Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ennyi erővel egyszerübb egy gixxerezret venni :) Mellesleg ez a polinizés vicc... Amúgy nehogy azthidd, hogy egy jól összerakott szétreszelt gép olyan hamar megadja magát.

Kawasakis üdvözlettel Dávid.
ccm növeléshez ész nemkell...az nem tuning,hanem ürtartalomnövelés.
a tuning fogalma mást jelent pöppet.
másrészt a főtengelyedet 125ccm-es motorhoz tervezték,de mondjuk ugyis jobban tudod,szoval nem is vitatkozok.
kiváncsi lennék odaállítanánk a polinis csodaparipát egy reszelt 125 mellé,utána mit mondanál...
Szia Hát én inkább növelem a köbcentit sokkal érdemesebb mint egy 125-ösöre minden szart venni és hozzáteszem olcsobb is a többletköbcentiböl kisajtolni az erő na meg a agyontuningolt ismétlem agyontuningolt 125-ös élettartamához nem füzök sok reményt de ha belegondolsz a köbcentit semmivel se lehet potolni de ha te nem igy gondolod akkor már nagyon kiváncsi vagyok mi errol a véleményed?
Aprilias üedvözlettel Norbi És kérlek ez csak egy vita nem kell csunyán beszélni meg mindent leszolni elöre is köszi
fos az ami a seggedből ömlik a gyök kettes kanyartempódtól more!
volt má Cagivád?kussoljá me szemmel verlek virtuálisan
Reszelni kell :)
Hát akkor? Persze azon kívül, hogy eladod a 125-öst és veszel egy 400-t.
Erőt nem köbcenti növeléssel kell elérni, főleg nem ilyen szar polini meg hasonló parasztvakításokkal.
vagy monnyon le
tőccse ki az adatlapot!
Hring
erre gyertek. ingyenes lesz valszeg mint a tavaly május 20-n. qrva jó lenne ha sok 25ös lenne:)
inkább anyósülés
anyós gecc
anyosule-nak arrow-ja van...
attól függ mi van a forgalmiban.
Hello mindenkinek
Vki megtudja mondani h az Rs 125-öt lehet e vezetni az A1 -es jogsival?
Előre is köszi!
én is csak szólnom kellett valami faszságot:)):)

de anyosule kint áll a teraszon nyitott szájjal és várja az arrow-t
én spec dolgozom
az a baj h mind arra vártok h a sült galamb meg az arrow kipufogó rendszer a szátokba repüljön!
ezt is leírtam már hogy miért ez lesz. ha akarsz olvass vissza, de tudatlanul ne ítélkezz..
megsúgom, garancia van a dologban.
Hát majd ugyis érezni fogod ahogy majd a sok kis decibel elötör az arrow kipufogobol és hosszab ut során eggyre jobban fog idegesiteni meg nem hallassz szinte semmit a külvilágbol (saját tapasztalat)
Amugy meg az Arrow rendszer csak felül fog dobni (nem sokat )és jobban elfog pörögni neked a motor szoval ahogy érzed ha Arrowot akarsz rá akkor rakjad rá
De én ha teljesitménynövelésről van szó akkor egy 160-as hengerrel probálkoznék (nekem is ilyen van)
de ahogy gondolod
Hát jah azt a katalizátort dobd is ki a pics@ba
nem viseli el a sportkipuff hangját? milyen motoros az? :))
az újabb fojtott, katalizátoros RSre igenis viszonylag sokat rádob a kipuff állítólag.
minden kiderül ha az enyémre is fel lesz rakva az arrow rendszer
Amugy meg rengeteg Aprilian van sportkipuffogo szoval szerintem azért látsz sokat belőle
Csá
Mert nem mindenki akarja elviselni a sprtkipuff hangját (szerintem) meg szerintem akkora teljesitményt nem növel véleményem szerint nem szükséges 125-ösre (saját vélemény) de ha akarsz tuningot akkor tok segiteni egy két dologban vagy tudok egy-két tanácsot adni
azért mert aprilia. miért kéne megindokolnunk hogy miért ezt vettük? azért mert nem fos kadzsivát akartunk.
aprilia forever!


amúgymeg megvan az Ak rutin..