sztem ez nem ide való téma, amúgy én nekem a tzrbe az nem tetszett hogy mikor mentem vele és rá feküdtem kicsit nagyon is dió törő szerepe volt a tank és az ülés közt a pozíció :S
Rs az tetszett azon tudtam ülni kényelmesen
csak nem mind1 hogy millió fölött veszel egy 125-ös motort vagy hogy ennyi pénzből veszel egy nsr-t és felújítod teljesen mintha új lenne és még pénzed is marad.....
új korában a dacia is autó , meg a keeway is motor..:D de szte ma legtöbben nem zsír új mitokat /rs-eket vezsnek..az pedig tény..amit már práan mondtak előttem h a mito blokkja kevésbé kihegyezett,mint az apriliáé..de többet is megy el. nsr-ek vmivel gyengébbek..a legjobb kompromisszum a mito..v egy uj rs..mert az uj:P .D
nsr-t is nagyon szépen lehet dönteni és élvezetes vele motorozni elhiheted......és sztem a 3motor közül a legkényelmesebb! és hogy a kinézet se mind1? nekem nagyon tecc, de kinek mi
én a mitoval nem tudtam mit kezdeni...valahogy nem az igazi olyan kényelmetlen nem éreztem magam jól rajta...nem mondom hogy nem volt jó vele az a pár kör de pénzt nem adnék érte (ezt jól megmondtam )
semmi se játékmotor.. az biztos h tartósabb de mito-rs el sokkal élvezetesebb motorozni most nem csak a teljesítményre gondolok.. sztem 100jobban lehet dönteni stb stb.. bár én csak hobbiszinten próbáltam nem versenyen... de sok külömbség van a kettő közt.. sztem legalább is.. a másik kinézet az se épp elhanyagolható.. kinek a pap kinek a papné:D
Rs az tetszett azon tudtam ülni kényelmesen
pont ma prószáltam ki egy 06os rs 50-t
Bence szerzek neked jó fényezőt ha kell
Utcára elmegy egy nsr is