mind a kettőt pályán töltötte. Csupa karc az idom. Rengeteg helyről hiányzik a festék. Csupa karc. Váz is csupa karcos. Ennyit az esztétikáról. Kilóméterórába 5 km. Vissza van forgatva a gecibe. Poweres a gép, de a 15 lovas gép kipuja volt rajta. De minden beállítás pályázásra van. Nagyobb fúvóka, mert sportkipu volt rajta pályán. Sok-sok apró dolog. Nagyon sok ...
Ami lehet hogy csak 2-3 ezer Ft, de 30-40 ilyen kis dolog már húzós.
Mondta hogy nem lesz bajom a motorral, nem bánom meg. Mondtam neki: nekem biztos nem lesz bajom, és az elmúlt másfél óra alatt rájöttem hogy nem fogom bánni
Pl másfélóra gépészkedés után sikerült beindítani.
Saját magukat járatták le.
Rendszám nincs meg a motorhoz....
Fordulatszámmérő nem mutat.
a 2007-es meg 500 km-es.
Mindet az Aprilia tesztnapon kapta a Hringen.
Folytás persze egyből kiszedve. Nulla járatás.
Rendszám nélkül. Névre írva kér érte 1,170-et ...
Szal úgyvoltam vele hogy én nem segítem hozzá hogy mégjobban meggazdagodjon. Minden le van szarva. Hozd a pénzt azt cső. Alkudni nemlehet. Mert ez már így is akciós.
Meg ilyesmik ...
Mondatam hogy köszönöm szépen, nekem ebből nemkell.
Sziasztok!Tudom h ez a forum nem erről szól amitkérdezek de azé ha tudtok segítsetek!Nah ez jó értelmes lett !szóval kéne valami melo ha valki tud irhat megköszönném!
Én már nem is eröltetem inkább a lépcsőzést. Reggel csak oldalazó lépésekkel tudtam lejönni a lépcsőn a szobámból és még úgyis majdnem beszartam a fájdalomtól ma már nem is volt erőm visszakapaszkodni az emeletre. Jól elvagyok itt a földszinten lépcsők nélkül. Asszem ma itt alszok inkább lent a nappaliban a kanapén mert tényleg csak komoly fájdalmak árán tudnám visszajuttatni magam az emeletre
Ilyen kérdést
Amugy meg kérdzed meg danner-t hogy hogy megy az új Rs és mit jelent a full power csak tőle kérdezgesstek az ilyet ő tudni fogja és szivesen segít
Joe knows best!
2004-ben állították le a gyártást én úgy tudom...
mito7gang ha vagy írjál msn en létszives!szereztem nektek emberkét a.......
mé nem lehet mokkába normálim dnb dj eket hívni..nemértem...
Nem tudnátok mi lehet a baja a tzr-emnek.2006os 4000km van bennt.
8000-res néha fordulaton elkezd ugrálni valamiért.
A légszűrő ki lett tisztitva, a gyertya jó, a kipufogo ki lett égetve hátha azért mer koszos volt de valamiért nem jó.jah és kipufogó vége picit olajosodik.
Ha valaki tud valami javaslatot az szoljon.
A 2005-ösön meg olyan 70-80%-os gumi volt. Gondolom ugrott le a pályagumi, aztán dobtak rá valamit. Jaja, pályára mindíg 100%-os motorral járnak, akik járnak, de ez szerintem addig volt ütve amíg mozgott. Sportkipu leugrott, meg gondolom a nagykarbi. Állítólag új dugó van benne (hiszi a piszi).
Nem próbálkozom a Natixnál.
Bátyáddal veszélgettem mostanába motorról. Lehet megvárom az ajánlatát.
Holnap megyek DT-t nézni, aztán majd látjuk mi lesz ...
Lehet csak jövőre lesz RS (de akkor tuti 2006-os). Majd látjuk. Most szeretnék kijönni a Tuonoért kapott pénzből. Meg baleset után elég is lenne a DT is bőven.
amúgy azokat az RS eket elötte mi járattuk a ringen de csak 200-250 ment bele
egykét pályamotor különb állapotba van mint amit utcán használnak...sőt! a nagy része!
Ami lehet hogy csak 2-3 ezer Ft, de 30-40 ilyen kis dolog már húzós.
Mondta hogy nem lesz bajom a motorral, nem bánom meg. Mondtam neki: nekem biztos nem lesz bajom, és az elmúlt másfél óra alatt rájöttem hogy nem fogom bánni
Pl másfélóra gépészkedés után sikerült beindítani.
Saját magukat járatták le.
Rendszám nincs meg a motorhoz....
Fordulatszámmérő nem mutat.
a 2007-es meg 500 km-es.
Mindet az Aprilia tesztnapon kapta a Hringen.
Folytás persze egyből kiszedve. Nulla járatás.
Rendszám nélkül. Névre írva kér érte 1,170-et ...
Szal úgyvoltam vele hogy én nem segítem hozzá hogy mégjobban meggazdagodjon. Minden le van szarva. Hozd a pénzt azt cső. Alkudni nemlehet. Mert ez már így is akciós.
Meg ilyesmik ...
Mondatam hogy köszönöm szépen, nekem ebből nemkell.
Azt mentem megnézni.
Meg szemezgettem a 2007-essel is ...
Kár volt
Hülye voltam hogy nem hittem nektek
Még 1 ilyen szégyen helyet
Ilyen kérdést
Amugy meg kérdzed meg danner-t hogy hogy megy az új Rs és mit jelent a full power csak tőle kérdezgesstek az ilyet ő tudni fogja és szivesen segít
A regebbi fajta Rs-t vagy ezt az ujat?
Mert azt mondjak hogy a regi jobban megy?