Ennyi erővel egyszerübb egy gixxerezret venni :) Mellesleg ez a polinizés vicc... Amúgy nehogy azthidd, hogy egy jól összerakott szétreszelt gép olyan hamar megadja magát.
ccm növeléshez ész nemkell...az nem tuning,hanem ürtartalomnövelés.
a tuning fogalma mást jelent pöppet.
másrészt a főtengelyedet 125ccm-es motorhoz tervezték,de mondjuk ugyis jobban tudod,szoval nem is vitatkozok.
kiváncsi lennék odaállítanánk a polinis csodaparipát egy reszelt 125 mellé,utána mit mondanál...
Szia Hát én inkább növelem a köbcentit sokkal érdemesebb mint egy 125-ösöre minden szart venni és hozzáteszem olcsobb is a többletköbcentiböl kisajtolni az erő na meg a agyontuningolt ismétlem agyontuningolt 125-ös élettartamához nem füzök sok reményt de ha belegondolsz a köbcentit semmivel se lehet potolni de ha te nem igy gondolod akkor már nagyon kiváncsi vagyok mi errol a véleményed?
Aprilias üedvözlettel Norbi És kérlek ez csak egy vita nem kell csunyán beszélni meg mindent leszolni elöre is köszi
Hát majd ugyis érezni fogod ahogy majd a sok kis decibel elötör az arrow kipufogobol és hosszab ut során eggyre jobban fog idegesiteni meg nem hallassz szinte semmit a külvilágbol (saját tapasztalat)
Amugy meg az Arrow rendszer csak felül fog dobni (nem sokat )és jobban elfog pörögni neked a motor szoval ahogy érzed ha Arrowot akarsz rá akkor rakjad rá
De én ha teljesitménynövelésről van szó akkor egy 160-as hengerrel probálkoznék (nekem is ilyen van)
de ahogy gondolod
nem viseli el a sportkipuff hangját? milyen motoros az? :))
az újabb fojtott, katalizátoros RSre igenis viszonylag sokat rádob a kipuff állítólag.
minden kiderül ha az enyémre is fel lesz rakva az arrow rendszer
Csá
Mert nem mindenki akarja elviselni a sprtkipuff hangját (szerintem) meg szerintem akkora teljesitményt nem növel véleményem szerint nem szükséges 125-ösre (saját vélemény) de ha akarsz tuningot akkor tok segiteni egy két dologban vagy tudok egy-két tanácsot adni
Kawasakis üdvözlettel Dávid.