Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

RSATA bocs
Hy!

Gratulálok RASTA és STOPPIE nekem holnap lesz a forgalmi vizsgám!
Hogyan kell a 125-ösnek beállitani a karbit ugy hogy jó legyen?
megvan a jogsim
MeGVAN A KRESZ
sco,este megy a kép,ok?
sajna nincs jó cucc:(
csáó!nah akkor nincs jobb oldali lábtartokonzolod csak törött?
hülye tuning
Tyt meg nem tudom mért kell azért folyton basztattni mert hogy új RS-e van ... és ? ... senkinek semmi köze ... van egy fain 06os RS-e amit megbecsül
amúgy sztem meg ha 600ezerért vett volna egy használt RS-t szerintettek a maradékot a szülei oda adták volna ? sztem nem szóval én is az újat választottam volna

(mindjárt jönnek a kedves hozzászólások mire haza érek a suliból "hülye tuning" ..... )
scoenak írtam csak példa képen. Amúgy sztem egy kezdőnek vgy újra kezdőnek tökéletes motor a suzuki SV sztem ... amúgy hamarosan én is menni fogok egy sv650-el mert egy haveromnak olyan van és oda adja utasként nagyon kényelmes motor volt ( na de amit már én mondok az mind hülyeség..pff )
most nem kezdek magyarázkodni, leírtam már mindent a témában, az meg kibaszottul a te dolgod hogy nem olvasod el, csak akkor ne beszélj hülyeségeket.
ne szarjál már mindenre fosógalamb:D
Csak azt fogdmárfel hogy a hypertech sv-d ami olyan isten,az mások szemszögéből nézve ugyanolyan szar,mint a Te szemszögedből a gilera sp...
meg már ne is haragudj,de mi a jó abban,ha megkell küzdeni egy motorral a pályán?az mindössze annyit jelent hogy szarul kezelhető...
v2-t vezetni nem küzdés,csak más stílus,de itt nem erről van szó,bár szerintem te is sejted...
Soha nem fog kiderülni,hogy kinek írta
5000-nél nálam is visszaesett rendesen a fordulat
7000-nél ha elváltottam,na akkor ha elvettem a kezem a gázról akkor felbőgött 9000-ig!Elég vicces lehettem a városban.....
tuning ezt nem igazán értettem...biztos velem van a baj de ha azt akartad mondani hogy nekem van a legtöbb gondom akkor megnyugtatlak hogy nem.. amennyit és ahogyan használom ahhoz képest lófasz baja soncsen.. most ez a szimering se nagy cucc 20 perc alatt kicseréljük és kemény 800 Ft volt.. azt mondom hogy ennél ne legyen nagyobb baja.. amúgy a használatnál azt értettem hogy nem váltok el 5000-nél de persze szigorúan csak amikor már bem,elegedett hidegen nem szabad húzni neki meg ilyenek.. szóval csak szabályosan kell gyilkolni .. amúgy ha nem azt akartad írni hogy nekem van a sok gondom akkor nem szóltam
szarok az RR-re Egy négyhengeres sokkal kezelhetőbb de ezzel küzdeni kell ez a jó benne
Mondjuk k.rvára teszek rá mennyit megy el. Úgysem lesz meg addig amíg lenne ideje szétesni. A Vater jár vele ő meg nem tépi széta szarvát. hozzáteszem én sem mert egyenlőre féleg tőle mint az ördögtől

Szelepcsere, miről beszélsz?Max állítás de nyugodt lehetsz az még odébb lesz most van benne 8000km
5 ezer egy hátsógumi

Nem olcsó játék a motorozás ezt mindenki tudja....
De inkább költök egy nagymotorrra mint egy 125s-re

Én 4kilót költöttem az Sp re mégsem volt soha jó
Köszi mindenkinek a tanácsot. Természetesen nem fogom se a metroban, se a tescoban, se semmilyen hipermarketben megvenni a bukót :P Amúgy azért akarok kezdőmotornak sportmocit, mert azok tetszenek, a többire nem adnék pénzt. Még nézelődök ruhák meg bukók után, mert sajnos csak 1-2 hónap múlva lesz meg a motorom . Amúgy ezaz FM-es bukó engem is érdekel.
Azé nállad is vanbaj

2kilóból kijösz egy középkategóriás cuccal simán!
60ért olyan csizmát kapsz pl ami megszolal!
pl hozok egy példát 30ért Forma csizma, 12ért Shoxos kesztyű, 25körül dainese protektor, bukó 30ért, és marad egy kilód egy arlenness egyrészes bőrruhára és ez igy durván 2kiló és eegy kezdőmotoros a seggét a földhözverheti ha van egy ilyen cucca egy RS125 mellett sztem! főleg ha nem BURZSULY

a másik hogy 20ezer Km enként a suzukiba szelepeket kell cserélni meg azonis elkopnak a dolgok és kurvára nemmegy el 100000kmert ezt neked előre irásban garantálom...hiába öntesz bele olajat meg mindenfaszom! a mosatni motorok kivannak hegyezve és általában a magyar mentalálitást nézve szeretik ha lángcsóva van mögöttük meg ha durrog a kipufogó meg ha letilt meg a nyugatinál madmax körök rajzolása meg a Bankos picsáknak odahuzni susogóscuccba a körúton 2kilót

nekem ez a véleményem és nemegy kézből hallottam hogy ugyanugy nemkétforint fenntartani egy nagymotort max az hogy nem dugattyúra kköltöd a pénzt hanem gumira meg láncra
a blokk valóban többet bír de azis szétmegy egyszer...
Ha már úgyis bukókról van szó
Hy Bencce!

Te most még elakarod adni a motorod? Ha igen akkor engem érdekelne.
Ha az SV-d ilyen öregurasan használod akkor 300000Km-t is elmegy nálad
én is pont sisakot nézegetek és de komolyabb agv ott kezdődik,hogy száz és az ugyan olyan suomy meg 80körül bár egyikkkel sem volt még tapaasztalatom,de talán ár érték arányt nézve suomy,de még nézeldök mito7gang neked pontosan milyen agv-d van?