hi!
nekem mito1 em van.. én még döntés közben nem éreztem h szitált volna vagy kanyarból kigyorsításkor bár azért finoman húztam.. mondjuk egyszer 8ezres fordulaton kanyarodtam és onnan húztam neki ott már eléggé megy de a hátulja szitált egy kicsit... viszont nagy sebességgel szitált már 2X kb 120al de nagyon rossz út volt.. hát nem egy kellemes érzés meg szar is volt a hátsótelóm...
Méghogy utcán nem szitálhat be....felénk szinte csak olyan utak vannak( m7 és vidéki társai) ahol ez könnyen előfordulhat..csak menj bele egy jó kis noymvályúba 140nél előzésközben,majd próbálj kijönni belőle u.azzal a lendülettel... a buckákról és a keresztbordákról nem is beszélve.. ide kanizsa környékére ideálisabb lenne egy enduro..
Nekem ilyennel nincs gondom, 1 év alatt vagy 3-4szer fordult még elő, hogy beszitált, és az is csak mikor egyedül voltam (és csak 60kg vok) szar úton, nagy sebességnél. Szóval nem hiszem, hogy bármi baja lenne a kerekeknek...
Nekem szar úton 140-150 körül nem egyszer fordult már elő hogy beszitált, és kicsit szar érzés mikor jön veled szembe a kamion . 2 Személlyel már no problem. Persze az is tuti, hogy nem Mo-i utakra tervezik az Rs-t. Ha hajtottál már lengéscsillapítós evo-t akkor az jóhogy nem szitál be, pont azért mert rajta van
Ha megkérlek felvennél majd MSN-re? (Adatlapomon kint van a cím)
Szeretnék pár dolgot kérdezni az RS-ről.
Nem, nem olyat hogy mennyi a végsebessége meg fojtás meg fasztudja mi
Más, megvásárlás utáni szervíz, gondok, bármi egyéb...
nem hiszem hogy bárki motorozna úgy utcán az RSel hogy kéne kormánylengéscsillapító. A Futurám jóval idegesebb természet volt mint az RS. Én ezt akárhogy hajtottam, szar úton, nagy sebességgel, városban padlóval, bárhogy, a csapkodásnak (vagy akár a szitálásnak) semmiféle jelét nem mutatta. RSes srácok, van szükségetek korm.lengéscsillapítóra? mert szerintem nem!
A mito geometriája lehet idegesebb, azért raktak rá.
Hogy mi a plusz? komoly idomok, műszerfal, az első fék, meg még szerintem sok dolog (dehát ez szubjektív). Az ominózus házidogában írtam erről pár szót ha jól emléxem!
Egy nagy mocin biztos nem,de 125-ösön felesleges,soha nem fog annyira elkönnyülni az eleje,h beszitáljon,hajtottam már meg evo-t,ez inkább csak külsőség
nekem mito1 em van.. én még döntés közben nem éreztem h szitált volna vagy kanyarból kigyorsításkor bár azért finoman húztam.. mondjuk egyszer 8ezres fordulaton kanyarodtam és onnan húztam neki ott már eléggé megy de a hátulja szitált egy kicsit... viszont nagy sebességgel szitált már 2X kb 120al de nagyon rossz út volt.. hát nem egy kellemes érzés meg szar is volt a hátsótelóm...