Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

és hol próbáltad?
sztem ez nem ide való téma, amúgy én nekem a tzrbe az nem tetszett hogy mikor mentem vele és rá feküdtem kicsit nagyon is dió törő szerepe volt a tank és az ülés közt a pozíció :S
Rs az tetszett azon tudtam ülni kényelmesen
r6 is nagyon kényelmes volt meg az r1 is de az rs
tudjuk Zoli csak TZR
kényelmes?én rosszul voltam rajta
11es lánckerék... meg nem szedtek ki belőle minden fojtást, am nem gondoltam vna h ien könnyű meg kényelmes is.
és jó volt?
hülyeséget beszélsz te is tod h egy cég(piaggio) csinálja az 50es derbiket meg apriliákat
pont ma prószáltam ki egy 06os rs 50-t
helyette a környezetünk miatt 4t motorokat fejleszt az Eu szab. miatt (cbr125)
bizony mostmár apriliáék rábasszák a fényezést a gprek re és kész is az rs (50esnél így van)
Rég volt az a 4 év

Bence szerzek neked jó fényezőt ha kell
bencce én 2 flakon 600Ft-os fényes feketével fújtam le
még csak 4éve de ettől függetlenül sztem jó gép....
csak nem mind1 hogy millió fölött veszel egy 125-ös motort vagy hogy ennyi pénzből veszel egy nsr-t és felújítod teljesen mintha új lenne és még pénzed is marad.....
így igaz:)
Ott indul h a Honda már réges régen felhagyott az nsr fejlesztésével míg az Rs-é még a mai napig nem állt meg
ez viszont nem kétlem, hogy pályára rs jobb. ezt bizonyítja az is, hogy dunloptrophyn meg ezeken is hány rs indult? majdnem az összes az volt
Ott van a központotok nem?
új korában a dacia is autó , meg a keeway is motor..:D de szte ma legtöbben nem zsír új mitokat /rs-eket vezsnek..az pedig tény..amit már práan mondtak előttem h a mito blokkja kevésbé kihegyezett,mint az apriliáé..de többet is megy el. nsr-ek vmivel gyengébbek..a legjobb kompromisszum a mito..v egy uj rs..mert az uj:P .D
nsr-t is nagyon szépen lehet dönteni és élvezetes vele motorozni elhiheted......és sztem a 3motor közül a legkényelmesebb! és hogy a kinézet se mind1? nekem nagyon tecc, de kinek mi
Az RS sokkal pályaorientáltabb.
Utcára elmegy egy nsr is
én a mitoval nem tudtam mit kezdeni...valahogy nem az igazi olyan kényelmetlen nem éreztem magam jól rajta...nem mondom hogy nem volt jó vele az a pár kör de pénzt nem adnék érte (ezt jól megmondtam )
semmi se játékmotor.. az biztos h tartósabb de mito-rs el sokkal élvezetesebb motorozni most nem csak a teljesítményre gondolok.. sztem 100jobban lehet dönteni stb stb.. bár én csak hobbiszinten próbáltam nem versenyen... de sok külömbség van a kettő közt.. sztem legalább is.. a másik kinézet az se épp elhanyagolható.. kinek a pap kinek a papné:D
410 a legalja
és akié ő nem enged az árából?