néha szoktam gondolkozni, h ki volt régen a fórumon és h életben lehet-e még... multkor kornél jutott eszembe de pont aznap rámüvöltött a raptorjával amint a benzinkútra tartottam, ma még épp a te ferrari szemüveges fejed jutott eszembe de akkor te is egyben vagy:)
az ilyenek azok vagy eldobják pár hónapon belül (nemvéletlen van annyi törött motor) vagy visszamegy és egy 600ast elhoz vagy simán elmegy egy Apriliasuliba, gixxersuliba és megtanítják motorozni!
Néha kintvagyok Apriliasulin aztán nem egy olyan embert láttam aki az R1 ről meg CBR ekről átül az Rs re és aztmondja a suli végén hogy Qrvajó ezzel menni, de volt aki vett pályázásra egyből!
Én úgyvagyok a nagymotor vásárlással hogy megtehetném hogy vegyek egy 600ast de amíg nemmotoroztam ki a 125öst addig felesleges! mostmár azért kezdem érezni
mondjuk nagyonsok lopott motort ki lehetne szürni így!
mert pl veszek egy vázat olaszból rádobom a lopott cuccokat azt annyi...(blokkszámot keresgethetik a robogókon meg 125ösön is...)
szted amiket behoznak mito2esek meg Rs eket 3-400euróért azok mennyire tiszták?
a Konténeres robogóbehozatalról nem is beszélek!
Nem a 16 évesekkel van a gond az A1-el,hanem az Ak és az A közötti ugrással,hogy egy 21 éves aki még életében nem ült robogón sem leteszi a jogsit és nakiittajani alapon elhozza az ezres gixxert,de azé kifele a szalonból megkérdezi,h le egy föl öt?...
Ez egy nagy f@szság, hogy nem lehet hírdetni rendszám nélkül motort, meghogy megbüntetnének, mert nincs rendszáma... Mégis mi köze hozzá másnak, hogy nekem van egy papír nélküli motorom? Akkor mi a helyzet a legtöbb quad-al? Szánalom a köbön... Ha töllem megkérdezné valaki, hogy minek van egy rendszámnélküli motorom megmondanám neki a frankót...
- Éppen most akarom szétszedni, mert öregapám robikapájába már gyenge a motor... csak beletennénk már az RS blokkját... jobban szántaná a veteményest
vicc az,hogy 125/50 ,meg 50 es papír... az mit tartalmaz?!,kapsz hozzá egy adásvételit amivel kitörölheted a segged..)egyébként azt takarja,hogy nincs hozzá semmi papír..)más,ha úgy hírdeted meg,hogy még nincs forgaloma helyezve, egyébként lehet hírdetni rendszám nélkül 125öst,meg nagyobbat is,nincs azzal gond ,ha meg van hozá minden papír ,az úgy korrekt,ez olyan,mint mikor kintről hozol be kocsit csak még nincs forgalombahelyezve
pont nemreg olvastam valamelyik hirdeto oldal uzeneteben h felhivjak azoknak a kedves hirdetoknek a figyelmet akik igy adtak fel hirdetest h modositsak azt vagy torolni fogjak mert megszegik a jogi felteteleket vagy mit.
HA versenypályán használja az valószinűleg meglátszik a motoron mert a közúti közlekedéshez szükséges alkatrészek le vannak dobálva róla és valszeg pályaidom van a gépen. Akkor nem kell bizonyítani h utcán megy....
Attól még h 125/50 nem büntetheted meg,lehet hogy ő pályán használja nem közutón és oda nem kell a rendszám nem bizonyíthatod rá hogy ő az uton megy. Föként nem mehec be más házába max engedélyel. (szerintem)
beállnak a kerités elé kigurul és ellenőrzi...
mondjuk sztem elég lenne megnézni hogy akötelező mentő"láda" nálla van-e...
monduk kemény 1500FT os tétel szal húzós...
ez tokeltesen igy van. de itt most ilyen faszsagrol van szo h aki hirdeti meg kell buntetni meg h hazhoz menjenek hozza mert el akarja adni a motorjat.
szted egy 16éves gyerek alá milyen motor kell?
mondjuk figyelembevéve a mai gyúrósgyerekeket de sztem egy átlag 16éves gyerek az kb 50kiló és egy Mz-t nemtud felállitani ha eldöl a pirosnál...
ez kb olyan mint a fazon bement egyik ismerőshöz hogy az ezres gixxert kimotorozta és kéne bele vmi komolyabb tuning
Igen de gondolj bele abba h pl megyek kocsival belémszáll egy 16 éves hülyegyerek se jogsi se rendszám a szarján ő a hibás mert nem ismeri a kreszt nem fizet a biztosítója nekem elmegy az autó eleje van 5kiló károm kiderül h a gyerek nem tudja zsebből kipengetni a gempát és kezdődhet a pereskedés ami akár évekig is eltarthat Szóval látni kell a másik oldalt is és minden 125/50 üzemelő motorra rendszámot ,gyereknek jogsit aki pedig nem rak és elkapják közúton annak helyszínen 50ezer. Nemtudom ki merné utána bevállalnia rendszám nélküli motorozást. Aki utcán motorozik annak legyenek rendben a papírjai és a motorja!
