A képekböl az derül ki hogy nem adták meg a motorosnak az elsőbséget ,de itt jön az hogy mennyivel jött a motor ? És itt kiderül az alvázszám szerint nem 50 hanem 125 a biztositó nem fizet valamint jogsitol 2 év eltiltás. Pedig ha minden rendben lenne szegény motoros megkapná a pénzét igy meg se moci se egészség.fasza
ez pontosan így van.. majd a gyárit kell gyönyörűen megcsinálni... amúgy szerintem a pályaidomom se lett vaalmi csúnya.. jóó egyértelmű hogy nem annyira szép a festés de pályaidom.. a másik meg leszarom ki mit mond nekem tetszik és ez a lényeg.. fasznakl ennyi zsét ölni ilyen dologba.. azt inkább eltankolom
Joe: felesleges pénzt kidobnom oyan dologra ami ugyis össze lesz törve. Ez az 1200ft-os JAMAL megoldás teljesen oké pályaidomra. csak írja meg hol vette:)
Az SV is van gyárilag kormánygátló bár az anti hopping kuplungnak nagyobb hasznát veszem Ha gázfröccs nélkül váltasz vissza egyből blokkol a kerék.... bár ezt mondjuk megcsináltam az Sp-vel is.
Nekem spec a Mito Evo jobban bejön design szempontjából
Nekem a kanyarból kigyorsításkor még sosem szitált be, bár olyan már volt, hogy elforgott a hátsó kerék az asztfalton, de attól még nem szitál be. Meg 1esben döntve ha húzod neki zsírul lehet nyomni a powerslide-ot
éljen a PROFI udvar, körbekörbekörbekörbe körbe majrécsík nyírbálódik, körbe körbe körbe, megfordul, körbe körbe körbe majrécsík dögöljmeg körbe körbe körbe
Azta de kibaszottul elszédültem! de azért jó volt :)
Rs 125-höz honnan tudok alkatrészt szerezni az Aprilia kereskedésen kívül?