Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

meg egy kormánylengéscsillapító nem egy elhanyagolható tényező
az rs-nek?hát tényleg nem rossz! de szerintem a mito szebb.
egyéb a műszerfalon kívül? sztem a kormánylengéscsillapító értékesebb, bár kinek hogy.
a műszerfala az vmi fantörpikus
de lehet, te szemedből nézve nem, másik szemből meg igen
a Mito-n van kormánylengéscsillapító, ami azért elég értékes dolog. Rs-n mire gondoltál azzal a sokkal több dologgal? Egyébként Rs-párti vagyok
á dehogy, csak ledobálod a tök fölösleges dolgokat róla
Szebbet nemkapsz, ha rs-t veszel....
hát igen de ez már tuningnak minősül . .
"érdemes alánézni, ebből 3 kipufogódobot távolítottak el, de ennyivel minden subaru tulajdonosnak hozzá kell járulni hogy meglegyen a bubu"
állítólak az újnak már nincs bubu hangja
hát nem tudom mennyivel kapok többet.de nekem akko is a mito kéne.ha úgy menne mint 1 simson akkor is.olyan ezt mint a Subaru Impreza WRX mikor összehasonlították egy mitsu evo IX-el-"sokkal rosszab a váltója:meg,meg akad kattan, de a bubu miatt ez kéne" vagy valami ilyesmit mondott Winkler.
850ért van most egy fönn a hasznalt autón vadi új...850+forgalomba helyezés dongo 1,1ért vette cakkumpakk...szóval
Z3 ezt honnan szülted ? :)
evo is 1150000től van regadó nélkül 2hete néztem egy tűzpirosat debrecenbe.
850ért van új evo... .rs meg 1,2nélkeződik
hát, szép ez a fényezés meg minden, de ha összehasonlítod egy új Evot egy új Rs-el rájössz hogy mennyivel több mindent kapsz a pénzedért ha az RS-t veszed.
izlések és pofonok
nekem ez pl nagyon nem jön be
de szerencsére mindenkinek más tetszik, különben elég unalmas lenne mindenkinek ugyan olyan mocija lenne
és fehér-feka vagy piros-feka vagy lorenzo replica?
az én véleményemre ne adjatok,de ha 3 közül kéne választani akkor mito.kit érdekel hogy mennyit meg?150-160nál már mind3 szenved.és tudjátok miért?-mert kibaszott szép
az utcánkba, amúgy egy csajé
jó dolog ez az rs, de nekem kicsit kényelmetlenek, és főleg nem bízom bennük, ez most nem leszólás volt, csak én nem bízok bennük
Felesleges győzködni egymást, mert mindenkinek az a legjobb motor, amilyenje van
Mind a 3 motornak megvan a h hátránya és előnye. Én eddig NSR-en mentem, s erről eddig szinte csak jó tapasztalatom van.....