Miért van az, hogy Rs 125-re nem raknak sportpufót? Nem lehet rá kapni, vagy nem szoktak rá tenni, mert anélkül is megy mint gép? Ahány képet megnéztem, egyiken sem láttam tuningot!
Nagyon remélem hogy nem lesz túl sokba ez a kis barkácsolás .. csapágyakat meg a tömítéseketz cserélem ki tuttira.. ez remélem megvan max 10-15000-ből.. remélem mást nem kell cserélni.. szimering amúgy 800Ft + postaköltség volt
olálá az költséges dolog lesz. utángyártott hengerfejtömítést kérj az italmondo-tól, az egész olcsó és 3 méretet is kapsz 1 csomagban 0,3 0,5 és 0,7est, aztán ameyik kell azt használod. és még egy power szimeringet is ami qrva szar:D legalább is nekem az volt de a tömítés megérte.
Srácok valami nagyon okos embertől kérnék segítséget. A helyzet a következő.. a lendkerék felöli szimeringet kikéne cserélnem.. leszedtem a lendkereket mögötte tekercset viszont meglepődve tapasztaltam hogy a szimerinegt nem lehet innen "kintről" kicserélni .. lehet az hogy szétkell húzni az egész blokkot hengert leszedni meg minedn faszomat azért hogy ezt a kis szart kicseréljem? remélem csak elnéztem valamit mert akkor nagyon ráébasztam ha ezért szétkell húzni
Jah amugy egy olyan fojtás eltávolításához tényleg sok ész kell kell egy fúrógép és egy marófej és kemény 2 perces munka után a heggesztést el lehet tábolítani utána pedi a szűkítő gyűrű kiszedhető,tényleg rettentő bonyolult.
RS-en nem csak a kipufogóban van a folytás és abban sem úgy ahogy sok okos gondolja.
Milyen szűkítés? az agyadba ott van szűkítés a robogóknál alkamaznak ilyen fojtást a kipufogóban.Láttál már Rs125 gyári kipufogót?nah ha abba belerakod a szűkítőt ahogy elmagyaráztad.... Az RS-nél nem ilyen egyszerű a történet.
elég az idomokat leszedni amúgy egy motorról amúgy elvileg annyi a fojtás, hogy a henger kimenete, meg a kipufó között van egy ilyen szükítő, azt kell kiszedni :) (nekünk szerencsére az NSR-hez van rajz, meg leírás, hogy lehet "egyszerűen" kiszedni) de ha sztem szétnézel, RS-hez is biztos van.....
Üdvözlök mindenkit!
Véleményeteket szeretném kérni. Jó lenne vmi 125-ös, de melyik: RS125 vagy Mito?
Igazából márka, szín, formavilág irányába nem vagyok elfogult (tudom ez helytelen...) de nem ez számít számomra. Aprilia vagy Cagiva egyaránt tetszik.
Kíváncsi lennék, hogy futómű, fékek, kezelhetőség, váltó, motor, élettartam/futásteljesítmény és tuningolhatóság tekintetében milyenek egymáshoz képest.
Az áruk és a költségek kb egyformák lehetnek...
Joe, az egyszerűség kedvéért számolj 2db MV Agusta Tamburini-vel, és hopp, már 30 milla meg is van ...
Pályán azoka szutykok 10-12 lityót simán bevernek = 1 edzés 3000 Ft Esetleg 4db karbomidom szett maxi-maxi 2 milla. Szerelő? hát igen ez húzós ... Sportrendszert raksz rájuk 1 milla. Motortuning, meg full titán dugó, hajtókar, meg minden fittyfene 5-6 millát el lehet szórni ... Sisak + Ruha a versenyzőidnek 2 milla. Versenyzőket fizeted ....
Ha 1 komplett csakattal számolsz talán összehozol 50 millát ...
De lássuk be, ez azért sok volt ...
Bár tény hogy 1-2 millát gond nélkül ott lehet hagyni pályázásra ...
Na de közúton is ... Mert könnyen jön a román vendégmunkás a 40 tonnás "vasalóval" vagy Jóska Pista a 105-ös Skodával, vagy Izomagyú haversrác az SLK-val ...
Mindegyiknek megvan a maga szépsége ...
Ez pont olyan végeláthatatlan vita mint a 2T-4T ....
Mindegyikkel kompromisszumot kell kötni ...
Az a lényeg hogy miből akarsz alkudni, és miből nem engedsz
(szerintem)
Miért van az, hogy Rs 125-re nem raknak sportpufót? Nem lehet rá kapni, vagy nem szoktak rá tenni, mert anélkül is megy mint gép? Ahány képet megnéztem, egyiken sem láttam tuningot!
Igazán reagáhatnátok, hogy akinek RS125-e van miért ezt és nem Mito-t választott?
De amúgy én is kiváncsi vok RS-be hogy van akkor......
az enyém lassan elkészül de ha már szétdöntik akkor már csapágyakat is cseréltetek!te csak a szimeringet cseréled?
Kipuba hol van? És mi az? És miért? (Gondolom a katalizátor is eléggé folytja ...)
És milyen másik folytások vannak még az RS-ben?
Szerintm ne csak engem érdekel a téma ennyire ...
Homályosíts fel mineket Zsóóóti ...
RS-en nem csak a kipufogóban van a folytás és abban sem úgy ahogy sok okos gondolja.
Véleményeteket szeretném kérni. Jó lenne vmi 125-ös, de melyik: RS125 vagy Mito?
Igazából márka, szín, formavilág irányába nem vagyok elfogult (tudom ez helytelen...) de nem ez számít számomra. Aprilia vagy Cagiva egyaránt tetszik.
Kíváncsi lennék, hogy futómű, fékek, kezelhetőség, váltó, motor, élettartam/futásteljesítmény és tuningolhatóság tekintetében milyenek egymáshoz képest.
Az áruk és a költségek kb egyformák lehetnek...
Pályán azoka szutykok 10-12 lityót simán bevernek = 1 edzés 3000 Ft Esetleg 4db karbomidom szett maxi-maxi 2 milla. Szerelő? hát igen ez húzós ... Sportrendszert raksz rájuk 1 milla. Motortuning, meg full titán dugó, hajtókar, meg minden fittyfene 5-6 millát el lehet szórni ... Sisak + Ruha a versenyzőidnek 2 milla. Versenyzőket fizeted ....
Ha 1 komplett csakattal számolsz talán összehozol 50 millát ...
De lássuk be, ez azért sok volt ...
Bár tény hogy 1-2 millát gond nélkül ott lehet hagyni pályázásra ...
Na de közúton is ... Mert könnyen jön a román vendégmunkás a 40 tonnás "vasalóval" vagy Jóska Pista a 105-ös Skodával, vagy Izomagyú haversrác az SLK-val ...
Mindegyiknek megvan a maga szépsége ...
Ez pont olyan végeláthatatlan vita mint a 2T-4T ....
Mindegyikkel kompromisszumot kell kötni ...
Az a lényeg hogy miből akarsz alkudni, és miből nem engedsz
(szerintem)
Agresszorkodtok?
Geri!