Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hi!
nekem mito1 em van.. én még döntés közben nem éreztem h szitált volna vagy kanyarból kigyorsításkor bár azért finoman húztam.. mondjuk egyszer 8ezres fordulaton kanyarodtam és onnan húztam neki ott már eléggé megy de a hátulja szitált egy kicsit... viszont nagy sebességgel szitált már 2X kb 120al de nagyon rossz út volt.. hát nem egy kellemes érzés meg szar is volt a hátsótelóm...
akkor vegyetek kormánygátlót
mind1, nekem nem kell :) (remélem)
Méghogy utcán nem szitálhat be....felénk szinte csak olyan utak vannak( m7 és vidéki társai) ahol ez könnyen előfordulhat..csak menj bele egy jó kis noymvályúba 140nél előzésközben,majd próbálj kijönni belőle u.azzal a lendülettel... a buckákról és a keresztbordákról nem is beszélve.. ide kanizsa környékére ideálisabb lenne egy enduro..
tudtok vmi honlapot, ahol lehet indexet venni? Kezd unalmassá válni a gyári állapot
Nekem ilyennel nincs gondom, 1 év alatt vagy 3-4szer fordult még elő, hogy beszitált, és az is csak mikor egyedül voltam (és csak 60kg vok) szar úton, nagy sebességnél. Szóval nem hiszem, hogy bármi baja lenne a kerekeknek...
hát nekem már volt egy párszor, h kanyarba kifele vagy 3 ba 7 tQl ciba és beszitált, már nem egyszerm, meg kanyarba kis döcenQ és akkor is
nem utolsó egy jó centírozás sem...
Okos gondolat...de azt mondom,h nem ideges a futóműve és nem dolgozott az akkor semmit.
Nekem szar úton 140-150 körül nem egyszer fordult már elő hogy beszitált, és kicsit szar érzés mikor jön veled szembe a kamion . 2 Személlyel már no problem. Persze az is tuti, hogy nem Mo-i utakra tervezik az Rs-t. Ha hajtottál már lengéscsillapítós evo-t akkor az jóhogy nem szitál be, pont azért mert rajta van
Okés köszi, akkor rövidesen írok. Lehet még most...
Szia!
MSN felejtős, de a mailemre írhatsz bármikor bátran, általában elég gyorsan válaszolok.

tyt@vnet.hu

üdv
Tyt!

Ha megkérlek felvennél majd MSN-re? (Adatlapomon kint van a cím)
Szeretnék pár dolgot kérdezni az RS-ről.
Nem, nem olyat hogy mennyi a végsebessége meg fojtás meg fasztudja mi
Más, megvásárlás utáni szervíz, gondok, bármi egyéb...

Megköszönném!
hát végülis van 50es "Mito" csak prima néven:D
haj még azt se olvastamel nem hogy a Hamlettet
nem hiszem hogy bárki motorozna úgy utcán az RSel hogy kéne kormánylengéscsillapító. A Futurám jóval idegesebb természet volt mint az RS. Én ezt akárhogy hajtottam, szar úton, nagy sebességgel, városban padlóval, bárhogy, a csapkodásnak (vagy akár a szitálásnak) semmiféle jelét nem mutatta. RSes srácok, van szükségetek korm.lengéscsillapítóra? mert szerintem nem!
A mito geometriája lehet idegesebb, azért raktak rá.

Hogy mi a plusz? komoly idomok, műszerfal, az első fék, meg még szerintem sok dolog (dehát ez szubjektív). Az ominózus házidogában írtam erről pár szót ha jól emléxem!
Egy nagy mocin biztos nem,de 125-ösön felesleges,soha nem fog annyira elkönnyülni az eleje,h beszitáljon,hajtottam már meg evo-t,ez inkább csak külsőség
na ezt mondom én is.van benne valami.nem tudni hogy mi.de valami ami miatt szereted.
ja egy blokk van benne
láttam már kawasaki kx 500 blokkos mitot
udv mki!tyt mikor dobsz fel egy videot a rendszerrol?:D
különösebben nem...de a mitoba van valami
hát ha a ducati tetszik
kényelmetlen mint állat de faszán nézz ki
de kár hogy nincs 50-es mito már.akkor biztos nem rs kéne
hát de elég kényelmetlen, kényelmetlenebb mint az rs... legalábbis nekem
egyetértek veled...ha már olasz inkább mito