Mondjuk nemtudom szüleid autójába belemenne egy 14-15éves hamvas gyerek aztán biztosító beintene akkor az autótokat mikor kapnátok szinre fujva?
meg aki betöltötte a 16-17 et az már nem baszakodik leteszi az A1 et aztán 2évre rá az A-t
és sztem az átírás meg biztosítás meg teljesítményadó 2évre ameddig használja az kb 50rongy!
nemtudom melyik a jobb... fosni hogy a zsaruk megint basztatnak vagy elmenni kényelmesen nekik...
mondjuk sztem az alapvető probléma az ottvan hogy a mostani fiataloknál a szülők szarnak rá hogy mire ül fel a gyerek me 125 az nemvészes me nemsokkal több mint az 50es robogó...azt amikor 150-160at megy a nylon gatyába meg az atlétába mert kurvamelegvan az megint nemérdekes...aztán csörög a telefon! ezt kéne mérlegelni!
néha szoktam gondolkozni, h ki volt régen a fórumon és h életben lehet-e még... multkor kornél jutott eszembe de pont aznap rámüvöltött a raptorjával amint a benzinkútra tartottam, ma még épp a te ferrari szemüveges fejed jutott eszembe de akkor te is egyben vagy:)
Néha kintvagyok Apriliasulin aztán nem egy olyan embert láttam aki az R1 ről meg CBR ekről átül az Rs re és aztmondja a suli végén hogy Qrvajó ezzel menni, de volt aki vett pályázásra egyből!
Én úgyvagyok a nagymotor vásárlással hogy megtehetném hogy vegyek egy 600ast de amíg nemmotoroztam ki a 125öst addig felesleges! mostmár azért kezdem érezni
mert pl veszek egy vázat olaszból rádobom a lopott cuccokat azt annyi...(blokkszámot keresgethetik a robogókon meg 125ösön is...)
szted amiket behoznak mito2esek meg Rs eket 3-400euróért azok mennyire tiszták?
a Konténeres robogóbehozatalról nem is beszélek!
:)))))
De mégis az általad említett példa mit csinál? Megveszi hazaviszi és az első próbakör után tele a gatya és igenis vissza fog venni a tempóból....
JA nálunk egyébként most az a divat h 15-16 éves srácok jogsi nélkül 400-as gépekkel rodeóznak a közúton..... Sztem ez a gáz
- Éppen most akarom szétszedni, mert öregapám robikapájába már gyenge a motor... csak beletennénk már az RS blokkját... jobban szántaná a veteményest
Itt jön egyébként elő megint a Magyar gondolkodás és a mentalitás. A gond a fejekben van!
Meg sajnos el kell fogadni h a motorozás drága játék és az ilyen költségeket is tudni kell állni.
mondjuk sztem elég lenne megnézni hogy akötelező mentő"láda" nálla van-e...
monduk kemény 1500FT os tétel szal húzós...
mondjuk figyelembevéve a mai gyúrósgyerekeket de sztem egy átlag 16éves gyerek az kb 50kiló és egy Mz-t nemtud felállitani ha eldöl a pirosnál...
ez kb olyan mint a fazon bement egyik ismerőshöz hogy az ezres gixxert kimotorozta és kéne bele vmi komolyabb tuning
EGYENESBE MINDENKI TUDJA HÚZNI A GÁZT!
meg aki betöltötte a 16-17 et az már nem baszakodik leteszi az A1 et aztán 2évre rá az A-t
és sztem az átírás meg biztosítás meg teljesítményadó 2évre ameddig használja az kb 50rongy!
nemtudom melyik a jobb... fosni hogy a zsaruk megint basztatnak vagy elmenni kényelmesen nekik...
mondjuk sztem az alapvető probléma az ottvan hogy a mostani fiataloknál a szülők szarnak rá hogy mire ül fel a gyerek me 125 az nemvészes me nemsokkal több mint az 50es robogó...azt amikor 150-160at megy a nylon gatyába meg az atlétába mert kurvamelegvan az megint nemérdekes...aztán csörög a telefon! ezt kéne mérlegelni!