Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

amugy mito megbizhatobb mint az rs?
ezt hogy érted? kukába menne roncstelepre?
Amikor egy szezon alatt már 3-madjára húznád szét a blokkját. Menne ám az gyorsan, szerelő sem kellene hozzá.
láttam már a hirdetésedet is télleg szép kis motor! 5*-os!
a másik meg hogy nem értek anynira hozzá hogy állandóan szétszedegessem. ráadásul vidéken használnám a szerelöm meg pesten van
120ezer? jesszus! akkor ez ritka nagy roncs lehet!
akármilyen jó kis RS,MITO,NSR-re nyitott vagyok:)
nem raboltam bankot!
450-500 k-m lenne motorra.
egy fityinggel sem több.

de azért várom ha van vkinek vmio jó ajánlata!
Vedd meg az újszerű állapotú evo mitomat. Mondjuk nem ebben az árfekvésben van. De ez biztos Ok-s. ~5000km-rel. Valamilyen szinten még az áron is tudunk alakítani.
Ezt én is meg akartam venni, még tavaj nyáron.
120ezer lett volna ugyanígy váltó hibásan. És az indycar kereskedésben állt Pesten.
mikori?
hát nézd itt mindenki mindig tényleg a szerelőnél van:) Jamal meg krissz is nem rég hozta haza, nekem a powerje most szakadt ki meg a kuplungbowden is. hát nem tom, szervizigényes igen. tényleg mindig van valami. de nem vagy még dolgozó ember h ne legyen ár időd, én örülök amikor lehet pátyolgatni meg iyenek, persze pénz is kell hozzá.... de hát valamiért nekünk is megéri, hidd el neked is meg fogja
sziasztok! most szeretnék venni vmi 125öst. legjobban persze az rs tetszik.
csak az a baj hogy nagyon félek tőle hogy állandóan szervizbe kell vele járni. a szerelőm is azt mondta hogy inkább nsr, mert az rs-nek hiába ujitom fel teljesen, mindig lesz vmi baja.
ez igaz?

ez lenne a kis aranyos:

http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=29704
ann yit tudok róla, a powerje szarakodik, 45ezer van benne, és asszonta a tulaj ráfér egy generálozás vagy egy komplett hengerszett, stb...

meg merjem venni ha aztán ugyis felujitom? merthát megveszem 220-230ért, felujitom 200ért, és ugy sztem jol vagyok. csak attol félek ez már nem lesz soha jó megbizható hiába ujitom fel.

kérlek segitsetek egy nagy dilemmában lévő testvéreteknek:)
Köszi a gratulációt! holnap hozzuk el :)
Ööö és lehet vmit tenni ezellen a kipuff ráfúvásos dolog ellen? az nem jó ha gyakran leszedem a rendszámról meg a tartóról a kormot?!

amúgy de, ha minden igaz be tudnám scannelni, de van 1 olyan érzésem hogy elég nagyméretű kép lenne... minden esetre meg fogom próbálni még ma!
Szevasztok!Nem tök mind1 az az 1-2 lóerő, mégha az 5 is...annyira nme számít
Tyt!Egyre figyelj majd, a kipuff a rendszámot igenhamar szétkormozza a bal alsó sarkában...z eddig az összes használt új típusú rs-en így volt...2-ből 2-n, valamit elterveztek, és a kipuff ráfúj de nagyon..szóval sztem keretet ne is rakj rá..az azért csak műanyag...egyébként meg GRATULA a géphez
a cikket valahogy nemtudnád bescannelni?
keréken 10%al kevesebb...
mert hiába írnak rá 35,36,37 lót, keréken azcsak 30 vagymég annyise tisztán..
www.apriliamotor.hu

nem budapesten van az alkatrszés hanem bp mellett, de busszal is ki lehet oda menni, meg motorral sincs messze
Pesten hol kapok alkatrészeket ?Most speciel szimering kellene de előbb utóbb 2 tükör is kelleni fog
Tud valaki egy jó kis boltot?Esetleg szervízt?Nem lenne szerencsés ha én tenném be a váltóhoz a szimeringet
márpedig kajak 34le van a forgalmiban, meg a kereskedő is arról hadobált h ez 34-5 LE körül van
Na igen..ha én szétszedném akkor abból moci már nem lenne
régi Rs-hez kevés de éppenghogycsak, újhoz meg sok
vagy az egyszerűbb megoldás.. szétszeded a gépet, kiszeded a szimmeringet, elmész a szimmeringboltba h "ilyen kő"
keresd meg MItogerit, ha Ő nem tudja akkor senki se :D
Szia!
Te sem tudod megmondani nekem az AF1 váltószimering méretét?